To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Sieradz: Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych - etap IV: remont części parteru
Numer ogłoszenia: 172821 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256022 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, pl. Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 8266165, faks 043 822-30-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych - etap IV: remont części parteru.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu dalsze przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i budowlanych w części parteru. Roboty dotyczyć będą holu przy głównych drzwiach wejściowych oraz korytarza przy wejściu od strony Kościuszki i obejmą w szczególności: - Wymianę istniejących ścianek działowych na ścianki o klasie EI60, - Wymianę drzwi do 2 lokali na drzwi o klasie EI30 i szer. 90 cm, - Wymianę drzwi zewnętrznych na drzwi o szerokości 120 cm ze zworą elektromagnetyczną, - Demontaż istniejącej kraty stalowej oraz drzwi wewnętrznych, - Montaż w miejsce zdemontowanej kraty, kraty rolowanej, sterowanej elektrycznie, - Wykonanie tynków mozaikowych, - Wymianę balustrad na 2 klatkach schodowych, - Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych, w tym montaż siłowników elektrycznych i czujek dymu, - Rozbudowę wewnętrznej instalacji gaśniczej o 3 nowe punkty hydrantowe, - Montaż elementów sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach biurowych z włączeniem do istniejącego systemu pożarowego i ich konfiguracją (w uzgodnieniu z konserwatorem systemu), - wymiana instalacji elektrycznej na części parteru budynku wraz z wymianą istniejących opraw na nowe, - przeprowadzenie wszystkich koniecznych prób, badań i pomiarów, - remont holu przy drzwiach wejściowych, w tym: wymianę oświetlenia, wykonanie sufitu podwieszanego. Szczegółowy zakres prac zawiera załączona dokumentacja projektowa opisującą pełny zakres robót objętych etapem IV wraz z częścią graficzną, w tym: Rys. nr 1 pn. Rzut parteru Rys. nr 2 pn. Wykaz drzwi i okien Rys. nr 3 pn. Plan instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania klatek schodowych- rzut parteru Rys. nr 4 pn. Szkic poglądowy balustrady. ZAKRES ROBÓT UWIDOCZNIONY NA W/W RYSUNKACH OBOWIĄZUJE WSZYSTKIE BRANŻE TJ. BUDOWLANĄ, ELEKTRYCZNĄ, P.POŻ . Zamawiający cały zakres robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową podzielił na etapy realizacyjne. W związku z etapowaniem zadania pod nazwą Przystosowanie budynku Urzędu Miasta Sieradza do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, Zamawiający dla zachowania ciągłości zastosowanych elementów wykończeniowych wymaga zastosowania materiałów takich samych, jak użyte podczas I, II i III etapu prac adaptacyjnych. Dotyczy to tynków mozaikowych, opraw oświetleniowych, instalacji hydrantowej i stolarki aluminiowej. W związku z powyższym Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej I i II piętra budynku Urzędu Miasta Sieradza. Dla zobrazowania wymagań Zamawiającego i w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowej wyceny ofert, Zamawiający wymaga zastosowania mieszanki tynku mozaikowego firmy ATLAS nr 111,112,113, średnica ziarna od 1 do 1,2 mm użytego podczas poprzednich etapów (I-III) prac adaptacyjnych. Charakterystyka balustrad schodowych i przyściennych: 1. Materiał: stal nierdzewna satynowana 2. Tralka O 48,3 mm, odległość pomiędzy tralkami około 100 cm 3. Poręcz O 48,3 mm 4. Wypełnienie pomiędzy tralkami: 5 szt. prętów O 10,0 mm Technologia: 1. Wypełnienia zamontowane w płaszczyźnie tralek 2. Połączenie tralki z poręczą bez spawania 3. Balustrada w całości demontowalna 4. Montaż balustrady w podłożu poprzez wklejoną szpilkę 5. Poręcz i wypełnienia w ciągu jednolite 6. Balustrada przyścienna montowana na kolankach 90 stopni Wszystkie wbudowane materiały muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie (np. atesty, certyfikaty). Ze względu na zastosowanie materiałów na drogach komunikacji ogólnej służącej celom ewakuacji stosowanie materiałów i wyrobów budowlanych łatwo zapalnych jest zabronione. Należy zastosować materiały i wyroby niezapalne, niepalne. Sufit podwieszony należy wykonać z materiałów niepalnych lub niezapalnych, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia (np. materiały mineralne). Ze względu na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone wewnątrz budynku Urzędu Miasta, a Zamawiający nie może na czas prowadzenia prac wyłączyć całego remontowanego fragmentu parteru z funkcjonowania, Zamawiający wymaga wykonywania prac etapami, odcinkami (fragmentami) także poza normalnymi godzinami pracy tutejszego Urzędu, w celu umożliwienia realizacji robót oraz ciągłości działania komórek Urzędu. Przy wykonywaniu prac w taki sposób, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do opracowania i przedstawienia po podpisaniu umowy, harmonogramu robót odzwierciedlającego oczekiwania Zamawiającego w zakresie funkcjonowania Urzędu. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane oraz czynności określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ekspertyzach, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz przetargowa składająca się z projektów, przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zachowania szczególnej ostrożności podczas prowadzenia robót. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń, Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INET, ul. Warcka 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143210,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170582,14
Oferta z najniższą ceną: 170582,14 / Oferta z najwyższą ceną: 184371,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
- Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sieradz
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.