To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Warszawa: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4 i ul. Wrzeciono 10 c w Warszawie
Numer ogłoszenia: 17290 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426020 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz, ul. Szajnochy 8, 01-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8335888, faks 022 8335882.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do przychodni przy ul. Sieciechowskiej 4 i ul. Wrzeciono 10 c w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli obejmuje 4 części zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Część I - dostawa mebli biurowych przychodnia przy ul. Wrzeciono 10 c, Częśc II- dostawa mebli lekarskich do przychodni przy ul. Wrzeciono 10 c, Część III - dostawa krzeseł do przychodni przy ul. Wrzeciono 10 c Część IV -dostawa mebli biurowych do przychodni przy ul. Siechowskiej 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 15900 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Część III- dostawa krzeseł do przychodni przy ul. Wrzeciono 10 c
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABES " Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ryszard Cieślicki
jakie przetargi wygrała firma
"ABES " Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ryszard Cieślicki
- ABES Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ryszard Cieślicki, ul. Smolna 34/21, 00-375 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3100
- Oferta z najniższą ceną: 3100 oferta z najwyższą ceną: 4950
- Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mebli biurowych do przychodni przy ul. Wrzeciono 10 c
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Stolarski Brandt Andrzej s. c., ul. Starogardzka 11, Dąbrówka, Bobowo, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12800
- Oferta z najniższą ceną: 12800 oferta z najwyższą ceną: 23660
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wózków transportowych, szafek, regałów metalowych oraz innego wyposażenia dla CKD II Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- ROPS.PZP.332.13.2025 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS w ramach projektów pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL i Kształcenie kadr (...)
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"
- "Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego z gabinetami lekarskim w Jankowej"
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego Akademii Wojsk Lądowych w Rakowie Wielkim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.