Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Wrocław: Dostawy materiałów piśmiennych i biurowych dla 2 batalionu dowodzenia OW we Wroclawiu
Numer ogłoszenia: 172997 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Batalion Dowodzenia OW, ul. gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652858, 7652418, fax 071 7652858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów piśmiennych i biurowych dla 2 batalionu dowodzenia OW we Wroclawiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane jest zapewnienie realizacji całości przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 2. W przypadku zmiany nazwy, rodzaju asortymentu na równoważny Wykonawca ma obowiązek przedstawienia właściwej nazwy asortymentu w kolumnie Produkt równoważny załącznika nr 2 FORMULARZ CENOWY. Powyższą informację należy przedstawić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający dopuścił możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego. Materiały równoważne muszą odpowiadać normom i standardom przyjętym dla asortymentu określonego w załączniku nr 2. Zamawiający pod pojęciem lub równoważne rozumie, ze produktem równoważnym będzie produkt równy pod względem wszystkich cech technicznych i jakościowych produktu o danym znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu. Zamawiający będzie realizował zakup wskazanego w załączniku nr 2 asortymentu zgodnie z bieżącymi potrzebami. Osoba uprawniona przez zamawiającego - wskazana w umowie będzie zamawiała u Wykonawcy pisemnie lub faxem określony asortyment. Zamawiający zastrzega możliwość złożenia zamówienia telefonicznie wyłącznie w nagłych przypadkach. Zamówiony asortyment zostanie dostarczony przez wykonawcę w czasie nie przekraczającym 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz w siwz. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisu art. 24 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składane wraz z ofertą - zgodnie z ustawą Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 2) formularz cenowy - załącznik nr 2 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) zaakceptowany wzór umowy-załącznik nr 4 UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółka cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty: - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, - zaświadczenia z ZUS lub KRUS, US dotyczącego każdego ze wspólników spółki - pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki (jeżeli wynika ono z umowy musi być załączona umowa) lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna., konsorcjum) - W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (min. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (min. dane adresowe). - W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie - złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej w pkt. 3, 4, 5, - Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich -wymienione powyżej dokumenty w pkt: 1,2,6 UWAGA: Formularz ofertowy, formularz cenowy oraz oświadczenie ppkt. 3, należy złożyć w formie oryginału. Natomiast dokumenty z pkt. IV ppkt. 4, 5, 6 należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( lub upoważnionych jego przedstawicieli) kserokopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gen. Hallera 36/38, Wrocław, kancelaria 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria 2 bdow OW, ul. Gen. Hallera 36/38 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Dostawa papieru xero oraz składanek komputerowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.