Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Pszczółki: Zakup paliwa energetycznego (węgla, miału i koksu) do placówek oświatowych i budynków komunalnych Gminy Pszczółki, z dostawą na miejsce składowania
Numer ogłoszenia: 172584 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa energetycznego (węgla, miału i koksu) do placówek oświatowych i budynków komunalnych Gminy Pszczółki, z dostawą na miejsce składowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa energetycznego (węgla, miału i koksu) do placówek oświatowych i budynków komunalnych Gminy Pszczółki, z dostawą na miejsce składowania. Część I - ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA w ilości około 65 ton do: 1. Szkoły Filialnej w Kolniku, 2. Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach, 3. Szkoły Podstawowej w Skowarczu, 4. budynku komunalnego w miejscowości Ulkowy, 5. budynku komunalnego w Pszczółkach, przy ul.Kościelnej 8. Część II - ZAKUP I DOSTAWA MIAŁU w ilości około 370 ton do Szkoły Podsta-wowej i Przedszkola Gminnego w Pszczółkach. Część III - ZAKUP I DOSTAWA KOKSU w ilości około 10 ton do Szkoły Podsta-wowej w Skowarczu i budynku komunalnego w Pszczółkach przy ul.Kościelnej 8. 2) Parametry paliwa energetycznego: I. Węgiel gruby zwany kostką o granulacji 10-20 cm, - kaloryczności - min. 27.000 kJ/kg - zawartości popiołu - do 9% - zawartości siarki - do 0,6% II. Miał o kaloryczności - na poziomie 25.000 kJ/kg (min. 24.000 kJ/kg) - zawartość popiołu - do 9 %, - zawartość siarki - do 0,6% - wilgotność - max. 20% III. Koks średni orzech o kaloryczności na poziomie 28.000 kJ/kg (min.27.000 kJ/kg) 3) Podane wielkości zamówienia zostały określone szacunkowo na podstawie ilości zużytego paliwa energetycznego w minionych sezonach grzewczych. Rzeczywiste zapotrzebowanie będzie wynikało z panujących warunków atmosferycznych, z tym że nie może ono przekroczyć wielkości podanych w pkt.1) 4) Zamawiający będzie zlecał dostawy w przybliżonych terminach i wielkościach: - do dnia 31 października 2007 r. - 60 ton miału, 11 ton węgla, 3 tony koksu - do dnia 21 grudnia 2007 r. - 64 tony miału, 11 ton węgla, - do dnia 29 lutego 2008 r. - 146 ton miału, 25 ton węgla, do 7 ton koksu - do dnia 30 kwietnia 2008 r. - do 100 ton miału, do 18 ton węgla.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 206.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną charakterem z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia oraz pojazd niezbędny do realizacji zamówienia i dysponują osobą posiadającą uprawnienia do jego obsługi, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: 1) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) spełniać warunki określone w pkt.8.1 ppkt 1, 3, 4 - WSPÓLNIE, 3) spełniać warunki określone w pkt.8.1 ppkt 2, 5 - KAŻDY Z OSOBNA. 3. Zamawiający dokona oceny formalnej spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), 3) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadaniu pojazdu ciężarowego i dysponowaniu kierowcą z prawem jazdy kategorii C do jego obsługi, 4) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczolkigw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego , pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA WĘGLA w ilości około 65 ton do: 1. Szkoły Filialnej w Kolniku, 2. Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach, 3. Szkoły Podstawowej w Skowarczu, 4. budynku komunalnego w miejscowości Ulkowy, 5. budynku komunalnego w Pszczółkach, przy ul.Kościelnej 8. Parametry węgla: I. Węgiel gruby zwany kostką o granulacji 10-20 cm, - kaloryczności - min. 27.000 kJ/kg - zawartości popiołu - do 9% - zawartości siarki - do 0,6%.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 206.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA MIAŁU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA MIAŁU w ilości około 370 ton do Szkoły Podsta-wowej i Przedszkola Gminnego w Pszczółkach. Parametry miału: Miał o kaloryczności - na poziomie 25.000 kJ/kg (min. 24.000 kJ/kg) - zawartość popiołu - do 9 %, - zawartość siarki - do 0,6% - wilgotność - max. 20%.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 206.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA KOKSU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA KOKSU w ilości około 10 ton do Szkoły Podsta-wowej w Skowarczu i budynku komunalnego w Pszczółkach przy ul.Kościelnej 8. ZAKUP I DOSTAWA KOKSU w ilości około 10 ton do Szkoły Podsta-wowej w Skowarczu i budynku komunalnego w Pszczółkach przy ul.Kościelnej 8. ZAKUP I DOSTAWA KOKSU w ilości około 10 ton do Szkoły Podsta-wowej w Skowarczu i budynku komunalnego w Pszczółkach przy ul.Kościelnej 8. Parametry koksu: Koks średni orzech o kaloryczności na poziomie 28.000 kJ/kg (min.27.000 kJ/kg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 206.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.