Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Oświęcim: Usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Oświęcimiu P-1-2012
Numer ogłoszenia: 172844 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Oświęcimiu , Rynek Główny 14, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 847 55 30, faks 33 847 5530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Oświęcimiu P-1-2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Oświęcimiu. Budynki Sądu Rejonowego są zlokalizowane pod następującymi adresami: - Budynek A - 32 - 600 Oświęcim ul. Rynek Główny 14 - Budynek B - 32 - 600 Oświęcim ul. Jagiełły 29 - 31 Średnia dobowa ilość osób przebywających w budynkach: ok. 600 w tym pracownicy Sądu i interesanci. Szczegółowy zakres wykonywanej usługi zaostał określony w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późni. zm.) Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załaczonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie usług, w przynajmniej w jednym z niżej wymienionych zakresów: - ochrony fizycznej budynku (przy systemie minimum 2 pracowników ochrony na jednej zmianie), o wartości, co najmniej 90.000,00 zł brutto każda usługa. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załaczonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi licencje pracownika ochrony minimum I stopnia. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załaczonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną (ważną na dzień składania ofert) polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na łączną wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. (jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załaczonych dokumentów i oświadczeń. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia w kwocie brutto określonej w umowie jedynie o wartość wynikającą z urzędowej zmiany stawek podatku VATw trakcie obowiązywania niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Oświęcimiu
Rynek Główny 14,
I piętro pok. 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Sąd Rejonowy w Oświęcimiu, Rynek Główny 14, 32-600vOświęcim - Biuro Podawcze (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.