Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Tarnów: Usuwanie odpadów, znajdujących się na terenach stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 172502 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, fax 014 6882876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów, znajdujących się na terenach stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usuwanie odpadów, znajdujących się na terenach stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa obejmujące: A. Usuwanie odpadów z nielegalnych wysypisk śmieci znajdujących się na terenach stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia przewiduje usunięcie szacunkowo ok. 90 ton odpadów. Jednocześnie zastrzega, iż ilość tę należy traktować jako maksymalną. B. Usuwanie odpadów z powierzchniowo zaśmieconych terenów stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia przewiduje usuwanie odpadów z 34.000 m2 terenu. Jednocześnie zastrzega, iż ilość tę należy traktować jako maksymalną. C. Porządkowanie terenów stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia przewiduje porządkowanie szacunkowo 69.000 m2 terenu. Jednocześnie zastrzega, iż ilość tę należy traktować jako maksymalną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentów - pkt VI. a) - c) SIWZ. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy - co najmniej 2 zamówienia w zakresie usuwania odpadów o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto każde, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających, np. referencjami, opiniami, protokołami odbioru końcowego robót itp., na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane, 2) posiadają min. dwa środki transportowe o ładowności min. 800 kg każdy. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz posiadanych środków transportowych z informacją o numerach rejestracyjnych oraz ładowności. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentów - pkt VI. a) ,d) ,e) SIWZ. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 50.000 zł. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI. a),f) SIWZ. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentów - pkt VI. a) - f) SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) ważne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z póź. zm.), d) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, zamówień o charakterze określonym w pkt. III.3.b)1), z informacją o przedmiocie zamówienia, wartości, dacie, miejscu wykonania i zamawiających (wg zał. nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie, protokoły odbioru końcowego robót itp.), e) wykaz posiadanych przez wykonawcę środków transportowych, o których mowa w pkt. III.3.b) 2), z podaniem numerów rejestracyjnych pojazdów oraz ich ładowności, f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pok. 314..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów ul. Nowa 4, pokój nr 1 (parter - Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- "Kompleksowa obsługa ratownicza Letniego Parku Wodnego w Tarnowie - Mościcach, ul. Traugutta 5a w sezonie letnim 2025".
- Usługa pocztowa dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.