Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-14
Żerków: 3/341/2011 Usuwanie awarii na obiektach gminnych w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 17285 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/341/2011 Usuwanie awarii na obiektach gminnych w 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 części zamówienia. W ofercie należy podać koszt wykonania prac czyli stawki i elementy kalkulacyjne, które będą potrzebne do sporządzania kosztorysów powykonawczych opartych na podstawie odpowiednich katalogów norm KNR. Roboty będą rozliczane przy zaproponowanych stawkach roboczogodzin, narzutów i kosztów materiałów, cen zakupu materiałów według przedstawionych faktur zakupu materiałów. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować na podstawie kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o stawki ofertowe, sprawdzonych pod względem merytorycznym i zaakceptowane przez wskazanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny i narzuty R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Szacowana wartość robót wynosi: Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane - 180.000,00 zł Część 2 - Roboty elektryczne 120.000,00 zł Uwaga! Wartość umowy została określona w sposób szacunkowy i określa maksymalne limity wartości do osiągnięcia których Zamawiający może zlecać wykonanie robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku. Faktyczna liczba oraz wartość wykonanych usług i robót zależna będzie od potrzeb Zamawiającego, i złożonych przez niego zleceń. Wartość ta nie może być traktowana jako tożsama z końcową wartością zamówienia. Niewykorzystanie limitów kwotowych, w przypadku gdy nie wystąpi potrzeba usuwania awarii, nie może być postawą roszczeń ze strony wykonawcy. Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane Roboty instalacyjno- budowlane na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Część 2 - Roboty elektryczne Roboty elektryczne na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, oświetlenie uliczne, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Ze względu na specyfikę zadania (usuwanie awarii na obiektach infrastruktury służących do świadczenia usług podstawowych dla ludności gminy Żerków) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego zaniedbania ze strony Wykonawcy (np. nie usunięcia naprawy). Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po złożeniu zlecenia. Czas reakcji Wykonawcy nie może przekraczać 2 godzin od powzięcia informacji o zleceniu. Zlecenia mogą być przekazywane ustnie lub telefonicznie przez pracowników UMiG Żerków lub za pomocą faksu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 31.68.25.00-5 Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00-2 Sprzęt i aparatura elektryczna 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu om informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) oświadczenia, że osoby, które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu om informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wartość umowy została określona w sposób szacunkowy i określa maksymalne limity wartości do osiągnięcia których Zamawiający może zlecać wykonanie robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku. Faktyczna liczba oraz wartość wykonanych usług i robót zależna będzie od potrzeb Zamawiającego, i złożonych przez niego zleceń. Wartość ta nie może być traktowana jako tożsama z końcową wartością zamówienia. Niewykorzystanie limitów kwotowych, w przypadku gdy nie wystąpi potrzeba usuwania awarii, nie może być postawą roszczeń ze strony wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków
ul. Adama Mickiewicza 5
63-210 Żerków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
- Utworzenie dwóch mieszkań o charakterze interwencyjnym w Gminie Olesno
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.