To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Warszawa: Zakup kalendarzy na 2016 r
Numer ogłoszenia: 172911 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149715 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kalendarzy na 2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy biurowych na rok 2016 obejmująca wykonanie następujących czynności przez Wykonawcę: 1) produkcję, 18 odrębnych wzorów kalendarzy w następujących nakładach: a) Wzór nr 1 - trójdzielny - 70 szt. b) Wzór nr 2 - kalendarz książkowy, klasa formatu A4 - 50 szt. c) Wzór nr 3- kalendarz kieszonkowy - 50 szt. d) Wzór nr 4 - kalendarz książkowy, klasa formatu A5 - 617 szt. e) Wzór nr 5 - kalendarz książkowy, klasa formatu A4 - 50 szt. f) Wzór nr 6 - kalendarz kieszonkowy - 50 szt. g) Wzór nr 7 - kalendarz biurkowy ze spiralą - 2443 szt. h) Wzór nr 8 - kalendarz typu BIUWAR - 458 szt. i) Wzór nr 9- kalendarz trójdzielny - 9.240 szt. j) Wzór nr 10- kalendarz książkowy, klasa formatu A5 - 2 szt. k) Wzór nr 11 - kalendarz książkowy, klasa formatu A4 - 5 szt. l) Wzór nr 12 - kalendarz książkowy, klasa formatu A4 - 20 szt. m) Wzór nr 13- kalendarz książkowy, klasa formatu A5 - 20 szt. n) Wzór nr 14 - kalendarz kieszonkowy - 20 szt. o) Wzór nr 15 - kalendarz trójdzielny- 20 szt. p) Wzór nr 16 - kalendarz ścienny plakatowy - 20 szt. q) Wzór nr 17- kalendarz książkowy, klasa formatu A5 - 65 szt r) Wzór nr 18 - kalendarz książkowy, klasa formatu A4- 5 szt oraz s) Wzór nr 19 - koperta do kalendarza trójdzielnego - 100 szt. 2) dostarczenie kalendarzy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a-h, j-r oraz kopert, o których mowa w pkt 1 lit. s, do siedziby Zamawiającego wraz z przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie (00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12). Przed dokonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z warunkami dostawy, tj. warunkami umożliwiającymi wjazd samochodu dostawczego pod rampę rozładowczą; 3) przygotowanie kalendarzy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. i) do dystrybucji w zapakowanych i oznaczonych paczkach zgodnie z rozdzielnikiem ilościowym stanowiącym Załącznik Nr 5 do Wzoru Umowy (pakowane maksymalnie po 30 sztuk kalendarzy); 4) magazynowanie, do momentu dokonania dostawy, na własny koszt i odpowiedzialność Wykonawcy kalendarzy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. i); 5) dystrybucja kalendarzy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. i) zgodnie z rozdzielnikiem ilościowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do Umowy do odbiorców określonych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do Umowy, wraz z ich przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez odbiorcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach projektu POPT.03.01.0000215_11 pt Wsparcie funkcjonowania Jednostki odpowiedzialnej za weryfikację zasady dodatkowości w latach 2010-2015 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 2013 oraz z EFRR w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 20072013 projekt nr: POPT.03.01.0000061_08 Wsparcie funkcjonowania urzędów kontroli skarbowej i Departamentu Ochrony Interesów Finansowych Unii Europejskiej w MF w latach 2007-2015.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Legra Sp. z o.o., ul. Albatrosów 10C, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140587,07
Oferta z najniższą ceną: 117671,39 / Oferta z najwyższą ceną: 140587,07
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.