eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków3/341/2011 Usuwanie awarii na obiektach gminnych w 2011 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Żerków: 3/341/2011 Usuwanie awarii na obiektach gminnych w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 17285 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie , ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7403024, faks 062 7403627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/341/2011 Usuwanie awarii na obiektach gminnych w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 części zamówienia. W ofercie należy podać koszt wykonania prac czyli stawki i elementy kalkulacyjne, które będą potrzebne do sporządzania kosztorysów powykonawczych opartych na podstawie odpowiednich katalogów norm KNR. Roboty będą rozliczane przy zaproponowanych stawkach roboczogodzin, narzutów i kosztów materiałów, cen zakupu materiałów według przedstawionych faktur zakupu materiałów. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następować na podstawie kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o stawki ofertowe, sprawdzonych pod względem merytorycznym i zaakceptowane przez wskazanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny i narzuty R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Szacowana wartość robót wynosi: Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane - 180.000,00 zł Część 2 - Roboty elektryczne 120.000,00 zł Uwaga! Wartość umowy została określona w sposób szacunkowy i określa maksymalne limity wartości do osiągnięcia których Zamawiający może zlecać wykonanie robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku. Faktyczna liczba oraz wartość wykonanych usług i robót zależna będzie od potrzeb Zamawiającego, i złożonych przez niego zleceń. Wartość ta nie może być traktowana jako tożsama z końcową wartością zamówienia. Niewykorzystanie limitów kwotowych, w przypadku gdy nie wystąpi potrzeba usuwania awarii, nie może być postawą roszczeń ze strony wykonawcy. Część 1 - Roboty instalacyjno-budowlane Roboty instalacyjno- budowlane na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Część 2 - Roboty elektryczne Roboty elektryczne na obiektach infrastruktury technicznej, na terenie gminy Żerków. Typ obiektów których dotyczy zamówienie: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, sieci wodociągowo-kanalizacyjne, przepompownie, kotłownie, lokale mieszkalne, świetlice wiejskie, oświetlenie uliczne, inne obiekty będące własnością Gminy Żerków. Do oferty należy wpisać stawki roboczogodziny narzutów R (robocizna) - zł Kp (koszty pośrednie) od (R+S) - % Kz (koszty zakupu) od M bezpośredni - % Zysk od (R+Kp(R), S+Kp(S) - % Ze względu na specyfikę zadania (usuwanie awarii na obiektach infrastruktury służących do świadczenia usług podstawowych dla ludności gminy Żerków) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rażącego zaniedbania ze strony Wykonawcy (np. nie usunięcia naprawy). Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po złożeniu zlecenia. Czas reakcji Wykonawcy nie może przekraczać 2 godzin od powzięcia informacji o zleceniu. Zlecenia mogą być przekazywane ustnie lub telefonicznie przez pracowników UMiG Żerków lub za pomocą faksu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 31.68.25.00-5 Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00-2 Sprzęt i aparatura elektryczna 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu om informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) oświadczenia, że osoby, które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu om informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość umowy została określona w sposób szacunkowy i określa maksymalne limity wartości do osiągnięcia których Zamawiający może zlecać wykonanie robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wartości umowy w zależności od sytuacji i ilości awarii jakie wystąpią w ciągu roku. Faktyczna liczba oraz wartość wykonanych usług i robót zależna będzie od potrzeb Zamawiającego, i złożonych przez niego zleceń. Wartość ta nie może być traktowana jako tożsama z końcową wartością zamówienia. Niewykorzystanie limitów kwotowych, w przypadku gdy nie wystąpi potrzeba usuwania awarii, nie może być postawą roszczeń ze strony wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Żerków ul. Adama Mickiewicza 5 63-210 Żerków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.