eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynMateria³y eksploatacyjne stosowane w Centralnej Sterylizatorni

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-26

Olsztyn: Materia³y eksploatacyjne stosowane w Centralnej Sterylizatorni
Numer og³oszenia: 17272 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. ¯o³nierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5386937, faks 089 5386228.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wss.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y eksploatacyjne stosowane w Centralnej Sterylizatorni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych stosowanych w Centralnej Sterylizatorni.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    Folder katalog zawieraj±cy opis - specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia. Z za³±czonego do oferty dokumentu powinny wynikaæ wszystkie parametry wyszczególnione w kolumnie oferowany przedmiot zamówienia z formularza cenowego. Dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty nale¿y do³±czyæ Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodno¶ci CE; Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarow±, I ja³owej i IIa - deklaracje zgodno¶ci CE z numerem jednostki notyfikowanej, bior±cej udzia³ w ocenie zgodno¶ci; Dla wyrobów klas: II b i III - Certyfikat CE Dla wyrobów medycznych bêd±cych zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie elementy oznaczone s± znakiem CE - o¶wiadczenie okre¶lone w art. 30 ust. 1. Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dla wyrobów medycznych bêd±cych systemem lub zestawem zabiegowym zawieraj±cym wyrób medyczny nieoznakowany znakiem CE lub gdy wybrana kombinacja wyrobów medycznych nie jest kompatybilna, bior±c pod uwagê ich pierwotne przewidziane zastosowanie - Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zestaw lub system zosta³ poddany ocenie zgodno¶ci. W sytuacji, kiedy oferowany przedmiot zamówienia nie jest wyrobem medycznym w my¶l Ustawy o wyrobach medycznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ za³±czenia do oferty stosownego o¶wiadczenia, wraz z dokumentem wystawionym przez producenta wyrobu, albo jego upowa¿nionego przedstawiciela dopuszczaj±cego do obrotu oferowany przedmiot zamówienia lub oddaj±cego do u¿ytkowania na terenie Unii Europejskiej /deklaracja zgodno¶ci/. Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± DIN 58953-6 , - dla pakietu nr 1, poz. 1-3 dokumentu potwierdzaj±cego wytrzyma³o¶æ na rozci±ganie na sucho i na mokro - dla pakietu nr 1 poz. 1-6 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 11607-1, PN EN 868-2-3-4-5 - dla pakietu nr 3 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± EN 867-3 ISO 11138 - dla pakietu nr 4, poz. 3,4 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 11138-1 dla pakietu nr 4, poz. 5 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 11140-1, EN 867-1- dla pakietu nr 4 poz. 6,7,8, 10 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 11140,- dla pakietu nr 4, poz. 13 Dokument potwierdzaj±cy kompatybilno¶æ oferowanych materia³ów ze sprzêtem bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego - dla pakietu nr 5 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 9001:2008 ISO 15883 ISO 13485:2003 - dla pakietu nr 6, poz. 1, 3 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± ISO 9001:2008 ISO 13485:2003 - dla pakietu nr 6, poz. 2 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± PN EN ISO 11140 - dla pakietu nr 7, poz. 1 Dokumentu po¶wiadczaj±cego brak substancji niebezpiecznych, toksycznych w oferowanym przedmiocie zamówienia. Dokument wydany nie wcze¶niej ni¿ w 2010r. - dla pakietu nr 7, poz. 1 Dokumentu potwierdzaj±cego zgodno¶æ oferowanych produktów z norm± EN 1422 - dla pakietu nr 8, poz. 1

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporz±dzony przez wykonawcê, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. Sporz±dzony przez wykonawcê, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy - równie¿ w wersji edytowalnej Word lub Excel na p³ycie CD lub DVD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin zap³aty - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotycz±ce: - zmian numerów katalogowych asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, - zmian nazw handlowych asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, - zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug Wszelkie zmiany zapisów umowy winny byæ dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. ¯o³nierska 16 B pok. 2 / 9 Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. ¯o³nierska 16 B pok. 2 / 9 Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do 30 stycznia 2016. (art. 38 ust.1)..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Papier, w³óknina, rekawy, torebki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wk³adki absorbcyjne.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rêkawy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Naboje, wska¼niki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Etykiety, ta¶my, tonery.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Testy kontroli.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczotki.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Systemy kontroli.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Test.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.20.00-2, 35.23.00.00-5, 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.