eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › oczyszczanie ciągów pieszych na terenie miasta Radomia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17301

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Radom: oczyszczanie ciągów pieszych na terenie miasta Radomia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Ewa Szokalska, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620284, 3620283, fax 048 3620282, 3620284, e-mail: zzp@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ciągów pieszych na terenie miasta Radomia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polegająca na oczyszczaniu ciągów pieszych i działek gminnych na terenie miasta Radomia ( obsługa koszy ulicznych, oczyszczanie ciągów pieszych, nawierzchni trawiastych w pasach drogowych i na działkach gminnych przyległych do nich oraz koszenie nawierzchni trawiastych). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisane w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wys. 50000,- zł ( pięć tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pzp, a w szczególności: 1.Posiadają zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbioru i usuwania odpadów komunalnych z terenów Gminy Miasta Radomia. 2.Wykażą, że posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, w tym: zamiatarki w ilości co najmniej 2 sztuk, co najmniej 1 samochód do przewozu nieczystości stałych oraz urządzenia do odśnieżania i likwidacji oblodzenia w ilości co najmniej 3 sztuk. 3.Przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia których wartość nie jest niższa niż 100 tys. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w punkcie VII SIWZ metodą (zero - jedynkową). Oznacza to, że wystarczającym powodem do odrzucenia oferty może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów lub nieuzupełnienie w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3. ustawy \pzp\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów - wypełniony formularz oferty wraz z następującymi załącznikami 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na druku załączonym do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbioru i usuwania odpadów komunalnych z terenów Gminy Miasta Radomia. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku podmiotów zbiorowych: aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia których wartość nie jest niższa niż 100 tys. złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz posiadanych przez wykonawcę narzędzi i urządzeń, w tym zamiatarek w ilości minimum 2 sztuk, co najmniej 1 samochodu do przewozu nieczystości stałych oraz urządzenia do odśnieżania i likwidacji oblodzenia w ilości co najmniej 3 sztuk. 9.Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych. 10.W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) -dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy \pzp. 11.Dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej- dokument wystawiony na rzecz zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.bip.radom.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.04.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Radomiu- Zespół Zamówień Publicznych ul. Kilińskiego 30 ( wejście od ul. Żeromskiego 53) pokój 1, 2 , 3 ( parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.