eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaUtworzenie lub modernizacja placów zabaw, w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia-Radosna Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Łomża: Utworzenie lub modernizacja placów zabaw, w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia-Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 172429 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie lub modernizacja placów zabaw, w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia-Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem placu zabaw dla dzieci z projektu Radosna Szkoła zlokalizowanego przy budynku: I część - Szkoły Podstawowej Nr 2 - ul. Piękna 2 - mały plac zabaw - pow. 230,75 m2 nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw zabawowy składający się z wieży z podestem, zjeżdzalni, rury strażackiej, drabinki metalowej, przeplotni z lin. 2.Hustawka na sprężynie tandem 3.hustawka na sprężynie TUBA 4.huśtawka podwójna wahadłowa 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci II część - Szkoły Podstawowej Nr 4 - ul. Kierzkowa 7 - mały plac zabaw - pow. 240,00 m2 - nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 8.zestaw składający się z dwóch wież połączonych mostkiem z lin, trapu wejściowego, zjeżdżalni, ścianki ,alpinistycznej, rury strażackiej 9.huśtawki na sprężynie tandem 10.huśtawki na sprężynie TUBA 11.huśtawki wahadłowej podwójnej 12.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 13.ławka 14.kosz na śmieci III część - Szkoły Podstawowej Nr 5- ul. Polna 40a - mały plac zabaw - pow. 236,25 m2 - nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 15.zestaw składający się z dwóch wież połączonych mostkiem z lin, trapu wejściowego, zjeżdżalni, ścianki ,alpinistycznej, rury strażackiej 16.huśtawki na sprężynie tandem 17.huśtawki na sprężynie TUBA 18.huśtawki wahadłowej podwójnej 19.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 20.ławka 21.kosz na śmieci IV część - Szkoły Podstawowej Nr 7-ul. Mickiewicza 6 - mały plac zabaw - pow. 235,75 m2 - nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 22.zestaw zabawowy składający się z wieży z podestem, zjeżdzalni, rury strażackiej, drabinki metalowej, przeplotni z lin. 23.Huśtawka na sprężynie tandem 24.hustawka na sprężynie TUBA 25.huśtawka podwójna wahadłowa 26.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 27.ławka 28.kosz na śmieci V część - Szkoły Podstawowej Nr 10-ul. Niemcewicza 17 - duży plac zabaw - pow. 483,75 m2 - nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 29.zestaw składający się z dwóch wież, mostek z lin, trap ruchomy, trapu wejściowego, zjeżdżalni, gry integracyjnej kółko i krzyżyk, zestawu do przewrotów zestaw widokowy z wejściem z lin , tarasem widokowym (opcjonalnie lunety) wielokąt sprawnościowy z linami i rurami strażackimi 30.huśtawki na sprężynie tandem 31.huśtawki na sprężynie TUBA 32.huśtawki wahadłowej podwójnej 33.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 34.ławka 35.kosz na śmieci.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniajacego do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: część I - 2500,00 zł część II - 2500,00 zł część III - 2500,00 zł część IV - 2500,00 zł część V - 4500,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 08.07.2011r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym zamówienie ( place zabaw dla dzieci) , przynajmniej jeden na kwotę nie niższa niż - 50000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoba, wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie dla kierownika budowy oraz ma doświadczenie w zakresie placów zabaw.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy uproszczone, wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych (w stosunku do opisanych znakiem towarowym i/lub nazwą producenta w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót) należy załączyć wykaz wyrobów budowlanych i urządzeń określający w szczególności: tytuł przedmiaru (branżę), numer pozycji przedmiarowej, nazwę wyrobu lub urządzenia podstawowego, nazwę, typ i producenta oferowanego zamienionego, pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana zawartej umowy może nastąpić na poniższych warunkach: 1)konieczności przedłużenia terminu wykonania robót ze względu na działania sił wyższych, zmianę zakresu robót, okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć: a)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, np. zmian w dokumentacji projektowej Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu za zgodą Zamawiającego o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2)wystąpią roboty zamienne wynikające z wprowadzonych w dokumentacji projektowej zmian na etapie realizacji. W tym przypadku Wykonawca sporządzi kosztorys zamienny, który będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że łączna wartość kosztorysowa robót po zmianie nie przekroczy wartości kosztorysowej - ceny netto umowy. 3)zmiany wynagrodzenia ze względu na wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki VAT. 4)wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersję harmonogramu 2.Dopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy rozumiana w ten sposób, że wiedza o jej wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania przetargowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża pokój nr 216 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża pokój nr 102 (sekretariat Zastepców Prezydenta Miasta) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - Szkoła Podstawowa Nr 2 - ul. Piękna 2 - mały plac zabaw - pow. 230,75 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Szkoły Podstawowej Nr 2 - ul. Piękna 2 - mały plac zabaw - pow. 230,75 m2 nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw zabawowy składający się z wieży z podestem, zjeżdzalni, rury strażackiej, drabinki metalowej, przeplotni z lin. 2.Hustawka na sprężynie tandem 3.hustawka na sprężynie TUBA 4.huśtawka podwójna wahadłowa 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - Szkoła Podstawowa Nr 4 - ul. Kierzkowa 7 - mały plac zabaw - pow. 240,00 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część - Szkoły Podstawowej Nr 4 - ul. Kierzkowa 7 - mały plac zabaw - pow. 240,00 m2 -nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw składający się z dwóch wież połączonych mostkiem z lin, trapu wejściowego, zjeżdżalni, ścianki ,alpinistycznej, rury strażackiej 2.huśtawki na sprężynie tandem 3.huśtawki na sprężynie TUBA 4.huśtawki wahadłowej podwójnej 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III część - Szkoła Podstawowa Nr 5- ul. Polna 40a - mały plac zabaw - pow. 236,25 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III część - Szkoły Podstawowej Nr 5- ul. Polna 40a - mały plac zabaw - pow. 236,25 m2 -nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw składający się z dwóch wież połączonych mostkiem z lin, trapu wejściowego, zjeżdżalni, ścianki ,alpinistycznej, rury strażackiej 2.huśtawki na sprężynie tandem 3.huśtawki na sprężynie TUBA 4.huśtawki wahadłowej podwójnej 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV część - Szkoła Podstawowa Nr 7-ul. Mickiewicza 6 - mały plac zabaw - pow. 235,75 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV część - Szkoły Podstawowej Nr 7-ul. Mickiewicza 6 - mały plac zabaw - pow. 235,75 m2 -nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw zabawowy składający się z wieży z podestem, zjeżdzalni, rury strażackiej, drabinki metalowej, przeplotni z lin. 2.Hustawka na sprężynie tandem 3.hustawka na sprężynie TUBA 4.huśtawka podwójna wahadłowa 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V część - Szkoła Podstawowa Nr 10-ul. Niemcewicza 17 - duży plac zabaw - pow. 483,75 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V część - Szkoły Podstawowej Nr 10-ul. Niemcewicza 17 - duży plac zabaw - pow. 483,75 m2 - nawierzchnia bezpieczna z płytek 500x500 mm.z warstwą granulatu EPDM lub pod nie gorsze na podbudowie stabilizowanej z tłucznia i miału kamiennego zgodnie z dokumentacja techniczną. Kolorystyka zgodnie z wytycznymi programu Radosna Szkoła 1.zestaw składający się z dwóch wież, mostek z lin, trap ruchomy, trapu wejściowego, zjeżdżalni, gry integracyjnej kółko i krzyżyk, zestawu do przewrotów zestaw widokowy z wejściem z lin , tarasem widokowym (opcjonalnie lunety) wielokąt sprawnościowy z linami i rurami strażackimi 2.huśtawki na sprężynie tandem 3.huśtawki na sprężynie TUBA 4.huśtawki wahadłowej podwójnej 5.regulamin Placu Zabaw na tablicy ze stelażem, zgodne z programem Radosna Szkoła 6.ławka 7.kosz na śmieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.