To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 172968 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77227 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAŁĄCZNIK NR 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Pakiet nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżka rehabilitacyjnego - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33192120-9 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Łóżko rehabilitacyjne TAK 1 kpl. 1 Zasilanie 230 V, 50 Hz z sygnalizacją włączenia do sieci w celu uniknięcia nieświadomego wyrwania kabla z gniazdka i uszkodzenia łóżka lub gniazdka TAK 2 Wbudowany akumulator do zasilania podczas transportu lub w sytuacjach zaniku prądu TAK 3 Długość zewnętrzna łóżka - 2250 mm (50mm) z możliwością przedłużania TAK podać 4 Szerokość zewnętrzna łóżka 1030 mm (50mm) TAK podać 5 Leże łóżka 4 - sekcyjne o nowoczesnej konstrukcji opartej na trzech kolumnach cylindrycznych. TAK 6 Szczyty tworzywowe jednoczęściowe bez elementów metalowych wyjmowane od strony nóg i głowy z możliwością zablokowania na czas transportu przed przypadkowym wyjęciem TAK 7 Sterowanie elektryczne przy pomocy : - panelu sterowniczego montowanego na szczycie od strony nóg z możliwością swobodnego wyjmowania i umieszczania na szczycie czy też półce na pościel - pilota przewodowego - paneli nożnych do sterowania przechyłami bocznymi z obu stron łóżka TAK 8 Regulacja elektryczna wysokości leża, mierzona od podłoża do górnej powierzchni leża w zakresie 380 mm do 760 mm ( 50 mm) TAK podać 9 Możliwość uzyskania minimalnej wysokości krawędzi leża dla opuszczającego łóżko pacjenta poniżej 380 mm dzięki funkcji przechyłów bocznych TAK podać 10 Regulacja elektryczna części plecowej w zakresie 75 5 TAK podać 11 Regulacja elektryczna części nożnej w zakresie 50 5 TAK podać 12 Regulacja elektryczna funkcji autokontur sterowana jednym przyciskiem przy pomocy pilota i panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg TAK 13 Funkcja autoregresji zmniejszająca ryzyko powstawania odleżyn TAK 14 Regulacja elektryczna pozycji Trendelenburga 20 4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg TAK podać 15 Regulacja elektryczna pozycji anty-Trendelenburga 20 4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg TAK podać 16 Regulacja elektryczna przechyłów bocznych z panelu sterowniczego oraz przycisków nożnych po obu stronach łóżka TAK 17 Pełna regulacja przechyłów bocznych w najniższym położeniu leża w celu ułatwienia opuszczania łóżka przez pacjenta min. 15 stopni TAK 18 Przyciski sterowania nożnego zabezpieczone przyciskiem nożnym świadomego uruchomienia regulacji TAK 19 Regulacja elektryczna do pozycji krzesła kardiologicznego - sterowanie przy pomocy jednego oznaczonego odpowiednim piktogramem przycisku na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg TAK 20 Elektryczna funkcja CPR (co najmniej podwójną prędkością w stosunku do innych regulacji) pozycji ratującej życie - do reanimacji - sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg TAK 21 Elektryczna, natychmiastowa pozycja egzaminacyjna-sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg TAK 22 Wyłączniki/blokady funkcji elektrycznych (na panelu sterowniczym) dla poszczególnych regulacji: - regulacji wysokości - regulacji części plecowej - regulacji części nożnej - regulacji pozycji Trendelenburga i anty-Trendelenburga -regulacji przechyłów bocznych -sterowań nożnych TAK 23 Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem funkcji poprzez konieczność wciśnięcia przyciska uruchamiającego dostępność funkcji . Przycisk świadomego uruchomienia systemu elektrycznego łóżka znajdujący się w każdym możliwym sterowaniu: panelu, pilocie oraz sterowniku nożnym dla personelu. TAK 24 Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem sterowania nożnego poprzez konieczność świadomego podniesienia osłony chroniącej. TAK 25 Odłączenie wszelkich regulacji z pilota, sterowań nożnych i panelu po 180 sekundach nieużywania regulacji TAK 26 Przycisk bezpieczeństwa (oznaczony charakterystycznie: STOP lub tez o innym oznaczeniu) natychmiastowe odłączenie wszystkich funkcji elektrycznych umieszczony na panelu sterowniczym. TAK 27 Elektryczna i mechaniczna funkcja CPR TAK 28 Koła z systemem sterowania jazdy na wprost i boki z centralnym systemem hamulcowym. TAK 29 Pojedyncze koła jezdne o średnicy 150mm gwarantujące doskonałą mobilność łóżka TAK 30 Bezpieczne obciążenie robocze na poziomie minimum 180kg. Pozwalające na wszystkie możliwe regulacje przy tym obciążeniu bez narażenia bezpieczeństwa pacjenta i powstanie incydentu medycznego TAK 31 4 kółka odbojowe chroniące przed uszkodzeniami TAK 32 Wyposażenie: - Barierki boczne jednoczęściowe składane 1 kpl - materac nie przepuszczającym płynów infuzyjnych a przepuszczającym powietrze 1szt. - uchwyt na worki do moczu po każdej stronie łóżka 4 szt. - półka na pościel - podwójna rama ortopedyczna kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego łóżkami firmy Linet typ Eleganza Standard z roku 2010 2 kpl - dodatkowy pilot przewodowy 1 szt. TAK II Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 2. Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji oraz przeglądów pogwarancyjnych zgodnie z zaleceniami Producenta potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu TAK 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33120000-7 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I Rejestrator ciśnienia tętniczego metodą Holtera TAK 2 kpl 1 Rejestrator fabrycznie nowy TAK 2 Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną TAK 3 Programowanie min. 3 okresów pomiarowych z poziomu dedykowanego oprogramowania TAK 4 Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania TAK 5 Możliwość wykonania do 250 pomiarów TAK 6 Zakres pomiarów ciśnienia: 25 260mmHg TAK 7 Dokładność: 3mmHg TAK 8 Zakres pomiaru tętna: 40 200bpm TAK 9 2 rozmiary wielorazowych mankietów w zestawie z rejestratorem TAK 10 Mankiety wyposażone w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta TAK 11 Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem TAK 12 Wbudowany wyświetlacz LCD z możliwością prezentacji wykonanego pomiaru ciśnienia i ikony dzień/noc TAK 13 Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora przy jego uruchomieniu TAK 14 Wymiary rejestratora: Podać 15 Waga rejestratora: Podać 16 Zasilanie rejestratora bateryjne TAK 17 Możliwość zastosowania akumulatorów TAK 18 Możliwość analizy zapisu z rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania systemu Holterowskiego Cardioscan 12 z roku 2005 firmy Oxford TAK 19 Rekomendacja Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego TAK II OPROGRAMOWANIE TAK 1 Oprogramowanie w języku polskim TAK 2 Komunikacja z rejestratorem poprzez interface podłączany w komputerze do portu USB typ A TAK 3 Wbudowana baza danych pacjentów TAK 4 Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów z zaznaczeniem pomiarów wykonanych na żądanie TAK 5 Możliwość ręcznego wpisania komentarza do każdego pomiaru lub wybrania z listy proponowanych komentarzy TAK 6 Informacja o błędnym pomiarze TAK 7 Możliwość usuwania pomiarów z analizy TAK 8 Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej (2 typy wykresów) TAK 9 Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta TAK 10 Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania TAK 11 Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia wg norm JNC7 AHA i ESH TAK 12 Możliwość rekonfiguracji okresów badania (zakresów czasowych) dla wykonanego badania TAK 13 Wbudowany kalkulator progów pediatrycznych TAK 14 Możliwość edycji danych pacjenta TAK 15 Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków, ich dawki i częstotliwości podawania, opisu TAK 16 Prezentacja wyników statystycznych badania: - ciśnienie skurczowe - ciśnienie rozkurczowe - częstość rytmu - MAP - PP - ładunek BP - DIP podczas snu z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania TAK 17 Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu, MAP, PP, PRP/1000 TAK 18 Prezentacja średnich godzinowych w formie graficznej wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta TAK 19 Możliwość wyboru automatycznego podsumowania badania na podstawie norm JNC7/AHA i ESH/AHA TAK 20 Możliwość konfiguracji raportu TAK 21 Możliwość eksportu raportu w formie pliku PDF TAK 22 Możliwość eksportu wykonanego badania do GDT i ASCII. Wbudowany konfigurator eksportu TAK 23 Możliwość eksportu wybranego badania za pomocą poczty e-mail TAK 24 Możliwość konfiguracji kolorystyki wykresów TAK 25 Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem TAK 26 Możliwość programowania różnych konfiguracji ustawień oprogramowania TAK 27 Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem TAK 28 Funkcja automatycznego wylogowania użytkownika po określonym (konfigurowalnym) okresie bezczynności TAK III Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY D. OKRES GWARANCJI 6. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 7. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 9. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 10. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK E. SERWIS POGWARANCYJNY 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ F. SZKOLENIA 4. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 5. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów EKG metodą Holtera - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33120000-0 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Oprogramowanie do badań Holtera EKG TAK 1 szt. 1 Przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym TAK 2 Przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip) TAK 3 Analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym TAK 4 Analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń TAK 5 Automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych TAK 6 Automatyczna analiza odcinka ST TAK 7 Możliwość konfiguracji parametrów analizy TAK 8 Możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia TAK 9 Automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST TAK 10 Baza danych pacjentów i badań TAK 11 Możliwość konfiguracji raportu końcowego TAK 12 Możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin TAK 13 Możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń TAK 14 Możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3 TAK 15 Możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału TAK 16 Natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy) TAK 17 Możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym TAK 18 Możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii TAK 19 Wykrywanie epizodów uniesień odcinka ST z uwzględnieniem nachylenia TAK 20 Analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia TAK 21 Trendy ST w formie wykresów 3D TAK 22 Automatyczna kalibracja TAK 23 Możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu TAK 24 Możliwość bezprzewodowej komunikacji z rejestratorem TAK 25 Archiwizacja danych TAK II Rejestrator EKG holterowski 3-kanałowy 2 szt. TAK 2 szt. 1 Rejestrator cyfrowy TAK 2 Liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3 TAK 3 Czas rejestracji 48 godzin TAK 4 Liczba elektrod max. 7 TAK 5 Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina) TAK 6 Rejestracja bez kompresji danych TAK 7 Przycisk zdarzeń pacjenta TAK 8 Detekcja pików rozrusznika serca TAK 9 Zasilanie z jednej baterii AA 1,5 V TAK 10 Konsola stanu baterii oraz podłączenia elektrod TAK 11 Podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym TAK 12 Zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora TAK 13 Sygnalizacja stanu aktywności rejestratora TAK 14 Masa max. 135 gram TAK 15 Możliwość analizy zapisu rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania analizatora Holtera EKG z roku 2002 firmy Aspel. TAK III Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY G. OKRES GWARANCJI 11. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 12. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 13. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 14. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 15. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK H. SERWIS POGWARANCYJNY 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 9. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ I. SZKOLENIA 7. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 8. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 9. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi łóżkowej - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33190000-8 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I Waga łóżkowa TAK 1 kpl. 1 Cztery moduły ważące połączone przewodami umożliwiające podłożenie pod łóżko o dowolnym rozstawie kół TAK 2 Podnośnik do unoszenia łóżka przystosowany do kół o średnicach w zakresie minimum od 100 do 200 mm TAK 3 Głowica pomiarowa z podświetlanym wyświetlaczem TAK 4 Zasilanie z odłączalnego zasilacza 230 VAC TAK 5 Dla zabezpieczenia ciągłości pomiaru w wypadku zaniku zasilania miernik wyposażony w zasilanie akumulatorowe TAK 6 W standardzie złącze RS 232 TAK 7 Waga wyposażona w wózek transportowy pełniący jednocześnie funkcję stojaka wyświetlacza TAK 8 Obciążenie maksymalne minimum 500 kg TAK 9 Dokładność odczytu minimum 200 g TAK 10 Zakres tary minimum - 500 kg TAK 11 Wyświetlacz LCD z podświetleniem TAK II Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY J. OKRES GWARANCJI 16. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 17. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 18. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 19. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji Zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 20. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK K. SERWIS POGWARANCYJNY 10. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 11. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 12. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ L. SZKOLENIA 10. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 11. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 12. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tensów do łagodzenia przewlekłych bólów - 4 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33158210-7 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Tens do łagodzenia przewlekłych bólów TAK 4 kpl. 1 Zaprogramowane gotowe programy terapeutyczne TAK 2 Liczba kanałów minimum 2 TAK 3 Maksymalna stymulacja impuls 0-60 mA TAK 4 Zakres częstotliwość impulsów minimum 2-150 impulsów s (pps) TAK 5 Czas trwania impulsu minimum 0-400 mikrosekund przy 50 % amplitudy piku, regulowany TAK 6 Długość impulsu minimum 60-400 mikrosekund TAK 7 Maksymalna ilość ładunków elektrycznych impuls 30 C TAK 8 Wyświetlacz pokazuje minimum: liczbę sesji, średni czas trwania sesji, całkowitą liczbę godzin użytkowania, średnią intensywność dla kanału 1 i kanału 2 TAK 9 Akumulatorowe lub bateryjne TAK 10 Wymiary maksimum 110x61x35 mm TAK 11 Waga maksimum 140 g TAK II Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY M. OKRES GWARANCJI 21. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 22. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 23. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 24. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 25. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK N. SERWIS POGWARANCYJNY 13. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 14. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 15. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ O. SZKOLENIA 13. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 14. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 15. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pulsoksymetru - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33120000-7 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Pulsoksymetr przenośny TAK 2 kpl. 1 Wyrywkowe sprawdzanie pulsu w trybie ciągłego monitoringu TAK 2 Synchronizacja z PC oparte Sofrware (WinXP ) TAK 3 Wyświetlacz minimum 1, 8 cala kolorowy TFT TAK 4 Rozdzielczość minimum 160x96 TAK 5 Tryb wyświetlania-wyświetlacz kierunek regulowany TAK 6 Wskaźniki: zasilania, sygnał dźwiękowy, dźwięk pulsu TAK 7 Interfejs: gniazdo do podłączenia czujników SpO2, gniazdo do kabli komunikacyjnych TAK 8 Zasilanie bateryjne TAK 9 Nagrywanie: dane mogą być zapisywane do min 24 godzin TAK 10 Waga maksimum 136 g ( z baterią) TAK 11 Zakres pomiaru 0-100% TAK 12 Dokładność + - 2% ( 70%-100%) TAK 13 Zakres alarmu 0%-100% TAK 14 Odświeżanie 1s TAK 15 Zakres pomiaru pulsu 25-250 bpm TAK 16 Rozdzielczość 1 bpm TAK 17 Dokładność + - 3 bpm (bez ruchu) TAK 18 Zakres alarmu 25-250 bpm TAK 19 Odświeżanie 1 s TAK II Inne TAK 1 Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych TAK 2 Dołączyć folder wraz z opisem do oferty TAK 3 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY P. OKRES GWARANCJI 26. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 27. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] max 48 godzin PODAĆ ILE 28. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 29. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 30. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK Q. SERWIS POGWARANCYJNY 16. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 17. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 18. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ R. SZKOLENIA 16. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 17. Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu TAK 18. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.82.10 - Stymulatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J., ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17592,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18997,20
Oferta z najniższą ceną: 18997,20 / Oferta z najwyższą ceną: 18997,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Oxford Pol Sp. z o.o., Pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15277,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16470,00
Oferta z najniższą ceną: 16470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RADWAG Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski, ul. Bracka 28, 26-600 Radom; Oddział Kraków ul. Wielicka 250, ul. Bracka 28,, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4681,80
Oferta z najniższą ceną: 4681,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8596,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Ortomedica, Marcin Sporna, ul. Przemiarki 23A, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1111,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Euro-Medical Maciej Świda, ul. Nad Markiem 5, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1203,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1296,00
Oferta z najniższą ceną: 1296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4898,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.