To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Kraków: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 172649 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161925 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz autoklawów dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie - zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podanym niżej podziałem na dwie części: Zadanie nr 1. Autoklawy (sterylizatory); Zadanie nr 2. Sprzęt laboratoryjny (łaźnie, wytrząsarki, suszarki, cieplarki, mieszadła, destylarki, młynki i inne z wyłączeniem wag laboratoryjnych, mikroskopów szkolnych i lup). 3. Miejsce świadczenia usług: jednostki zamawiającego położone w obiektach przy: al. Mickiewicza 21, al. Mickiewicza 24/28, ul. Czystej 21, al. 29 Listopada 46, al. 29 Listopada 52, al. 29 Listopada 54, al. 29 Listopada 48b, al. 29 Listopada 48c, ul. Urzędniczej 68, ul. Jabłonkowskich 10-12, ul. Klemesiewicza 3, ul. Balickiej 104, ul. Balickiej 253, ul. Balickiej 253a, ul. Balickiej 122, ul. Podłużnej 3, ul. Łobzowskiej 24, ul. Św. Marka 37, ul. Łupaszki 6. ul. T. Spiczakowa 6. 4. Świadczenie usług odbywać się będzie w jednostkach zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym - gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa. 5. Prace naprawczo-konserwacyjne dotyczą urządzeń będących po upływie okresu gwarancji. 6. Zakres prac naprawczo-konserwacyjnych obejmuje: a) konserwację i czyszczenie urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń, b) diagnostykę awarii, c) prace naprawczo-konserwacyjne, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy we wszystkich jednostkach zamawiającego, d) przeglądy serwisowe e) doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z urządzeń, f) dla autoklawów dodatkowo: f.1) współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego polegająca na dostosowaniu się do terminu wyznaczonego przez Urząd do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej ( Dz.U. nr 122/2000 poz1321 z późn. zm.). f.2) naprawa, konserwacja i sprawdzenie: - działania układów mających wpływ na bezpieczeństwo: działania zaworu bezpieczeństwa, ciśnienia początku otwarcia, nastawy wyłączników ciśnieniowych sterujących wytwornicą pary, ewentualne wyregulowanie, połączeń elektrycznych, szczególnie przewodów ochronnych, podokręcać. - stanu technicznego uszczelek (stopień zużycia), ewentualnie wymiana, - szczelności, czyszczenie odwadniacza i zaworów; instalacji parowej, instalacji wodnej, instalacji odpływowej. - układu sterowania poziomem wody w wytwornicy pary (minimalny i maksymalny poziom), ewentualne wyregulowanie, - działania pompy próżniowej (poziom próżni), - przyrządów kontrolno- pomiarowych; manowakuometry, termometr. - elementów sygnalizacji stanów awaryjnych. - działania sterylizatora. f.3) czyszczenie komory i osłon zewnętrznych sterylizatora. 7. Wykaz autoklawów podlegających naprawie i konserwacji stanowi załącznik do specyfikacji. 8. Świadczenie usług odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń, zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego telefonicznego udzielania porad w zakresie objętym zamówieniem. 10. Wykonawca będzie utrzymywał gotowość do świadczenia usług w jednostkach zamawiającego w godzinach od 7:30 do 15.30 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 11. Termin wykonania usługi: do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia/przekazania zlecenia. 12. Czas reakcji (przybycia) pracowników wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wykonania usługi wynosi: do 3 godzin licząc od chwili zgłoszenia/przekazania zlecenia. 13. Przed przystąpieniem do wykonania usługi pracownik wykonawcy oszacuje wartość usługi (na podstawie ceny 1 roboczogodziny oraz cen części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy) i przedstawi ją zamawiającemu. Części zamienne muszą być oryginalne i techniczne nowe. 14. Ceny części zamiennych wykonawca skalkuluje zgodnie ze swoim cennikiem obowiązującym na dzień sporządzenia kalkulacji. W przypadku, gdy ceny części zamiennych będą wyższe od cen rynkowych, zamawiający może dokonać zakupu niezbędnych części we własnym zakresie. 15. Pracownik wykonawcy przystąpi do świadczenia usług wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości usługi przez jednostkę zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi z należytą starannością w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną. 17. Wykonawca udzieli gwarancji na dokonaną naprawę urządzeń na okres min. 6 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Autoklawy (sterylizatory)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61,50
Oferta z najniższą ceną: 61,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt laboratoryjny (łaźnie, wytrząsarki, suszarki, cieplarki, mieszadła, destylarki, młynki i inne z wyłączeniem wag laboratoryjnych, mikroskopów szkolnych i lup).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI MEDYCZNEJ SP Z O O ODDZIAŁ KRAKÓW
- Zakłady Techniki Medycznej Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Szyllinga 63, 30-433 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61,50
Oferta z najniższą ceną: 61,50 / Oferta z najwyższą ceną: 61,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa wykonania przeglądów technicznych pomp infuzyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.