eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie i utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na ulicach miasta Szczecin, w latach 2014-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Szczecin: Wykonanie i utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na ulicach miasta Szczecin, w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 172912 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na ulicach miasta Szczecin, w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczecin, w latach 2014-2016. Kody CPV : 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45233221-4 - Malowanie nawierzchni 2. Zakres zamówienia - oznakowanie poziome: 1) Wykonywanie oznakowania poziomego dróg w zakresie: - znaki podłużne, - strzałki, - znaki poprzeczne, - znaki uzupełniające, - piktogramy, - punktowe elementy odblaskowe. 2) Rodzaj i orientacyjne ilości prac zostały określone w załączniku nr 1B do siwz. 3) Zamówienie obejmuje odnowienie oznakowania poziomego: pierwsze (wiosenne) odnawianie oznakowania w mieście, drugie częściowe odnawianie oznakowania oraz wprowadzanie stałych nowych organizacji ruchu wg potrzeb i zleceń Zamawiającego. 4) Wykonawca musi dysponować minimum 6 brygadami roboczymi co najmniej 3 osobowymi, w tym w każdej brygadzie znajdzie się osoba posiadająca aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym; 5) Pierwsze odnowienie oznakowania poziomego należy zakończyć najpóźniej do 30 czerwca każdego roku trwania umowy, przy czym: a) najpóźniej do dnia 30.06. każdego roku obowiązywania umowy: drogi krajowe, wojewódzkie, b) najpóźniej do dnia 30.07. każdego roku obowiązywania umowy: drogi powiatowe, gminne i wewnętrzne których właścicielem jest Gmina Miasto Szczecin, przy czym skrzyżowanie dróg różnego rzędu należy do drogi rzędu wyższego. c) drugie odnawianie oznakowania poziomego wg potrzeb i zleceń Zamawiającego w terminie do 31.12. każdego roku obowiązywania umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w poniższych terminach: a) w ciągu 24 godzin prace interwencyjne i awaryjne, b) w terminie do 14 dni prace planowe lub wg harmonogramu który poda zamawiający z podaniem dokładnej daty lub zakresu dat, c) pierwsze (wiosenne) odnawianie oznakowania w mieście jak w ust. 2 przy czym Zamawiający ustali kolejność i zakres wykonania odnawiania oznakowania poziomego licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres lub otrzymaniu zlecenia. 3. Zakres zamówienia - oznakowanie pionowe: 1) Wykonywanie usług związanych z oznakowaniem pionowym dróg. 2) Rodzaje robót oraz orientacyjny zakres wyszczególnione są w załączniku nr 1A do SIWZ. 3) Schematy urządzeń zabezpieczenia ruchu drogowego stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: rys. 1 - element D-l zabezpieczający drzewa rys. 2 - słupek ozdobny, ocynkowany, malowany proszkowo do bariery łańcuchowej rys. 5 - słupek żeliwny ozdobny rys. 7 - słupek ozdobny z elementem A-1 rys. 8 - tabliczka informacyjna z nazwą ulicy rys. 9 - półkule betonowe rys. 11/1 - azyl - element środkowy rys. 11/2 - azyl- element zewnętrzny rys. 11/3 - azyl - element narożny rys. 12 - pachołki betonowe rys. 13 - uchwyt do tabliczki z nazwą ulicy 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług awaryjnych w poniższych terminach: a) w ciągu jednego dnia kalendarzowego na drogach kategorii krajowych, b) w ciągu dwóch dni kalendarzowych na drogach kategorii wojewódzkich i powiatowych, c) w ciągu trzech dni kalendarzowych na drogach kategorii gminnych, licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres prac. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług planowych w terminie do 30 dni kalendarzowych, licząc od następnego dnia po spisaniu protokołu określającego zakres usług. 6) Wykonawca musi dysponować minimum 4 brygadami roboczymi co najmniej 3 osobowymi, w tym w każdej brygadzie znajdzie się osoba posiadająca aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym; 7) Wykonawca zobowiązany jest montować znaki drogowe w sposób uniemożliwiający ich obrót, 8) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia istniejącej nawierzchni w przypadku montażu słupków, ogrodzeń segmentowych, konstrukcji bramowych, itp., 9) Montaż urządzeń zabezpieczenia ruchu- według załącznika nr 9 do SIWZ, 10) Wykonawca zobowiązany jest przykleić naklejkę na odwrocie tarczy znaku z datą ustawienia nowego lub wymienionego znaku. Naklejka winna zawierać logo ZDiTM (wzór logo jako Załącznik nr 12 do siwz), winna być odporna na warunku atmosferyczne, wymiary naklejki dł.- 10 cm ; szer. - 5cm. 11) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać telefoniczne pogotowie awaryjne: a) w dni robocze w godzinach 1500 - 600 b) w dni wolne od pracy przez całą dobę, 12) Wykonawca zobowiązany jest przekazywać faksem zamawiającemu oraz Dyżurnemu Technicznemu Miasta wykaz osób pełniących dyżur wraz z ich numerami telefonu, 13) Zamawiający nie przewiduje zaliczek i waloryzacji cen jednostkowych. 4. Warunki dotyczące oznakowania pionowego i oznakowania poziomego: 1) Płatności będą realizowane na podstawie faktur wystawionych po wykonaniu i odbiorze zleconego zakresu robót, w terminie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania faktury wraz z kopią protokołu odbioru robót. 2) Wykonawca najpóźniej na dzień podpisania umowy będzie dysponował bazą firmy wraz zapleczem magazynowym na terenie Szczecina, od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia umowy lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia bazy firmy wraz z zapleczem magazynowym w terminach jak wyżej na terenie Szczecina. 3) Wykonawstwo robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami; 4) Wykaz dróg z podziałem na kategorie stanowi załącznik nr 1B1 do umowy. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wbudowanych materiałów - muszą one posiadać aprobatę techniczną; 6) Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.) oraz Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późń. zm.) i aktami wykonawczymi do ww. 7) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zakresu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i prowadzenia systemu kontroli użytych do oznakowania materiałów, włączając w to losowe pobieranie próbek, badania, w ramach kosztów wliczonych do cen ofertowych. Niezależne badania materiałów prowadzone przez zamawiającego poza systemem kontroli wykonawcy, wykonywane w ramach bieżącej kontroli będą opłacane w całości przez zamawiającego, chyba że wyniki badań stwierdzą niewystarczającą jakość materiałów. W takim przypadku całkowitym kosztem tych badań zostanie obciążony wykonawca. Koszty te zostaną potrącone z bieżących płatności za określone prace, będące przedmiotem badań. 9) Warunki rozliczania prac: a) zamawiający nie przewiduje zaliczek, b) roboty rozliczane będą w następujący sposób: iloczyn obmiaru wykonanych i odebranych prac oraz cen jednostkowych ryczałtowych zawartych w ofercie. c) płatność będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej po wykonaniu i odbiorze zleconego zakresu robót, d) w przypadku konieczności wykonania robót z zakresu oznakowania pionowego i poziomego innych niż wyszczególnione w załącznikach nr 1A i 1 B do siwz, prace te rozliczne będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym metodą szczegółową przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji prze Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego): - stawka roboczogodziny R -minimalna dla województwa zachodniopomorskiego, - koszty pośrednie Kp (R+ - S) - minimalne dla województwa zachodniopomorskiego, - zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - minimalny dla województwa zachodniopomorskiego, - ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp., - nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów rzeczowych KNR..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inżynieria Lądowa Sp. z o.o.,, ul. Piesza 22, 70-663 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5862102,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7209472,27

  • Oferta z najniższą ceną: 7209472,27 / Oferta z najwyższą ceną: 15017654,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.