Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Inowrocław: Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni trawiastej boiska przy
ul. Wierzbińskiego 2 w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 172918 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni trawiastej boiska przy ul. Wierzbińskiego 2 w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni trawiastej boiska przy ul. Wierzbińskiego 2 w Inowrocławiu. 1. Minimalne parametry techniczne wymaganego sprzętu: ciągnik kompaktowy o mocy od 28 - 35 kM, 3-punktowy układ zawieszenia, ciągnik klasy 0,9, waga do 1.500 kg, udźwig na tylnym TUZ-ie - 1.200 kg, ogumienie trawiaste, lub równoważny. 2. Sprzęt winien obsługiwać niżej wymienione urządzenia: piaskarka Easy spread - ciężar własny 265 kg + piasek tj. ok. 500 - 600 kg, kosiarka bębnowa Amazone - ciężar własny 460 kg + trawa tj. 700 - 800 kg, aerator Multi - Spike 1200 - ciężar własny 400 kg, siewnik Verti - seed model 004-804 - ciężar własny z 2 obciążnikami 450 kg + nasiona trawy tj. ok 650 kg, opryskiwacz 200 l - ciężar z cieczą ok. 400 - 500 kg, rozsiewacz nawozów - ciężar z nawozem ok. 400 kg. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wszystkie elementy dostawy na okres min. 4 lat od daty podpisania przez strony końcowego protokółu odbioru bez zastrzeżeń. W tym okresie Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny, tj. czas interwencji na wezwanie Zamawiającego nie może przekroczyć 8 godzin, a w przypadku, kiedy czas naprawy sprzętu przekroczyłby 48 godzin, Wykonawca winien zapewnić sprzęt zastępczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) druk oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji jakości w wymiarze 48 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 3) oświadczenie Wykonawcy o udzielonej rękojmi za wady w wymiarze 48 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowany sprzęt odpowiada określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć: 1) Dokumenty dotyczące sprzętu: a) karta techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzona przez producenta, b) autoryzacja producenta sprzętu, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną dostawę wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ten sprzęt.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w opisie przedmiotu zamówienia, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub d) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Hala Widowiskwowo-Sportowa, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, pok. 211 (II piętro)
2) www.osir-inowroclaw.samorzady.pl, zakładka przetargi, rok 2012, sprawa OSiR.2311-13/12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Hala Widowiskwowo-Sportowa, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, pok. 214 (II piętro) - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
- "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2025 roku"
- "zakup wraz z dostawą słupków i obejm, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - cześć II: zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
- Zakup ciągnika z przyczepą
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.