Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Wąbrzeźno: Budowa drogi łączącej ul. Bukową z ul. Pruszyńskiego
w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 172870 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi łączącej ul. Bukową z ul. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie budowy drogi gminnej. Zakres prac obejmuje w szczególności: - wykonanie koryta i podbudowy drogi - pow. całkowita - 4038 m2; - wykonanie bitumicznej nawierzchni jezdni o szer. 6.0 m, na odcinku 634 mb wraz ze zjazdami pow. całkowita - 4038 m2; - wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej z kostki Pol-bruk - 2606 m2; - wykonanie skarp i nasypów z humusowaniem i obsiewem trawą - 3778 m2; - wykonanie odwodnienia drogi - kanalizacja deszczowa grawitacyjna O 300 mm o długości - 655 mb wraz z przykanalikami do wpustów ulicznych O 200 mm o dług. - 94 mb, studnie z kręgów betonowych 16 szt.,studzienki ściekowe uliczne z wpustami - 30 szt.; - wykonanie oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej, słupy oświetleniowe z lampami - 19 szt., kabel - 867 mb. Roboty towarzyszące: - ułożenie warstwy ścieralnej na odcinku ul. Okrężnej - 1159 m2; - wykonanie chodnika wzdłuż ul. Okrężnej z kostki Pol-bruk - 346 m2; - wykonanie podbudowy i ułożenie bitumicznej nawierzchni odcinka ul. Bukowej - 726 m2; - wykonanie stałej organizacji ruchu ( projekt i uzgodnienia ) i wprowadzenie na wykonanej drodze. Zgodnie z art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do SIWZ: 1)Projekcie budowlanym; 2)Przedmiarze robót; 3)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta/ aprobaty techniczne itp. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia przeprowadzenia badań archeologicznych zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr AR.30.2011 z 24.03.2011 r. Ponadto na etapie wykonywania oświetlenia wykonawca umożliw inwestorowi położenie dodatkowego kabla światłowodowego w wykopie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł Słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki okreslone w art. 22 Prawa zamówień publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni drogi bitumicznej, o wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto każda. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum jeden kierownik budowy z doświadczeniem w wykonywaniu ( zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic, o wartości każdego z zadań nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto, na stanowisku kierownika budowy. Przez zrealizowanie i zakończenie należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy robót. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w następujących zakresach: 1)zmiany terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy w przypadku: a) nieprzekazania w terminie wynikającym z §3 ust.1 pkt. 1 placu budowy; b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Stro?ny nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgod?nie jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności - wojnę, działania wojenne,powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona po?wołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony,a następnie do udokumento?wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Rosz?czenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej; c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuka budowlaną; d) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci , instalacji , urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; e) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych( kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) lub warunków archeologicznych związanych z koniecznością prowadzenie badań archeologicznych, skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) zlecenia robót dodatkowych objętych zamówieniami dodatkowymi , jeżeli terminy ich zlecenia , rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; 2) Zmiany sposobu wykonania zobowiązania w okolicznościach , o których mowa w ust.1 pkt 1 lit.1 d i lit.e. 3) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finasowego w zakresie terminów w przypadku zmiany terminu wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, Wydział Geodezji, Budownictwa i Inwestycji pok. nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 18 , 87-200 Wąbrzeźno, pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 1 Rozwój infrastruktury technicznej; Działanie 1.1 Infrastruktura drogowa, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Projekt pn.: Budowa drogi łączącej ul. Bukową z ul. Pruszyńskiego w Wąbrzeźnie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Instalacje OZE w Gminie Ryńsk
- Przebudowa drogi gminnej nr 070260C (ul. Pszenna) w Wałyczu
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Wąbrzeźnie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1424C Rywałd - Dębowa Łąka od km 3+264 do km 16+030 ETAP III od km 13+339 do km 16+030
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- Zagospodarowanie terenu w ramach budowy garażu na autobus szkolny i samochód OSP w Woli Skromowskiej
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.