Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Kaliska: Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach- etap III
Numer ogłoszenia: 172682 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach , ul. Długa 18, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 58 56 09 245,56 09 246, faks 58 56 09 245,56 09 246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach- etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach - etap III o następującym zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe i budowlane. - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni do 2 m 2- istniejących drzwi i okien z futryną, - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, - mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km wraz z utylizacją, - wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł, 2) Wymiana instalacji Wodociągowej i wentylacyjnej - wymiana rurociągów PCV, - nagrzewnice, 3)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych na budowie, - drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2 m 2, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne w pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone wraz z futryna na szerokość muru, - montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2.5 m2, 4)Ściany kotłowni - mechaniczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, - tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ścianach płaskich i powierzchniach poziomach ( balkony i loggie) wykonywane ręcznie, - izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej bez gruntowania powierzchni, - ławy fundamentowe betonowe, prostokątne o szerokości do 0,6 m - z zastosowaniem pompy do betonu, - ściany budynków jednokondygnacyjnych, o wysokości do 4,5 m i grubości 25 cm z bloczków betonowych na zaprawie wapiennej lub cementowo - wapiennej, - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPTER-przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu, - schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm.- z zastosowaniem pompy do betonu - balustrady z pochwytem stalowym z osadzeniem, - blachodachówka STANDARD z blachy powlekanej - dachy o nachyleniu połaci do 60% i pow. Do 50 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, - dostawa i montaż żurawika do popiołu. Należy uwzględnić w cenie : Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 1 szt. Następujące dokumenty stanowią integralną część niniejszej SIWZ.: a) SWIZ wraz z wyjaśnieniami, uzupełnieniami i modyfikacjami, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, c) Dokumentacja projektowa w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, d) Oferta Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a także zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską. Wykonawca wykona powierzone mu zadanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz 1409 ) dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres stanowią następujące załączniki: 1) Projekt budowlany wraz z załącznikami w części dotyczącej przedmiotu zamówienia, 2) Przedmiary robót, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części dotyczącej przedmiotu Zamówienia. Z uwagi na fakt, iż planowana inwestycja znajduje się w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach, gdzie funkcjonuje biblioteka, świetlica terapeutyczna oraz biuro. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzgodnienia zakresu i terminu wykonania prac z Dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach oraz Inspektorem Nadzoru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości 3500 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100 ) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275). 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Przebudowa i remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Kaliskach- etap III Bank Spółdzielczy Skórcz o/ Zblewo, Nr 72 8342 0009 4000 1557 2000 0003 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzyst-niejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpiecze-nia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upły-wem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najko-rzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wy-brana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze o wartości min. 150 000 zł brutto każda. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie przewiduje specjalnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i -min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod.- kan. i wentylacji. Wszystkie z w/w osób będą członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych do ww. uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia.Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz 1409) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna iż w/w warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50 000 zł.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kaliska.pl/?id=649
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach, ul. Długa 18, 83-260 Kaliska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Kaliskach, ul. Długa 18, 83-260 Kaliska, (Dyrektor-biuro GOK).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.