eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013. Zamówienie zostało podzielone na 2 częściI część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. II część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Chorzów: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: I część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. II część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów
Numer ogłoszenia: 173028 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: I część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. II część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.I część zamówienia - usługi drukowania i dostawy plakatów, ulotek, folderów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, 1. Plakat: Format: B1 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 1000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 2. Ulotka dwustronna, składana na 3 części: Format: A4 bigowane do DL (99 x 210) Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 25 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 3. Ulotka dwustronna: Format: A5 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 5 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 4. Ulotka dwustronna: Format: 99 x 210 DL (do 5 gram) Papier: kreda, błysk Gramatura: 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 10 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 5. Folder: Format: 148 x 210 (A5) Papier: kreda błysk Gramatura: 200 g Kolor: 4/4 CMYK (okładka i środek) Okładka lakierowana Objętość: 12 stron Introligatornia: szycie drutem Nakład: 500 egzemplarzy W zakres usługi wchodzi: - druk, introligatornia (szycie drutem) - pakowanie - dostawa B.II część zamówienia - usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. Parametry techniczne druku: 1. Baner jednostronny: Format: 6 x 1,2 m Materiał: frontlight Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 6 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa 2. Baner dwustronny: Format: 12 x 1,2 m Materiał: blackout dwustronny Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 2 sztuki W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jak określone w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, które wyniknęły w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w §1 ust. 7 umowy; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku zaistnienia niezależnych od Stron umowy okoliczności, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie ustalonym w umowie; 3) w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §1 ust. 7 umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plakat: Format: B1 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 1000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 2. Ulotka dwustronna, składana na 3 części: Format: A4 bigowane do DL (99 x 210) Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 25 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 3. Ulotka dwustronna: Format: A5 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 5 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 4. Ulotka dwustronna: Format: 99 x 210 DL (do 5 gram) Papier: kreda, błysk Gramatura: 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 10 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 5. Folder: Format: 148 x 210 (A5) Papier: kreda błysk Gramatura: 200 g Kolor: 4/4 CMYK (okładka i środek) Okładka lakierowana Objętość: 12 stron Introligatornia: szycie drutem Nakład: 500 egzemplarzy W zakres usługi wchodzi: - druk, introligatornia (szycie drutem) - pakowanie - dostawa Druki reklamowe będą przez Wykonawcę drukowane, pakowane i dostarczane Zamawiającemu, każdorazowo w terminie do czterech dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po przekazaniu Wykonawcy materiałów do druku w formie plików PDF. Druki reklamowe będą dostarczane Zamawiającemu na adres: Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, III piętro, pokój 313. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt - koszt transportu oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia zostaną przez Wykonawcę wliczone w cenę brutto oferty, złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia druków reklamowych na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za ich dostawę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne druku: 1. Baner jednostronny: Format: 6 x 1,2 m Materiał: frontlight Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 6 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa 2. Baner dwustronny: Format: 12 x 1,2 m Materiał: blackout dwustronny Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 2 sztuki W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa Banery będą przez Wykonawcę drukowane, pakowane i dostarczane Zamawiającemu, każdorazowo w terminie do czterech dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po przekazaniu Wykonawcy materiałów do druku w formie plików PDF. Banery będą dostarczane Zamawiającemu na adres: Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, III piętro, pokój 313. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt - koszt transportu oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia zostaną przez Wykonawcę wliczone w cenę brutto oferty, złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia banerów na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za ich dostawę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.