To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-04
Łódź: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA
Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 173009 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133330 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 233 96 06, faks 42 233 96 08; 233 96 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania. Poszczególne zadania zamówienia zwane są również w IDW częściami. Części (zadania) zamówienia: a) Zadanie nr 1 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Rejonu w Kutnie oraz pomieszczeń socjalno - biurowych Obwodów Drogowych w Krośniewicach i Kaszewach; b) Zadanie nr 2 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Rejonu w Łowiczu i Obwodu Drogowego w Łowiczu oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Strykowie i Matyldowie; c) Zadanie nr 3 - Usługi sprzątania w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi w Rejonie w Radomsku oraz w Obwodzie Drogowym w Mzurkach; d) Zadanie nr 4 - wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Rejonu w Wieluniu (w budynku biurowym, Obwodach w Wieluniu i Siemkowicach)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Rejonu w Kutnie oraz pomieszczeń socjalno - biurowych Obwodów Drogowych w Krośniewicach i Kaszewach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK Sp. z o.o., ul. Warszawska 34, 25-312 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74699,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101750,83
Oferta z najniższą ceną: 101750,83 / Oferta z najwyższą ceną: 101750,83
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie Rejonu w Łowiczu i Obwodu Drogowego w Łowiczu oraz pomieszczeń Obwodu Drogowego w Strykowie i Matyldowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA-CK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA-CK Sp. z o.o., ul. Warszawska 34, 25-312 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139728,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222638,46
Oferta z najniższą ceną: 217969,69 / Oferta z najwyższą ceną: 222638,46
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Usługi sprzątania w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi w Rejonie w Radomsku oraz w Obwodzie Drogowym w Mzurkach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38893,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27062,76
Oferta z najniższą ceną: 27062,76 / Oferta z najwyższą ceną: 52980,28
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Rejonu w Wieluniu (w budynku biurowym, Obwodach w Wieluniu i Siemkowicach).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33439,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60967,19
Oferta z najniższą ceną: 60967,19 / Oferta z najwyższą ceną: 126317,96
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Usługi utrzymania czystości na obiektach MOSiR - II etap
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.