eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy stacji wodociągowej na wojskowym terenie zamkniętym w Dęblinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Lublin: Wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy stacji wodociągowej na wojskowym terenie zamkniętym w Dęblinie
Numer ogłoszenia: 172742 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy stacji wodociągowej na wojskowym terenie zamkniętym w Dęblinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych w zakresie przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy stacji wodociągowej na wojskowym terenie zamkniętym w Dęblinie. Zakres robót do wykonania: a) Przebudowa stacji wodociągowej o wydajności 90 m3/godz. - instalacje technologiczne oraz niezbędne roboty towarzyszące. b) Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, o łącznej długości 9380 m i średnicach 100 ÷ 300 mm, z wykonaniem 3 pompowni ścieków oraz 3 układów pomiarowych ścieków. c) Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami, o łącznej długości 9450 m i średnicach 63 ÷ 250 mm, w tym rurociągi ze studni głębinowych do stacji wodociągowej oraz wykonanie 2 układów pomiarowych wody na sieci. d) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami - część grawitacyjna i tłoczna o łącznej długości 1880 m i średnicach 100 ÷ 200 mm , z dwoma pompowniami ścieków na sieci. e) Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami, o łącznej długości 3030 m i średnicach 63 ÷ 160 mm. f) Instalacje elektryczne wewnętrzne w stacji wodociągowej. g) Linie kablowe NN zasilania pomp głębinowych, odstojnika i oświetlenia terenu, sygnalizacyjne i sterownicze. h) Przyłącza kablowe NN do 5 pompowni ścieków sanitarnych. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa opisująca przedmiot zamówienia: a) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa jest jawna. b) Projekty wykonawcze przebudowy i rozbudowy sieci przewidują wykonywanie większości przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych metodą bezwykopową - przewiertów w rurach ochronnych i przewiertów sterowanych bez rur ochronnych. c) Inwestor posiada pozwolenia na budowę dla: - przebudowy stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, decyzja Wojewody Lubelskiego nr 82/11 z dnia 12.10.2011 r., - rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, decyzja Wojewody Lubelskiego nr 67/11 z dnia 29.08.2011 r. d) Wykaz dokumentacji opisującej rodzaj, zakres oraz ilość zamierzonych do wykonania robót budowlano -montażowych: 1. Projekty budowlano - wykonawcze przebudowy stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej: a) Tom II. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Stacja wodociągowa - technologia. b) Tom III. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami. c) Tom IV. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Modernizacja kanalizacji sanitarnej z przyłączami. d) Tom V. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Stacja wodociągowa - instalacje elektryczne wewnętrzne. e) Tom VI. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Linie kablowe NN. f) Tom VII. Projekt budowlano - wykonawczy. Modernizacja stacji wodociągowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Przyłącza kablowe NN do przepompowni ścieków P1, P2, P3. 2. Projekty budowlano - wykonawcze rozbudowy sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej: a) Tom II. Projekt budowlano - wykonawczy. Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej. b) Tom III a. Projekt budowlano - wykonawczy. Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej z dostosowaniem do potrzeb ochrony przeciwpożarowej. Przyłącza kablowe NN do przepompowni ścieków PR1 i PR2. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót modernizacji stacji uzdatniania wody. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków oraz roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. c) Szczegółowa specyfikacja techniczna. Instalacje wewnętrzne stacji wodociągowej. Branża elektryczna. d) Szczegółowa specyfikacja techniczna. Linie kablowe nn do studni głębinowych . e) Szczegółowa specyfikacja techniczna. Przyłącza kablowe nn do przepompowni ścieków P1, P2, P3. f) Szczegółowa specyfikacja techniczna. Przyłącza kablowe nn do przepompowni ścieków PR 1 i PR 2. 4. Przedmiary robót budowlanych a) Modernizacja stacji wodociągowej. Branża sanitarna. b) Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami. Branża sanitarna. c) Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami. Branża sanitarna. d) Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami. Branża sanitarna. e) Roboty towarzyszące. Branża inżynieryjna. f) Modernizacja stacji wodociągowej - instalacje elektryczne. g) Modernizacja stacji wodociągowej - linie kablowe NN. h) Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej - zasilanie przepompowni ścieków P1, P2, P3. i) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej - zasilanie przepompowni ścieków PR1, PR2. Inne okoliczności mające wpływ na realizację zamówienia. Niewielka część przewidzianej do przebudowy i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej położona jest na terenach Zespołu Pałacowo - Parkowego oraz Fortu III w zespole twierdzy Dęblin, wpisanych do rejestru zabytków i objętych ochroną konserwatorską. Inwestor posiada decyzję Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dnia 14.03.2011 r., znak IN/4018/111/954/11, o wydaniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na terenie objętym ochroną konserwatorską. (treść niniejszej decyzji zawiera oddzielny plik PDF- załącznik do SIWZ) Roboty budowlano - montażowe położone w strefie ochrony zabytków należy prowadzić zgodnie z postanowieniami w/w decyzji, tj. uzyskać odrębne pozwolenie konserwatorskie zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z późn. zm. ) oraz zapewnić nadzór archeologiczny, pełniony przez osoby spełniające wymagania określone w § 26 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z pełnieniem nadzoru archeologicznego oraz obsługi geodezyjnej robót i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych instalacji i urządzeń uzbrojenia terenu. UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania terenu budowy do wysokości wartości kontraktu. Szczegółowy zakres robót określają: Dokumentacja projektowa: Projekty budowlano - wykonawcze - oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowane programem 7 - ZIP -stanowiący załącznik do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowany programem 7 - ZIP jako zał. do SIWZ Przedmiary robót - oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowany programem 7 - ZIP jako zał. do SIWZ Decyzja Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dnia 14.03.2011 r., znak IN/4018/111/954/11, o wydaniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych na terenie objętym ochroną konserwatorską - oddzielny plik załącznika w formie PDF jako zał. do SIWZ Program 7 - ZIP do ściągnięcia ze strony 7-zip.org.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 11.06.2012 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 11.06.2012r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku gdy Zamawiający wymagał dokonania takiej czynności; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane polegające na budowie: - sieci wodociągowej o długości co najmniej 5,0 km, - sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 5,0 km, - stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 50 m3/godz. w ramach jednego lub więcej zamówień.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje: -osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacji i sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji i sieci elektrycznych. (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. nr 243/2010 r., poz. 1623, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. nr 83/2006 r., poz. 578, z późniejszymi zmianami. Wymagana jest przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla w/w osób. -osobą uprawnioną do prac geodezyjnych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, tj. posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne posiadającą uprawnienia do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, ze względu na konieczność wniesienia zmian z zasobie Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej RZI w Lublinie, powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. -osobą uprawnioną do prowadzenia badań archeologicznych posiadająca tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia, która odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań (zgodnie z § 26 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r. Nr 165 poz. 987))

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca - potwierdzając spełnianie warunków udziału w postępowaniu - będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy: a) w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia braku środków finansowych. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o tym fakcie z miesięcznym wyprzedzeniem, w celu uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego. Z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, z wyłączeniem zmiany terminu wykonania robót według zasad określonych w § 2 ust. 6 wzoru umowy. c) wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysów ofertowych pod warunkiem, że wykazana zmiana obmiaru wynika z dokumentacji technicznej i jest w zakresie przedmiotu umowy i zastosowane będą ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego. d) w przypadku wystąpienia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zamienne za wynagrodzeniem - w miejsce wynagrodzenia wynikającego z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji - z uwzględnieniem cen czynników cenotwórczych przyjętych w ofercie oraz cen urządzeń według faktury zakupu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 lublin, pokój nr 117. Przesłanie SIWZ - za opłatą, bez opłat ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.