Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Słupsk: ROBOTY BUDOWLANE:
CZĘŚĆ 1 - WYMIANA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH W INSPEKTORACIE ZUS
W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A.
CZĘŚĆ 2 - WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W INSPEKTORACIE ZUS
W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A.
CZĘŚĆ 3 - REMONT OGRODZENIA, NAPRAWA IZOLACJI ŚCIANY, DRENAŻ
I WYMIANA CHODNIKA BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A.
Numer ogłoszenia: 172714 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku , Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE: CZĘŚĆ 1 - WYMIANA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH W INSPEKTORACIE ZUS W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A. CZĘŚĆ 2 - WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W INSPEKTORACIE ZUS W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A. CZĘŚĆ 3 - REMONT OGRODZENIA, NAPRAWA IZOLACJI ŚCIANY, DRENAŻ I WYMIANA CHODNIKA BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS W CZŁUCHOWIE, UL. JERZEGO Z DĄBROWY 3A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana rynien i rur spustowych w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a Wymiana rynien (139.90 m), rur spustowych (68,70 m) i obróbek blacharskich (55,96 m2) w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana opraw oświetleniowych w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a Wymiana opraw oświetleniowych ( w ilości 58 szt. - 2x36 W oraz 21 szt. - 2x18 W) w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a CZĘŚĆ 3: Remont ogrodzenia, naprawa izolacji ściany, drenaż i wymiana chodnika budynku Inspektoratu ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a 1. Remont ogrodzenia o długości 120 mb w tym: - wymiana płytek klinkierowych 10 m2, - dwukrotne malowanie cokołu i słupków 190,87 m2, - dwukrotne malowanie przęseł z prętów ozdobnych 167,30 m2. 2. Odnowienie pomieszczenia magazynu oleju po likwidacji pęknięć i zawilgoceń ściany. 3. Naprawa pionowej izolacji ściany piwni, wykonanie drenażu 12,50 mb oraz wymiana chodnika o pow. 60,66 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.31.12.00-2, 45.44.21.80-2, 45.44.22.00-9, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.23.32.53-7, 45.32.00.00-6, 45.11.12.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w Części 1. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w Części 2. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w Części 3 wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 2 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 3 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie rynien i rur spustowych na kwotę co najmniej 20.000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, Część 2 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na montażu lub wymianie opraw oświetleniowych na kwotę co najmniej 18.000,00 PLN brutto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, Część 3 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedna robotę budowlana polegającą na wykonaniu lub remoncie ogrodzenia, chodnika, na kwotę co najmniej 60.000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 2 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 3 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą wyznaczoną do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r.Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Część 2 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą wyznaczoną do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia posiadającą - aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Część 3 - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje minimum jedną osobą wyznaczoną do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r.Nr 243, poz.1623, ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 2 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku. Część 3 - Zamawiający nie opisuje ww. warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dotyczy części 1, 2, 3: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazujące uprawnienie do podpisania oferty - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy, 3) wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 4) wypełniony kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany: 1) zmiana terminu końcowego - okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu mogą być: a) warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; b) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono; d) decyzji Zamawiającego zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności, e) wydłużenia czasu przekazania terenu budowy z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, f) napotkania w remontowanym obiekcie warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, 2) zmiana godzin wykonywania robót budowlanych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, 4) zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości, 5) aktualizacja harmonogramu wykonania robót w przypadku: a) zmiany terminu wprowadzonej zgodnie z ust. 1, b) skrócenia terminu realizacji umowy za zgodą Zamawiającego, c) uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków na realizację umowy, d) zamiany terminów wykonania poszczególnych etapów robót z zachowaniem terminu końcowego, 2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany: 1) zmiana terminu końcowego - okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu mogą być: a) warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; b) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono; d) decyzji Zamawiającego zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności, e) wydłużenia czasu przekazania terenu budowy z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, f) napotkania w remontowanym obiekcie warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, 2) zmiana godzin wykonywania robót budowlanych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 3) zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, 4) zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości, 5) aktualizacja harmonogramu wykonania robót w przypadku: a) zmiany terminu wprowadzonej zgodnie z ust. 1, b) skrócenia terminu realizacji umowy za zgodą Zamawiającego, c) uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków na realizację umowy, d) zamiany terminów wykonania poszczególnych etapów robót z zachowaniem terminu końcowego, 2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
Plac Zwycięstwa 8
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk; w Sekretariacie Dyrektora Oddziału, I piętro, segm. II, pokój nr 123.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) udzielenia zamówień uzupełniających 3) rozliczania w walutach obcych, 4) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 5) przeprowadzenia aukcji elektronicznej, 6) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia tj. oferty wariantowej - w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego jej wykonania w każdej z części w wysokości stanowiącej 4% łącznej ceny brutto podanej w ofercie. 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2012 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk - mała sala konferencyjna segm. II, I piętro, pok. 125. 5.W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby w części 1, 2, 3: 1) określone w sekcji III.3) warunki udziału w postępowaniu spełniał co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2) warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania spełniali Wykonawcy oddzielnie, 3) wymagane w sekcji III.4.1) i III.6) oświadczenia i dokumenty zostały złożone przez co najmniej jednego z tych Wykonawców albo wszystkich tych Wykonawców wspólnie, 4) wymagane w sekcji III.4.2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zostały złożone oddzielnie przez każdego z tych Wykonawców.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana rynien i rur spustowych w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana rynien (139.90 m), rur spustowych (68,70 m) i obróbek blacharskich (55,96 m2) w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana opraw oświetleniowych w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana opraw oświetleniowych ( w ilości 58 szt. - 2x36 W oraz 21 szt. - 2x18 W) w Inspektoracie ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ogrodzenia, naprawa izolacji ściany, drenaż i wymiana chodnika budynku Inspektoratu ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont ogrodzenia o długości 120 mb w tym: - wymiana płytek klinkierowych 10 m2, - dwukrotne malowanie cokołu i słupków 190,87 m2, - dwukrotne malowanie przęseł z prętów ozdobnych 167,30 m2. 2. Odnowienie pomieszczenia magazynu oleju po likwidacji pęknięć i zawilgoceń ściany. 3. Naprawa pionowej izolacji ściany piwni, wykonanie drenażu 12,50 mb oraz wymiana chodnika o pow. 60,66 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80-2, 45.44.22.00-9, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.23.32.53-7, 45.32.00.00-6, 45.11.12.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.