To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Baruchowo: Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Baruchowo przez okres 48 m-cy od dnia obowiązywania umowy.
Numer ogłoszenia: 172461 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127733 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2845611, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Baruchowo przez okres 48 m-cy od dnia obowiązywania umowy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Baruchowo przez okres 48 m-cy od dnia obowiązywania umowy. Zakres obsługi jest następujący: Szczegółowy opis zadań: 1) prowadzenie rachunków bankowych, a w szczególności. a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych, ilość ok. 6 rachunków b) realizacja poleceń przelewu, około 3000 przelewów rocznie c) przyjmowanie wpłat gotówkowych, d) dokonywanie wypłat gotówkowych, 2) oprocentowanie środków na wszystkich prowadzonych rachunkach, z wyjątkiem wskazanych jako nieoprocentowane, 3) rachunki nieoprocentowane SA zwolnione z opłat za prowadzenie, 4) prowadzenie na zlecenie Zamawiającego rachunków wyodrębnionych, pozwalających na prowadzenie środków przeznaczonych na określony cel oraz prowadzenie w tym zakresie rozliczeń pieniężnych, 5) wypłacanie świadczeń z pomocy społecznej w kasie banku wg listy - kwota ok. 1.000.000,00 zł rocznie 6) wykonywanie poleceń przelewu środków pieniężnych na rachunki kontrahentów, 7) transfer środków finansowych w ciągu jednego dnia, 8) dokonywanie przelewów w obrębie banku - bez opłat, 9) możliwość wzięcia kredytu obrotowego w rachunku bieżącym, 10) realizowanie czeków gotówkowych i bezgotówkowych oraz czeków rozrachunkowych, 11) zakładanie lokat terminowych, 12) gotowość doradztwa finansowego, 13) podjęcie współpracy w zakresie wprowadzania skonsolidowanego rachunku bankowego Gminy, 14) korzystanie z wpływów bieżących, 15) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat w ramach kasowej obsługi jednostek, 16) prowadzenie punktu kasowego na terenie Gminy, 17) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach długo i krótkoterminowych (w tym również overnight). Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (w tym również overnight) oparte na stawce WIBID (T/N i 1W), pomniejszonej o marżę banku w wysokości.......... %, 18) automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na rachunki typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30.000 zł i oprocentowanie ON przewyższać będzie oprocentowanie rachunku bieżącego. 19) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym do limitu 500.000,00 zł. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marżę banku w wysokości.......... %, 20) prowadzenie usługi typu home - banking na dwóch stanowiskach komputerowych umożliwiającej dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku bankowego, Oprocentowanie wg WIBOR 1M i WIBID na dzień 25 maja 2010 roku powyżej 14 tys. euro;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, 87-820 Kowal, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65689,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3072,80
Oferta z najniższą ceną: 3072,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3072,80
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.