eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo - magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKZOK w Tychach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Tychy: Dostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo - magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKZOK w Tychach.
Numer ogłoszenia: 172630 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80995 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 2198427, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo - magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKZOK w Tychach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Stół warsztatowy ślusarski z szafką pod blatem. 2. Stół warsztatowy ślusarski. 3. Szafa narzędziowa warsztatowa z pojemnikami (na normalia). 4. Taboret warsztatowy na kółkach. 5. Spawarka wraz z osprzętem - spawarka inwertorowa (lekka i przenośna). 6. Spawarka wraz z osprzętem, podajnikiem drutu i wózkiem czterokołowym na butlę. 7. Przyłbica automatyczna samościemniająca. 8. Szlifierka stołowa podwójna. 9. Nagrzewnica indukcyjna- podgrzewacz indukcyjny (wraz z zestawem spirali). 10. Nitownica akumulatorowa. 11. Opalarka z płynną regulacją. 12. Zestaw gwintowników i narzynek, HSS, z akcesoriami w pudełku metalowym. 13. Szlifierka kątowa 125. 14. Szlifierka kątowa 230. 15. Gilotyna nożyce do cięcia blach i prętów. 16. Smarownica akumulatorowa. 17. Smarownica nożna. 18. Pirometr. 19. Multimetr. 20. Kamera termowizyjna. 21. Imadło ślusarskie kute. 22. Wiertarko-frezarka stołowa kolumnowa. 23. Podnośnik - lewarek samochodowy typu żaba. 24. Pompa do ścieków i osadów. 25. Motopompa. 26. Wentylator przeciwwybuchowy przenośny. 27. Wózek do beczek. 28. Podłoga Elementy podłogowe (wanny podłogowe). 29. Regały do samodzielnego montażu. 30. Magazyn biurowo - magazynowy (kontenerowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: - opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących zamawianych elementów, - ilości zamawianych elementów, - oraz termin ich dostawy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca udzieli następującej gwarancji na całość dostarczonego wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo-magazynowym: - minimum 12 miesięcy. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie obowiązywania gwarancji, który obejmuje dokonywanie serwisów poszczególnych części przedmiotu zamówienia potrzebnych do podtrzymania na nie gwarancji. c) Wykonawca zapewni czas reakcji na zgłoszoną awarię i ustalenie koniecznych do podjęcia działań maksymalnie do 48 godzin, licząc od chwili otrzymania zgłoszenia awarii do momentu określenia przez Wykonawcę: wstępnej diagnozy, zakresu czynności naprawczych, terminu podjęcia czynności naprawczych. d) Termin naprawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia awarii. d) W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty transportu, rozładunku i montażu u Zamawiającego elementów przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca, dla dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia (rzeczy), zobowiązuje się dostarczyć: - wymagane prawem certyfikaty, atesty etc. - karty gwarancyjne lub zbiorczą kartę gwarancyjną (wraz z listą punktów serwisowych), - oraz instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, - schematy i inne dokumenty, które otrzyma od producenta przedmiotu zamówienia, dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. Wszystkie powyższe dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, jeżeli dokumenty będą sporządzone w języku innym niż polski należy do tego dokumentu dołączyć odpowiednie tłumaczenie na język polski. f) Termin dostawy elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. g) Termin płatności: Płatność z tytułu dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru danych elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę więcej niż jednej faktury VAT, obejmującej dostawę wszystkich części przedmiotu zamówienia objętych wspólnym terminem realizacji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. h) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00 - Narzędzia 42.65.00.00 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne 42.66.20.00 - Sprzęt spawalniczy 42.66.21.00 - Elektryczny sprzęt spawalniczy 44.31.51.00 - Akcesoria spawalnicze 42.66.00.00 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco 42.12.21.00 - Pompy cieczowe 42.62.30.00 - Frezarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie w zakresie dostawy przenośnego sprzętu i wyposażenia do MZKZOK w Tychach - kontrakt Nr 2 k realizowanego w ramach POIS.02.01.00-00-016/09 Budowa MZZOK w Tychach w ramach działania 2.1- Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo - magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKZOK w Tychach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powers Maszyny Sp. z o.o., ul. Poznańska 99, Czapury, 61-160 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 240000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.