eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockRoboty remontowe świetlicy studenckiej i zaplecza stołówki w Gmachu Głównym PW SzNTiS w Płocku przy ul. Łukasiewicza 17

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Płock: Roboty remontowe świetlicy studenckiej i zaplecza stołówki w Gmachu Głównym PW SzNTiS w Płocku przy ul. Łukasiewicza 17
Numer ogłoszenia: 172807 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Szkoła Nauk Technicznych i Społecznych , ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2626254, 3672135, faks 024 3672225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe świetlicy studenckiej i zaplecza stołówki w Gmachu Głównym PW SzNTiS w Płocku przy ul. Łukasiewicza 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe świetlicy studenckiej i zaplecza stołówki w Gmachu Głównym PW SzNTiS w Płocku przy ul. Łukasiewicza 17. Zakres prac: Zaplecze stołówki studenckiej - roboty malarskie i posadzkarskie: - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, palistrach o pow. odbicia do 5 m2, - rozebranie ścianki z cegieł o grub. ? ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej, - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o pow. do 2 m2, - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami - wariant 1, - uzupełnienie sklepień płaskich Kleina - wciągnięcie i ułożenie belek stalowych, - ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego gr 12 cm, - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego - wariant 2, ścianki gr. 10 cm, - ścianki działowe - dodatek za zbrojenie ścianek pełnych, - wykonanie pasów tynku zwyk. kat. III o szer. do 15 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokryw. bruzdy uprzednio zamurowane cegłami lub dachówkami - wariant 1, - tynki zwykłe wewnętrzne III kategorii ścian i słupów, - przecieranie istniejących tynków wewn. z zeskrobywaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach - wariant 1, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT, - wewn. gładzie gipsowe, jednowarstwowe na sufitach istniejących elem. pref. i bet. wylewanych, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - cokoły, - montaż ościeżnic stalowych, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1km, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km. Modernizacja świetlicy: - demontaż starych wind towarowych do wydawania posiłków, - rozebranie ścianki z cegieł o grub. ? ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej, - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, - ścianki działowe z płytek z betonu komórkowego gr. 12 cm, - osadzenie ościeżnic stalowych w murze z cegły, - tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie w pomieszczeniach remontowanych na ścianach i słupach bez osiatkowania, - przecieranie istniejących tynków wewn. z zeskrobywaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach - wariant 1, - przecieranie istniejących tynków wewn. z zeskrobywaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach - wariant 1, - przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT, - wewn. gładzie gipsowe, jednowarstw. na ścianach z elem. pref. i bet. wylewanych, - wewn. gładzie gipsowe, jednowarstw. na sufitach z elem. pref. i bet. wylewanych, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - wariant 1, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1km, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy nast. 1 km. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót. Okres gwarancji: 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki. Sposób dokonywania oceny warunków - spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca powinien spełniać wymogi, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: - Kierownik(cy) robót o minimalnych kwalifikacjach zawodowych - co najmniej 5 lat na stanowisku kierownika robót budowlanych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.3. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokument, o którym mowa w punkcie 20.1.a. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, które muszą spełniać Wykonawcy. 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zamieszczonym w rozdziale 2 SIWZ, w tym pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 3.2.1. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób (życiorysy zawodowe) w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo Budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. 3.2.2. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. SIWZ 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3.1.2. i 3.1.3. składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a). nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oraz b). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.3. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 3.3. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4. Dokumenty określone w pkt. 3.3. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.5. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 3.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.7. Wspólne ubieganie się o zamówienie: 3.7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.7.2. Oryginał/odpis pełnomocnictwa musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 3.7.3. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (pkt.20.1,b.SIWZ). 3.7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 3.1.2., 3.1.3. - składa każdy z Wykonawców oddzielnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLITECHNIKA WARSZAWSKA SZKOŁA NAUK TECHNICZNYCH I SPOŁECZNYCH 09-400 PŁOCK, UL. ŁUKASIEWICZA 17, pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: POLITECHNIKA WARSZAWSKA SZKOŁA NAUK TECHNICZNYCH I SPOŁECZNYCH 09-400 PŁOCK, UL. ŁUKASIEWICZA 17, pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.