Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Rzeszów: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W RZESZOWIE NA UL. KAMIŃSKIEGO 12
Numer ogłoszenia: 172661 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Kamińskiego 12, 35-211 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 23 14, fax 0-17 748 23 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2rz.yoyo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - BUDOWLANYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W RZESZOWIE NA UL. KAMIŃSKIEGO 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie izolacji ścian fundamentowych - kod CPV 45453000-7, - Remont nawierzchni chodników - kod CPV 45233251-3, - Wymiana stolarki okiennej (zamówienie uzupełniające) - kod CPV 45421100-5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia - zał. nr 3 do oferty wg wzoru. Ponadto, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każdej z tych robót wynosiła co najmniej 70 % zaproponowanej w ofercie ceny brutto roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - zał. nr 4 do oferty wg wzoru). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 70% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie - zał. nr 5 do oferty). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład ofert, o których mowa w § 6 części A SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie wa-runki określone w ust. 2 pkt 2) i 3) natomiast każdy z partnerów musi spełnić warunki i załą-czyć dokumenty takie jak pojedynczy Wykonawca w zakresie wynikającym z ust. 2 pkt 1) i 4). 5. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 do oferty - wg wzoru), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 3.1., 3.2., 3.3. itd.). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. (zał. nr 4 do oferty - wg wzoru), 2) dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 4.1., 4.2., itd.). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 do oferty). 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 6 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2rz.yoyo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 2, Rzeszów ul. A. Kamińskiego 12. Forma papierowa jest dostępna w siedzibie Zamawiającego, codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00, cena 10 zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 12.10.2007 r. do godziny 9:00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. A. Kamińskiego 12 w Rzeszowie. Otwarcie ofert godz. 9:30 w gabinecie Dyrektora..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej Nr 9 w Rzeszowie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
więcej: Wymiana nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.