eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PROWADZĄCYCH DO TERENÓW POWOJSKOWYCH - UL. ARMII KRAJOWEJ I WESOŁEJ W STRZEGOMIU - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Strzegom: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PROWADZĄCYCH DO TERENÓW POWOJSKOWYCH - UL. ARMII KRAJOWEJ I WESOŁEJ W STRZEGOMIU - ETAP II
Numer ogłoszenia: 172974 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PROWADZĄCYCH DO TERENÓW POWOJSKOWYCH - UL. ARMII KRAJOWEJ I WESOŁEJ W STRZEGOMIU - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą:Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą prowadzących do terenów powojskowych ul. Armii Krajowej i Wesołej w Strzegomiu ETAP II.W przypadku braku otrzymania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: ZADANIE 1:Przebudowa drogi gminnej nr 110757D ul. Armii Krajowej oraz drogi gminnej nr 110777D ul. Wesoła w Strzegomiu.Zadanie nr 1 przewidziane jest do dofinansowania z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (Priorytet Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców). Zadanie 1 obejmuje przebudowę drogi gminnej 110757D ul. Armii Krajowej na odcinku od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 4+65,50 wraz z odcinkiem drogi przebiegającym przez działkę kolejową nr 775 ul. Armii Krajowej oraz drogi gminnej nr 110777D ul. Wesoła od początku opracowania w hm 0+0,00 do hm 4+50,42 wraz odcinkiem drogi przebiegającym przez działkę kolejową nr 775 ul. Wesoła , w tym:1.zakres robót objęty pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 221 z dnia 07 marca 2013 roku znak: WB.6740.181.2013.3 wydana przez Starostę Świdnickiego (bez terenu zamkniętego PKP S.A.), 2.zakres robót objęty pozwoleniem na budowę Decyzja Nr IK.Z.96)13 z dnia 28.03.2013r. teren zamknięty PKP Wojewody Dolnośląskiego. Na terenie zamkniętym PKP przy ul. Armii Krajowej i ul. Wesoła w Strzegomiu roboty drogowe należy wykonywać zgodnie z uzgodnieniami wydanymi przez PKP. Zakres robót obejmuje między innymi: a. w zakresie branży drogowej wykonanie: rozbiórki konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników,rozbiórki krawężników, rozbiórki konstrukcji nawierzchni zjazdów, przebudowy skrzyżowań ul. Wesołej z ul. Armii Krajowej, przebudowa skrzyżowań ul. Armii Krajowej w ul. Św. Jadwigi, budowy chodników, jezdni o nawierzchni bitumicznej, chodników o nawierzchni z kostki betonowej szarej, zjazdów o nawierzchni z kostki kamiennej, miejsc postojowych o nawierzchni z kostki kamiennej, wycinka i karczowanie istniejących w pasie drogowym drzew i żywopłotów, które znajdują się w skrajni drogowej, ograniczają widoczność oraz kolidują z planowaną przebudową skrzyżowań, w ramach rekompensaty za wycięte drzewa nasadzenie w pasie drogowych ul. Wesołej i ul. Armii Krajowej lip szczepionych niskopiennych, regulacji wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni, materiały z rozbiórki konstrukcji nawierzchni jezdni , chodników oraz z rozbiórki krawężników należy przekazać Zamawiającemu b. w zakresie branży elektrycznej wykonanie: demontażu istniejących urządzeń oświetlenia drogowego, wykopów pod kabel NN, zasypywania rowów, układania uziomów w rowach kablowych, ułożenia rur osłonowych, kabla zasypania kabla, montażu i stawiania słupów oświetleniowych, montażu opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, pomiarów powykonawczych. c. wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem przez Starostę Świdnickiego zatwierdzenie z dnia 17 grudnia 2012 r. znak: KD.7121.449.2012.2. Wykonawca robót na 14 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy. Wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z Decyzją Nr 221 z dnia 07 marca 2013 roku znak: WB.6740.181.2013.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego oraz Decyzją z dnia 28.03.2013r. wydaną przez Wojewodę Dolnośląskiego.Szczegółowy zakres robót dla Zadania 1 określony jest: 1.w projekcie budowlanym wielobranżowym, projekcie wykonawczym wielobranżowym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , 2.projekcie budowlanym - zakres działki kolejowej nr 775 (Tk) ul. Wesoła, ul. Armii Krajowej,3.projekcie zmiany docelowej organizacji ruchu, zatwierdzonym przez Starostę Świdnickiego pismem z dnia 17 grudnia 2012 r. znak KD.7121.449.2012.2. ZADANIE 2: Przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej miasta Strzegom Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wesołej w Strzegomiu ( zadanie nie jest przewidziane do dofinansowania).Zadanie 2 obejmuje budowę odcinka kanalizacji deszczowej wraz z wypustami w ul. Wesołej w Strzegomiu w celu zapewnienia odwodnienia odcinka tej ulicy na odcinku od studni D9.2 do studni D9.19 . 2.Zakres robót obejmuje między innymi: 1. przygotowanie terenu pod budowę: a. rozbiórka elementów drogi z wywiezieniem, b. roboty ziemne, wykopy oraz przekopy, umocowanie ścian wykopów, odwodnienie wykopów, zasypanie wykopów, 2. roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej: rurociągi :a. podłoża pod kanały i obsypka rurociągów z materiałów sypkich, b. kanały z rur PP SN8 o średnicy 300mm, c. kanały z rur PP SN8 o średnicy 250mm, d. kanały z rur PP SN8 o średnicy 150mm, e.studzienki kanalizacyjne wykonywane jako włazowe z betonowych elementów prefabrykowanych: kręgów o średnicy wewnętrznej 1 200 mm, 1 000 mm, monolitycznej dennicy z otworami wlotowymi i wylotowym ze stopniami złazowymi z żeliwa sferoidalnego w otulinie PE w trakcie produkcji, nie dopuszcza się montażu stopni złazowych na budowie, zwieńczenie studzienek betonowych wykonane za pomocą płyty żelbetowej, pierścieni dystansowych i włazu żeliwnego kl. 400 z wypełnieniem betonowym i otworami wentylacyjnymi. W drodze dla wszystkich studni należy stosować pierścienie odciążające jak w części graficznej dokumentacji projektowej. Pozostałe wymagania dotyczące studni zgodnie ze STWiORB oraz normami, studzienki tworzywowe o średnicy 600mm, studzienki ściekowe uliczne z wypustem kl.C typu 67BK z kołnierzem,f. próby szczelności, zagęszczanie zasypki nie mniejsze niż 95% dla przewodów umieszczonych pod drogami, zasypanie wykopów,g. kamerowanie kanałów. 2.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej i pozwoleniu na budowę Decyzja Nr 1599 Starosty Świdnickiego z dnia 15.12.2008r. budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w rejonie ulic Wesołej i Leśnej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiot zamówienia nie obejmuje realizacji budowy kanalizacji deszczowej w ul. Leśnej w Strzegomiu. 2. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1. organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,3. doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych,4. projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i opłatę za zajęcie pasa drogowego,5. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,6. uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,7. obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci w tym między innymi : TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Dolnośląską Spółkę Gazownictwa ODDZ.Wałbrzych, GAZ System Oddz.Wrocław, DIALOG, Telekomunikację ORANGE o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej i drogi. Po wykonaniu robót, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich robót przyłączeniowych. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia stałego nadzoru technicznego na czas trwania robót ze strony: TAURON Dystrybucja S.A , Dolnośląskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Wałbrzychu oraz Operatora Gazociągu Przesyłowego GAZ System S.A Oddział we Wrocławiu .Wykonawca uwzględni w ofercie koszty nadzoru technicznego ze strony dysponentów sieci. Zamawiający nie wyklucza istnienia sieci niezainwentaryzowanych, o których brak informacji branżowych. W przypadku stwierdzenia kolizji z niezainwentaryzowanymi sieciami Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia kolizji na własny koszt. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 8. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Wykonawca sporządzi harmonogram w terminie określonym w umowie, względniający poszczególne elementy robót, które to elementy po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. 10.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. 11.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 12.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oddzielnie dla Zadania 1 i Zadania 2 oraz oddzielnie dla zakresu działki teren zamknięty PKP w obrębie wiaduktu przy ul. Armii Krajowej i wiaduktu przy ul. Wesołej :1. na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego: mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w czterech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, szkice geodezyjne powykonawcze w czterech egzemplarzach, 2. szkice robocze geodezyjne na zakończenie etapu realizacji robót, zgodnie z harmonogramem realizacji robót.13. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót:1) posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych ,2) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotamiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych ,3) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 14. Kierownika budowy zapewnia Zamawiający. 15. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 120 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum:a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej o wartości min. 600 000,00 zł brutto,b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1500 000,00 zł brutto,c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości 200 000,00 zł brutto.Roboty te mogą stanowić odrębne zamówienia lub wchodzić w zakres jednego przedsięwzięcia.Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (nie dopuszcza się łączenia stanowisk) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i energetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00zł. 1. Potwierdzeniem spełnienia warunków będzie złożenie dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. 2. Dla potrzeb oceny spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia, w przypadku gdy wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać przekazane zasoby (rodzaj i ilość, wskazywać okres na jaki zostają przekazane oraz formę stosunków prawnych łączących Wykonawcę z tymi podmiotami wraz z załączeniem stosownej umowy/porozumienia). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego warunki spełniają łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2)zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, 3)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, 4)jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 5)Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem), 6)Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej o wartości min. 600 000,00 zł brutto, b) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1500 000,00 zł brutto, c) jedna robota budowlana polegająca na budowie bądź przebudowie oświetlenia ulicznego o wartości 200 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 16 Pzp wzór umowy stanowi treść SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom Wydział Obsługi Interesanta pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Strzegomiu, Rynek 38, 58-150 Strzegom Wydział Obsługi Interesanta pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 przewidziane jest do dofinansowania z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (Priorytet IX Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta), Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.