eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikPrzebudowa dróg gminnychul. 13-go Stycznia, ul. Furmańskiej, i ul. Wspólnej w Chmielniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Chmielnik: Przebudowa dróg gminnych: ul. 13-go Stycznia, ul. Furmańskiej, i ul. Wspólnej w Chmielniku.
Numer ogłoszenia: 172708 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych: ul. 13-go Stycznia, ul. Furmańskiej, i ul. Wspólnej w Chmielniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych: ul. 13-go Stycznia, ul. Furmańskiej, i ul. Wspólnej w Chmielniku realizowana w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu następujących prac: - ulica 13-go Stycznia ( dł. 324 mb) - wykonanie remontu nawierzchni o ser. 6,0 m z betonu asfaltowego o gr. 4 cm oraz warstwy profilowej w ilości 75 kg/m2; regulacja urządzeń podziemnych, studnie kanalizacyjne, zawory wodociągowe, wykonanie podbudowy; rozbiórka chodnika z płyt betonowych + kostki brukowej, rozebranie nawierzchni drogi z płyt betonowych; rozbiórka obrzeży bet. + krawężnika; ułożenie chodnika z kostki brukowej; przełożenie chodnika z kostki brukowej; frezowanie nawierzchni asfaltowej; ustawienie: krawężnika i obrzeży; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ( w tym przejścia dla pieszych). Ilościowy zakres prac określa przedmiar robót zawarty w Załączniku nr 10 do SIWZ pkt.10.3 Ulica 13-go Stycznia. Z zakresu prac na ul. 13-go Stycznia wyłącza się prace na odcinku od km 0+046 do km 0+146. - ulica Furmańska ( dł. 295 mb) - wykonanie remontu nawierzchni o szer. od 6,0 m do 7,0 m z betonu asfaltowego o gr. 4 cm oraz warstwy profilowej w ilości 50 kg/m2 o ogólnej pow. 2159 m2; rozbiórka krawężnika o dł. 152 mb; rozebranie nawierzchni chodnika o pow. 390 m2; rozebranie obrzeży bet. Dł. 152 m; wykonanie nawierzchni chodnika i na zjazdach -390 + 194 m2; frezowanie nawierzchni asfaltowej 840 m2; ustawienie krawężnika na długości 345 mb i obrzeży - 345 mb; wykonanie wysepki - o pow. 27,5 m2; regulacja urządzeń podziemnych: studnie kanalizacyjne, zawory wodociągowe, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ( w tym przejścia dla pieszych); - ulica Wspólna ( dł. 65 mb) - wykonanie remontu nawierzchni o szer. od 5,5 m do 6,0 m z betonu asfaltowego o gr. 4 cm oraz warstwy profilowej w ilości 50 kg/m2 o ogólnej pow. 407 m2; przełożenie kostki brukowej 116 m2, przełożenie krawężnika 116 mb, regulacja urządzeń podziemnych: studnie kanalizacyjne, hydrant przeciwpożarowy, zasuwa wodociągowa, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego ( w tym przejścia dla pieszych). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym. Warunkiem prowadzenia robót jest posiadanie przez Wykonawcę opracowanego własnym staraniem i na własny koszt, uzgodnionego przez Zamawiającego projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas robót. Miejsce prowadzenia robót: miasto Chmielnik: - ulica Furmańska - działka ozn. nr ewid. 1040; - ulica 13-go Stycznia - działki ozn. nr ewid. 1028/2 i 21.1028; - ulica Wspólna - działka ozn. nr ewid. 1027/1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w pokoju nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru końcowego) - Załącznik nr 9 do SIWZ - wymagana forma ORYGINAŁ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować , w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy. Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, pełnomocnictwo ( jeżeli jest wymagane) kosztorys ofertowy szczegółowy, - harmonogram rzeczowo - finansowy - dowód wniesienia wadium - oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby biorące udział przy realizowaniu zamówienia, - wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich. - działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią umowy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu. - konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych. - opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach: - urzędowej zmiany stawki podatku VAT, - jeżeli zmiany dokumentacji będą zapobiegać powstaniu wady obiektu budowlanego, będą usprawniać bezpieczeństwo, usprawniać proces budowlany, wprowadzać nowe rozwiązania technologiczne i zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. W takiej sytuacji wartość robót, które nie zostaną wykonane na skutek zmiany dokumentacji a ujęte były w kosztorysie ofertowym, zostanie przez Zamawiającego potrącona z ceny ustalonej w umowie. Zakres robót zamiennych zostanie określony zmienioną dokumentacją projektową lub protokołem konieczności a wartość robót zamiennych zostanie ustalona w drodze negocjacji stron, przy uwzględnieniu składników cenotwórczych jakie Wykonawca zastosował w kosztorysie ofertowym. - konieczności wykonania robót zamiennych. - zmiany nazwy firmy lub adresu, zmiany kierownika budowy. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Plac Kościuszki 7 26-020 Chmielnik Sekretariat pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.