Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Wrocław: Dostawa wyposażenia specjalistycznego dla policjantów SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych.
Numer ogłoszenia: 172663 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia specjalistycznego dla policjantów SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego dla policjantów SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu specjalistycznego, wyszczególnionego w załącznikach nr 1.1 do 1.30 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno - użytkowe zawiera załącznik nr 7 oraz załączniki nr 1.1 do 1.30 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. d) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie logotypów na asortymencie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Logotyp, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wykonany będzie metodą trwałego nadruku, na produktach wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wzór logotypu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Logotyp będzie wykonany na koszt Wykonawcy, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na etapie realizacji umowy. e) Tabela rozmiarów zostanie uzgodniona z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty, na etapie realizacji umowy. f) Przedmiot zamówienia podzielony został na 30 części, odpowiadających treści załączników nr 1.1 do 1.30 do SIWZ, których szczegółowy opis i wymagania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia): - część nr 1 - obejmuje dostawę lin alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 1 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 2 - obejmuje dostawę lin dynamicznych alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 2 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 3 - obejmuje dostawę taśm rurowych alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 3 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 4 - obejmuje dostawę liny do szybkiego zjazdu (zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 4 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 5 - obejmuje dostawę belek zaczepowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 5 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 6 - obejmuje dostawę uprzęży wspinaczkowych - taktycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 6 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 7 - obejmuje dostawę liny do szybkiej ewakuacji (zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 7 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 8 - obejmuje dostawę lonż (zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 8 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 9 - obejmuje dostawę kasków ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.9 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 9 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 10 - obejmuje dostawę noży ratowniczych (zgodnie z załącznikiem nr 1.10 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 10 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 11 - obejmuje dostawę rękawic ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.11 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 11 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 12 - obejmuje dostawę gogli ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.12 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 12 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 13 - obejmuje dostawę rolek zjazdowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.13 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 13 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 14 - obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu POIGNEE (zgodnie z załącznikiem nr 1.14 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 14 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 15 - obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu CROLL (zgodnie z załącznikiem nr 1.15 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 15 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 16 - obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu BASIC (zgodnie z załącznikiem nr 1.16 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 16 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 17 - obejmuje dostawę przyrządów asekuracyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.17 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 17 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 18 - obejmuje dostawę karabinków z zamkiem zakręcanym (aluminiowy) (zgodnie z załącznikiem nr 1.18 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 18 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 19 - obejmuje dostawę karabinków zakręcanych stalowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.19 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 19 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 20 - obejmuje dostawę karabinka (hak) do liny typu FAST ROPE (zgodnie z załącznikiem nr 1.20 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 20 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 21 - obejmuje dostawę karabinków z zamkiem niezakręcanym (aluminiowym) (zgodnie z załącznikiem nr 1.21 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 21 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 22 - obejmuje dostawę bloczków (zgodnie z załącznikiem nr 1.22 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 22 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 23 - obejmuje dostawę latarek czołowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.23 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 23 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 24 - obejmuje dostawę spodni górskich (zgodnie z załącznikiem nr 1.24 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 24 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 25 - obejmuje dostawę butów górskich (zgodnie z załącznikiem nr 1.25 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 25 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 26 - obejmuje dostawę kurtek specjalnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.26 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 26 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 27 - obejmuje dostawę butów górskich trekingowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.27 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 27 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 28 - obejmuje dostawę kominiarek ocieplanych (zgodnie z załącznikiem nr 1.28 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 28 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 29 - obejmuje dostawę nawigacji satelitarnych GPS - turystycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.29 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 29 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 30 - obejmuje dostawę namiotów IGLO (zgodnie z załącznikiem nr 1.30 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 30 załącznika nr 7 do SIWZ), g) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. h) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem własnym wykonawcy i na jego koszt do Magazynu Kwatermistrzowskiego Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.92-0, 37.53.52.20-5, 18.22.32.00-0, 18.82.30.00-4, 18.41.00.00-6, 31.52.13.20-3, 38.11.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Zgodnie z §5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), do oferty należy dołączyć: 1) próbki oferowanego przedmiotu zamówienia dla następującego asortymentu: - część nr 6: uprząż wspinaczkowa taktyczna (1 szt.) - część nr 9: kask ochronny (1 szt.) - cześć nr 10: nóż ratowniczy (1 szt.) - część nr 11: rękawice ochronne (1 para) - część nr 12: gogle ochronne (1 szt.) - część nr 24: spodnie górskie (1 szt.) - część nr 25: buty górskie (1 para) - część nr 26: kurtka specjalna (1 szt.) - część nr 27: buty górskie trekingowe (1 para) - część nr 28: kominiarka ocieplana (1 szt.) - część nr 29: nawigacja satelitarna (GPS) - turystyczna (1 szt.) - część nr 30: namiot IGLO (1 szt.) Załączona do oferty próbka musi być identyczna z oferowanym przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie wymaga wykonania logotypu na próbkach. Otrzymane próbki Zamawiający podda ocenie czy spełniają wymagania techniczne i jakościowe opisane dla danej części w załączniku numer 7 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu przekazanych próbek asortymentu niezwłocznie po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na wniosek Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Zaleca się, by Wykonawca dołączył do próbek listę stanowiącą zbiorcze zestawienie próbek dołączonych do oferty - załącznik nr 9 do SIWZ; 2) foldery/prospekty/informacje producenta, dla całości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, opisanym w SIWZ, w załączniku nr 7. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z ich tłumaczeniem na język polski; 3) certyfikaty CE dla oferowanych produktów w częściach: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 i 23, zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego dla danego produktu, w załączniku nr 7 do SIWZ. Dokumenty te (wymienione w pkt 2 i 3), zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony (odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Wypełnione (odpowiednio dla części, na które wykonawca składa ofertę) i podpisane formularze asortymentowo - cenowe - załączniki nr 1.1 do 1.30 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI B i VII SIWZ - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz musi złożyć odnoszący się do niego dokument, wymieniony w rozdziale VII pkt 3 ppkt I). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę lin alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 1 załącznika nr 7 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.92-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę lin dynamicznych alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 2 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.92-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę taśm rurowych alpinistycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 3 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę liny do szybkiego zjazdu (zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 4 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.92-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę belek zaczepowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 5 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę uprzęży wspinaczkowych - taktycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 6 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę liny do szybkiej ewakuacji (zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 7 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.92-0, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę lonż (zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 8 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę kasków ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.9 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 9 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę noży ratowniczych (zgodnie z załącznikiem nr 1.10 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 10 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę rękawic ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.11 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 11 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.41.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę gogli ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.12 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 12 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.41.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę rolek zjazdowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.13 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 13 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu POIGNEE (zgodnie z załącznikiem nr 1.14 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 14 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu CROLL (zgodnie z załącznikiem nr 1.15 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 15 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę przyrządów zaciskowych typu BASIC (zgodnie z załącznikiem nr 1.16 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 16 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę przyrządów asekuracyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.17 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 17 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę karabinków z zamkiem zakręcanym (aluminiowy) (zgodnie z załącznikiem nr 1.18 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 18 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę karabinków zakręcanych stalowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.19 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 19 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę karabinka (hak) do liny typu FAST ROPE (zgodnie z załącznikiem nr 1.20 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 20 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę karabinków z zamkiem niezakręcanym (aluminiowym) (zgodnie z załącznikiem nr 1.21 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 21 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę bloczków (zgodnie z załącznikiem nr 1.22 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 22 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 37.53.52.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę latarek czołowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.23 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 23 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 31.52.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę spodni górskich (zgodnie z załącznikiem nr 1.24 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 24 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.41.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę butów górskich (zgodnie z załącznikiem nr 1.25 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 25 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.82.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Część 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę kurtek specjalnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.26 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 26 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.22.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Część 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę butów górskich trekingowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.27 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 27 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.82.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Część 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę kominiarek ocieplanych (zgodnie z załącznikiem nr 1.28 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 28 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 18.41.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Część 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę nawigacji satelitarnych GPS - turystycznych (zgodnie z załącznikiem nr 1.29 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 29 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9, 38.11.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Część 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę namiotów IGLO (zgodnie z załącznikiem nr 1.30 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 30 załącznika nr 7 do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.