eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Kielce: DOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 173011 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, komputerów przenośnych, drukarki, stacji dokujacej, akcesoriów komputerowych, dysków, przewodów, kart pamięci, zestawów słuchawkowych, kopert na cd/dvd oraz oprogramowania informatycznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. Użyte przez Zamawiającego wszelkie nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymienione przez Zamawiającego wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Wobec powyższego, Zamawiający dopuszcza złożenie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, wymiarów oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełniają minimalne parametry wskazanego w SIWZ produktu. Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu dokumenty/specyfikacje techniczne udostępnione przez producenta (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów), potwierdzające równoważność produktu oferowanego względem produktu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Część I zamówienia: 1. Drukarka kolorowa - 1 szt.;. 2. Komputer przenośny - 2 szt.; 3. Stacja dokująca do komputera przenośnego - 1 szt. Część II zamówienia: 1. Dysk sieciowy NAS - 1 szt.; 2. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 5 szt.; 3. Zestaw komputerowy z monitorem - 1 szt.; 4. Oprogramowanie Microsoft Office 2013 (lub równoważny) - 1 szt.; 5. Zewnętrzny czytnik kart inteligentnych smartcard - 1 szt. Część III zamówienia: 1. Mysz przewodowa - ilość 20 szt.; 2. Mysz przewodowa - ilość 8 szt.; 3. Mysz bezprzewodowa - ilość 1 szt.; 4. Klawiatura przewodowa - ilość 10 szt.; 5. Przedłużacz USB - ilość 20 szt.; 6. Pilot do prezentacji - 2 szt.; 7. Dysk SSD - 4 szt.; 8. Dysk twardy - 4 szt.; 9. Kabel UTP kategorii 6 długości 5 metrów koloru szarego - 10 szt.; 10. Kabel UTP kategorii 6 długości 10 metrów koloru szarego - 10 szt.; 11. Kabel UTP kategorii 6 długości 15 metrów koloru szarego - 10 szt.; 12. Koperta papierowa na CD / DVD - bez okienka - 2000 szt.; 13. Kabel USB wtyk micro B - wtyk A - 10 szt.; 14. Kabel USB wtyk mini B - wtyk A - ilość 20 szt.; 15. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 15 szt.; 16. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 10 szt.; 17. Stacja dokująca do dysków SATA - 4 szt.; 18. Mostek USB / SATA - 4 szt.; 19. Karta SDXC - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.33.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 44.31.10.00-3, 32.52.10.00-1, 32.34.21.00-3, 30.23.46.00-4, 30.19.92.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto, nie mniejszej niż 5 000 zł. Na potwierdzenie należy złożyć wykaz głównych dostaw - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - wraz z dowodami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia oraz dowodów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt III.4 ogłoszenia oraz Rozdziale I, Dział III, pkt 5 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu dokumenty/specyfikacje techniczne udostępnione przez producenta (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów), potwierdzające równoważność produktu oferowanego względem produktu określonego w opisie przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem zawartym w SIWZ, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia za wykonanie zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25- 561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarki, komputerów przenośnych, stacji dokującej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Drukarka kolorowa - 1 szt.;. 2. Komputer przenośny - 2 szt.; 3. Stacja dokująca do komputera przenośnego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dysku sieciowego, akcesoriów komputerowych, komputerów, kart pamięci oraz oprogramowania informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dysk sieciowy NAS - 1 szt.; 2. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 5 szt.; 3. Zestaw komputerowy z monitorem - 1 szt.; 4. Oprogramowanie Microsoft Office 2013 (lub równoważny) - 1 szt.; 5. Zewnętrzny czytnik kart inteligentnych smartcard - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.33.00-4, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych, stacji dokującej, dysków, przewodów, kart pamięci, zestawów słuchawkowych, kopert na cd/dvd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Mysz przewodowa - ilość 20 szt.; 2. Mysz przewodowa - ilość 8 szt.; 3. Mysz bezprzewodowa - ilość 1 szt.; 4. Klawiatura przewodowa - ilość 10 szt.; 5. Przedłużacz USB - ilość 20 szt.; 6. Pilot do prezentacji - 2 szt.; 7. Dysk SSD - 4 szt.; 8. Dysk twardy - 4 szt.; 9. Kabel UTP kategorii 6 długości 5 metrów koloru szarego - 10 szt.; 10. Kabel UTP kategorii 6 długości 10 metrów koloru szarego - 10 szt.; 11. Kabel UTP kategorii 6 długości 15 metrów koloru szarego - 10 szt.; 12. Koperta papierowa na CD / DVD - bez okienka - 2000 szt.; 13. Kabel USB wtyk micro B - wtyk A - 10 szt.; 14. Kabel USB wtyk mini B - wtyk A - ilość 20 szt.; 15. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 15 szt.; 16. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 10 szt.; 17. Stacja dokująca do dysków SATA - 4 szt.; 18. Mostek USB / SATA - 4 szt.; 19. Karta SDXC - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.41.00-9, 44.31.10.00-3, 32.52.10.00-1, 32.34.21.00-3, 30.23.46.00-4, 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.