Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Końskie: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, owoców
i grzybów suszonych , kiszonek oraz jajek.
Numer ogłoszenia: 172660 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, fax 0-41 372 83 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, owoców i grzybów suszonych , kiszonek oraz jajek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców, owoców i grzybów suszonych, kiszonek oraz jajek do magazynu DPS Końskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości poszczególnych asortymentów w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu) w ramach wartości umowy. Banany kg 200 Brokuły szt.100 Brukselka kg 60 Buraki kg 1.100 Cebula kg 400 Cukinia kg 30 Cytryny kg 30 Czosnek szt. 100 Fasola Jaś kg 60 Fasolka szparagowa kg 100 Grejpfruty kg 20 Groch łuszczony kg 80 Gruszki suszone kg 1 Grzyby suszone kg 1,50 Jabłka kg 1.200 Jabłka suszone kg 4 Jajka sztuk 11.000 Kabaczki kg 30 Kalafior szt. 100 Kapusta biała kg 700 Kapusta kiszona kg 1.000 Kapusta pekińska kg 80 Kapusta czerwona kg 80 Koper pęczki 50 Marchew kg 1.400 Mandarynka kg 40 Ogórek kiszony kg 300 Ogórek świeży kg 60 Papryka czerwona kg 50 Papryka zielona kg 20 Pieczarki kg 50 Pietruszka kg 250 Pietruszka zielona pęczki 200 Pomarańcze kg 50 Pomidory kg 350 Pory kg 10 Sałata zielona szt. 70 Śliwki kg 100 Śliwki suszone kg 2 Seler kg 250 Szczypior pęczki 50 Ziemniaki kg 11.000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 01.24.29.99 - 01.24.29.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5). Spełniają wszystkie warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków odbędzie się wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1). Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oferta wspólna - dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta powinna zawierać dokument opisany w punkcie 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę(osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26-200 Końskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26-200 Końskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup paliwa bezpośrednio na stacji paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 wraz z rozładunkiem do 4-ch placówek oświatowych na terenie Gminy Końskie w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Publicznego Przedszkola w Młochowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2025r. dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.