To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla ANR OT w Gdańsku oraz podległych jgZ
Numer ogłoszenia: 172843 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111868 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla ANR OT w Gdańsku oraz podległych jgZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28; Zadanie Nr 2 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów. Zadanie Nr 3 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19; Zadanie Nr 4 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy; Zadanie nr 5 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, trzy zadania, cztery zadania lub na wszystkie pięć zadań. 2) Wszystkie materiały eksploatacyjne i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie regenerowane. 4) Wszystkie materiały muszą być oznakowane logiem producenta drukarki, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i informacją do jakiego urządzenia jest przeznaczone oraz oznaczeniem katalogowym produktu (symbolem) i jeśli to możliwe nr seryjnym. 5) W przypadku posiadania przez materiał eksploatacyjny nr seryjnego, będzie on podlegał wpisaniu do protokołu zdawczo-odbiorczego podczas dostawy. 6) Okres ważności materiałów w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 7) W przypadku chęci dostarczenia produktu równoważnego musi on: a. być produktem o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych z produktem oryginalnym producenta urządzenia i akceptowanym przez niego do stosowania we wskazanym urządzeniu; b. zapewniać prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. 8) Ponadto w przypadku składania ofert równoważnych wykonawca załączy: a.dane techniczne produktu, takie jak nazwa producenta oraz oznaczenie modelu, wydajność druku (normy ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711), barwę wydruku i inne umożliwiające jej porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z Załącznika - Formularz cenowy. Parametry te, a w szczególności wydajności druku muszą być nie gorsze niż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów danych urządzeń; b. oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów; c. deklarację zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzająca, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, a w szczególności jest produktem w 100 % nowym. d. certyfikat (zaświadczenie) niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia parametrom stosownej normy. Podmiot wydający ww. certyfikat (zaświadczenie) musi posiadać akredytację. e. deklarację zgodności producenta, że zaoferowany produkt jest zgodny w 100% z produktem oryginalnym producenta drukarki (i zachowuje wszystkie jego funkcje) oraz zapewnia odpowiednią jakość i wydajność m.in. zgodnie z normą ISO/IEC 24712 w powiązaniu z normami ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 19798. 9) W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utratą gwarancji urządzenia, przeprowadzenia ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godz. od momentu powiadomienia o konieczności naprawy. W przypadku, gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie Zamawiający ma prawo zakupić sprzęt a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 10) Dostarczenie materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy. 11) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. 12) W przypadku nie spełnienia przez wykonawcę któregokolwiek z ww. punktów zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 5% brutto wynagrodzenia za całość przedmiotu umowy (oferty przetargowej). 13) Faktyczna ilość towaru w stosunku do zakładanych ilości może ulec zmniejszeniu. 14) Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń w przypadku mniejszej ilości zakupów niż podano w tabelach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81268,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68070,18
Oferta z najniższą ceną: 28465,89 / Oferta z najwyższą ceną: 80293,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20323,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18493,05
Oferta z najniższą ceną: 6592,80 / Oferta z najwyższą ceną: 24661,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.