Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Radzionków: Budowa kompleksu boisk szkolnych przy Gimnazjum im. Ojca L.Wrodarczyka w Radzionkowie.
Numer ogłoszenia: 172635 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie, ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk szkolnych przy Gimnazjum im. Ojca L.Wrodarczyka w Radzionkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego i boiska do piłki plażowej. Inwestycja umiejscowiona jest w zamkniętej strefie, na terenie szkoły - Gimnazjum im. Ojca L. Wrodarczyka w Radzionkowie. Inwestycja obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x44m ze strefą ochronną dookoła oraz budowę boiska do piłki plażowej o wymiarach 18x9m. W skład boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wchodzić będą: 1. Boisko do piłki ręcznej (20x40 m), 2. Dwa boiska do koszykówki (15x28 m), 3. Dwa boiska do piłki siatkowej (9x18 m). Boisko do plażowej piłki siatkowej z nawierzchnią piaskową zostanie wydzielone od boiska wielofunkcyjnego. Odpowiednio, każde boisko wyposażone zostanie w: - bramki do piłki ręcznej - 2 szt., - kosze - 2 kpl. (2x2szt), - siatki do piłki siatkowej - 2 kpl., - siatka do piłki plażowej - 1 kpl., - ławki (250x50cm) - 10 szt. Termin wykonania zamówienia - do 20 tygodni, licząc od daty przekazania placu budowy. Nomenklatura: CPV: 45212221 - 1; PKWiU: 45.21.61; PKD: 45.11.Z; 45.23.B; 45.21.F
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 23000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i art.24 ust.2 pkt 1-2 wymienionej Ustawy, a w szczególności złożą: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym do 3 zamówień dotyczących budowy lub przebudowy boisk w technologii ze sztuczną nawierzchnią o wartości łącznej minimum 600 000 zł brutto wraz z kopią dokumentów stanowiących, że roboty zostały wykonane należycie - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu, 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem osoby przeznaczonej do kierowania robotami, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu, 3. harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu, 4. informacje nt. podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty, 2. oświadczenie potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN), 4. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN), 5. pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum). 6. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w kwocie co najmniej 100 000 zł. 8. atest higieniczny PZH, 9. kartę techniczną wydaną przez producenta zestawu do wykonywania oferowanej nawierzchni sportowej, zawierającą szczegółową charakterystykę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzionkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.11.2007.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łęczycach oraz przy Szkole Podstawowej w Bożympolu Wielkim
- Modernizacja bieżni poliuretanowej przy Młodzieżowym Ośrodku Sportowym w Poznaniu ul. Gdańska 1
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce
- Modernizacja stadionu piłkarskiego przy ul. Kawęczyńskiej 44
- Remont nawierzchni boiska przy SP 392 im. Jana Bytnara ps. "RUDY" przy ul. Wojska Polskiego 1A
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-ORLIK 2012" w Zielonczynie
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.