eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa kontrastów do badań tomografii komputerowej, badań naczyniowych i wkładów do strzykawki automatycznej Medrad Vistron CT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Kraków: Dostawa kontrastów do badań tomografii komputerowej, badań naczyniowych i wkładów do strzykawki automatycznej Medrad Vistron CT
Numer ogłoszenia: 172972 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69202 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontrastów do badań tomografii komputerowej, badań naczyniowych i wkładów do strzykawki automatycznej Medrad Vistron CT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrastów do badań tomografii komputerowej, kontrastów do badan naczyniowych i wkładów do strzykawki automatycznej Medrad Vistron CT wg poniższego zestawienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji: Grupa 1 - kontrasty o stężeniu jodu 300 mg/ml ( z możliwością wypojenia doustnego) Grupa 2 - kontrasty o stężeniu jodu 300 mg/ml ( do jam ciała) Grupa 3 - kontrasty o stężeniu jodu 350 mg/ml Grupa 4 - kontrasty o stężeniu 370 mg/ml Grupa 5 - kontrasty o stężeniu jodu powyżej 370 mg/ml Grupa 6 - kontrasty izoosmotyczne Grupa 7 - Wkłady do strzykawki automatycznej kompatybilne ze wstrzykiwaczem Medrad Vistron CT Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 7 grup. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach jednej grupy. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danej grupie zostaną odrzucone. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych. Zamawiający nie przewiduje stosowanie aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w okresie 12 miesięcy najwcześniej od 30 marca 2014 r. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych produktów leczniczych powinien wynosić 12 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości produktów, niż określona w pkt III.1 SIWZ i w załączniku nr 5 do SIWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Oferowane produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). Oferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania odpowiednich norm, przepisów Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), Wykonawca zobowiązany jest posiadać inne odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: PGF URTICA Sp. z o. o.,, ul. Krzemieniecka 120,, 05-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Polska Grupa Farmaceutyczna S.A., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1388,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2289,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2289,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2289,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFARM PS Sp.z o. o., ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25925,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21621,60

  • Oferta z najniższą ceną: 21621,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23172,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intra Sp. z o. o.,, ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134049,06

  • Oferta z najniższą ceną: 134049,06 / Oferta z najwyższą ceną: 134049,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFARM PS Sp. z o. o., ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81916,92

  • Oferta z najniższą ceną: 81916,92 / Oferta z najwyższą ceną: 82317,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Grupa 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intra Sp. z o. o., ul. Odrowąża 11, 05-500 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48148,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49631,40

  • Oferta z najniższą ceną: 49631,40 / Oferta z najwyższą ceną: 49631,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Grupa 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: PGF Urtica Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 05-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22222,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22896,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Grupa 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alteris S.A., ul. PCK 6/3, 40-057 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30196,80

  • Oferta z najniższą ceną: 30196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 42120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.