eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wicko › OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY WICKO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Wicko: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY WICKO.
Numer ogłoszenia: 172651 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wicko, Wicko 60, 84-352 Wicko, woj. pomorskie, tel. 059 8611182, fax 059 8611101.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wicko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY WICKO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie kompletnego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wicko zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i jej aktami wykonawczymi oraz odpowiednimi przepisami odrębnymi. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie wszystkich czynności formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem studium, jego uchwaleniem i zatwierdzeniem przez organ nadzorczy. W szczególności wykonawca:- przedstawi do zaopiniowania Wójtowi oraz komisji urbanistyczno-architektonicznej i komisjom Rady Gminy projekt studium, uwzględniający wszystkie wymagane uwarunkowania, a w szczególności wynikające z art. 10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- będzie uczestniczył w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej i komisjach Rady Gminy, a także prowadził niezbędne rozmowy i konsultacje z Wójtem w trakcie wykonywania opracowania,- dokona uzgodnień i uzyska opinie do projektu studium, zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- będzie wprowadzał do projektu studium zmiany wynikające z dokonanych uzgodnień, uzyskanych opinii i uwzględnionych uwag,- będzie przygotowywał wszelkie zawiadomienia, ogłoszenia, projekty uchwał z załącznikami, inne pisma niezbędne w trakcie sporządzania studium, oraz dokumentację prac planistycznych, (zamawiający zobowiązuje się do poniesienia kosztów zamieszczenia ogłoszeń, zawiadomień i obwieszczeń związanych z wykonaniem zamówienia),- będzie obecny przy wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu oraz weźmie udział w publicznej dyskusji nad przyjętymi w tym projekcie studium rozwiązaniami - prowadząc, informując i udzielając odpowiedzi na pytania zainteresowanych,- na 14 dni przed terminem sesji uchwalającej studium przekaże materiały dla radnych - 20 kompletów projektów uchwał oraz rysunków planu na mapie poglądowej w technice barwnej,- całość prac planistycznych przekaże zamawiającemu w wersji elektronicznej na płytach CD (tekst: *.doc, *.pdf ; rysunki: *.tif, *.jpg; lub ewentualnie innych formatach uzgodnionych z Zamawiającym) i w formie papierowej - po 5 egz.,- przygotuje do przedstawienia Wojewodzie Pomorskiemu uchwałę o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi,- jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wyniknie konieczność powtórnego wykonania prac lub czynności, to wykonawca będzie zobowiązany do ich wykonania w ramach zawartej umowy,- jeżeli w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, to wykonawca będzie zobowiązany do dostosowania realizacji umowy do nowych przepisów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie żąda się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, które zostało uchwalone, lub co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o wartości każdego co najmniej 50 000 zł, które zostały opublikowane w dziennikach urzędowych, - dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta) podczas realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą uprawnienia urbanistyczne do sporządzania studium i wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, oraz która posiada doświadczenie zawodowe w realizacji usług planowania przestrzennego poprzez udział w wykonaniu uchwalonego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub w wykonaniu co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opublikowanych w dziennikach urzędowych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · : W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zgodny z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, które zostały uchwalone, lub wykonaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w dziennikach urzędowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień urbanistycznych osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta) wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, 5) zgodną z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta). Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - każdy z wykonawców składa oświadczenie i dokumenty określone wyżej w pkt 1 i 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wicko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej www.wicko.pl oraz można ją uzyskać na podstawie wniosku o jej przekazanie: bezpośrednio w Urzędzie lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat - Urzędu Gminy w Wicku (Wicko 60)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.