Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Katowice: Dostwa materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 172497 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostwa materiałów promocyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych określonych w siwz do siedziby Zamawiającego na adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46. Na każdym przedmiocie zamówienia powinno być logo Województwa Śląskiego w języku angielskim (według wzorów dostępnych na stronie internetowej www.silesia-region.pl). Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego wzoru przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI. ust.1 siwz. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). Wszystkie dołączone dokumenty, muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XI. od 1 do 3 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny, pokój 562, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. Ligonia 46 40-037 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostwa materiałów promocyjnych (Teczka skórzana i portfel skórzany).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Teczka skórzana - wykonanie: skóra bydlęca najwyższej jakości, barwiona naturalnymi barwnikami roślinnym: kolor - brązowa wiśnia, - wymiary: wysokość 30cm(+/- 0,5 cm) x szerokość 35cm (+/- 0,5 cm), grzbiet o szerokości min. 5cm (+/- 0,5 cm), - teczka ma posiadać uchwyt oraz kieszeń zewnętrzną zamykaną na zamek błyskawiczny, w której będą się znajdować 3 miejsca na długopis oraz dwie mniejsze kieszenie wykonane z zamszu, - teczka zamykana na zamek błyskawiczny, w środku po lewej stronie kieszeń na dokumenty A4, na kieszeni 7 różnych kieszonek oraz kalkulator. W środku zakładka z jednej strony z siatkową kieszenią zamykaną na zamek, z drugiej strony kieszeń zamykana na zamek z pełnej skóry. Teczka winna mieć zakładkę środkową z możliwością zapięcia na zatrzask do wewnętrznej lewej strony teczki, - prawa strona zaopatrzona w blok A4 oraz kieszeń A4, do której włożona jest ruchoma podkładka z klipsami metalowymi na kartki A4, kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny, 3 uchwyty na długopis, kieszeń na wizytówki, kieszeń z przeźroczystą folią. Po prawej stronie miejsce na blok, w środku przegroda zapinana z prawej strony, na przegrodzie 3 kieszenie, w tym jedna zapinana na 2 zapięcia, -logo województwa śląskiego tłoczone na kawałku skóry na ślepo, przytwierdzone do teczki -teczka zapakowana w etui wykonane z materiału, całość zapakowana w karton dopasowany kształtem i wielkością do teczki ilość zamówienia: 60 szt. 2.Portfel skórzany - wykonanie: skóra bydlęca najwyższej jakości, barwiona naturalnymi barwnikami roślinnym: kolor - czarny, - wymiary: długość w poziomie 12cm(+/- 0,5 cm) x szerokość w pionie 10cm (+/- 0,5 cm), głębokość 2cm(+/- 0,3 cm), - na zewnątrz tłoczenie: pasek pionowy i poziomy, - w środku kieszeń zapinana na zatrzask, druga kieszeń zapinana na zamek, - dwie zakładki ruchome (jedna kieszeń na trzy karty kredytowe, dwie kieszenie na dokumenty). Na lewej wewnętrznej stronie dodatkowo trzy miejsca na karty kredytowe, - na całej długości portfela dwie przegrody na banknoty, - na prawej stronie kieszeń zamykana na zatrzask na bilon, - w środku przegroda zamykana zamkiem błyskawicznym na np. wizytówki, -logo województwa śląskiego tłoczone na wewnętrznej lewej stronie przegrody, -portfel pakowany w sztywnym pudełku kartonowym w kolorze jasnoszarym dopasowanym do wielkości portfela, Produkt winien być opakowany w biały pergaminowy papier ochronny w środku pudełka. ilość zamówienia: 70 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostwa materiałów promocyjnych (Komplet piśmienniczy: pióro i długopis, torba: papierowa prezentowa, długopis z nadrukiem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet piśmienniczy (pióro i długopis) - wykonanie: cylinder wykonany z metalu powleczony laką w kolorze czarnym, wykończenia metalowe (klip, pierścień, stalówka) ze stali szlachetnej. Stalówka z końcówką irydową. Mechanizm napełniania pióra tłoczkowy, w rolerze wkład kulkowy - pudełko sztywne powlekane materiałem skóropodobnym, wyściełane aksamitem w kolorze ciemnej zieleni, na pudełku pasek z aluminium umieszczony w poziomie otaczający całe pudełko o szerokości 3 cm (+/- 0,3 cm) - wymiary pudełka: długość w poziomie 18 cm (+/- 0,5 cm), szerokość w pionie 8cm (+/- 0,5 cm), głębokość 4cm(+/- 0,3 cm) - nadruk (logo) na blaszce umieszczonej wewnątrz pudełka. - opakowanie dopasowane kształtem i wielkością pudełka ilość zamówienia: 70 szt. 2. Torba (papierowa, prezentowa) - wykonanie: papier offsetowy biały lakierowany o gramaturze 180 g., uchwyt - bawełniany (sznurek), kolor: biały - wymiary: 25 cm wysokość x 35 cm długość x 10 cm szerokość (+/- 2 cm) - torba z górną zakładką, usztywnieniem górnej krawędzi i spodu z przewlekanym uchwytem - nadruk na jednej stronie torby (logo województwa śląskiego o wymiarach 10 cm x 10 cm (+/- 0,5 cm)) - w jednym kolorze (niebieski PANTEONE 2995 C) ilość zamówienia: 900 szt. 1.Długopis z nadrukiem - kolor: niebieski (400 szt.), czarny (400 szt.), zielony (400 szt.), pomarańczowy (300 szt.) - Materiał: plastik, górna i dolna część obudowy oddzielone od siebie metalową obrączką pod skosem, - przycisk w górnej części (automatyczny mechanizm włączający), uchwyt i zakończenie długopisu wykonane z metalu, - kolor wkładu: niebieski lub czarny, - nadruk na jednej stronie długopisu (logo województwa śląskiego) - w jednym kolorze (srebrny) ilość zamówienia: 1.500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; Znak postępowania: ZZP.ZP.411.64.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.