Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Chorzów: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
I część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów.
II część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów
Numer ogłoszenia: 173028 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: I część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. II część - sukcesywne usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.I część zamówienia - usługi drukowania i dostawy plakatów, ulotek, folderów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, 1. Plakat: Format: B1 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 1000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 2. Ulotka dwustronna, składana na 3 części: Format: A4 bigowane do DL (99 x 210) Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 25 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 3. Ulotka dwustronna: Format: A5 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 5 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 4. Ulotka dwustronna: Format: 99 x 210 DL (do 5 gram) Papier: kreda, błysk Gramatura: 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 10 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 5. Folder: Format: 148 x 210 (A5) Papier: kreda błysk Gramatura: 200 g Kolor: 4/4 CMYK (okładka i środek) Okładka lakierowana Objętość: 12 stron Introligatornia: szycie drutem Nakład: 500 egzemplarzy W zakres usługi wchodzi: - druk, introligatornia (szycie drutem) - pakowanie - dostawa B.II część zamówienia - usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów. Parametry techniczne druku: 1. Baner jednostronny: Format: 6 x 1,2 m Materiał: frontlight Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 6 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa 2. Baner dwustronny: Format: 12 x 1,2 m Materiał: blackout dwustronny Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 2 sztuki W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jak określone w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania ww. warunku wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie ( załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, które wyniknęły w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w §1 ust. 7 umowy; 2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku zaistnienia niezależnych od Stron umowy okoliczności, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie ustalonym w umowie; 3) w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §1 ust. 7 umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 237/II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne usługi drukowania i dostawy druków reklamowych na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plakat: Format: B1 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 1000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 2. Ulotka dwustronna, składana na 3 części: Format: A4 bigowane do DL (99 x 210) Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 25 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 3. Ulotka dwustronna: Format: A5 Papier: kreda, błysk Gramatura: min. 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 5 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 4. Ulotka dwustronna: Format: 99 x 210 DL (do 5 gram) Papier: kreda, błysk Gramatura: 135 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: offsetowy Nakład: 10 000 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie - dostawa 5. Folder: Format: 148 x 210 (A5) Papier: kreda błysk Gramatura: 200 g Kolor: 4/4 CMYK (okładka i środek) Okładka lakierowana Objętość: 12 stron Introligatornia: szycie drutem Nakład: 500 egzemplarzy W zakres usługi wchodzi: - druk, introligatornia (szycie drutem) - pakowanie - dostawa Druki reklamowe będą przez Wykonawcę drukowane, pakowane i dostarczane Zamawiającemu, każdorazowo w terminie do czterech dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po przekazaniu Wykonawcy materiałów do druku w formie plików PDF. Druki reklamowe będą dostarczane Zamawiającemu na adres: Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, III piętro, pokój 313. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt - koszt transportu oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia zostaną przez Wykonawcę wliczone w cenę brutto oferty, złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia druków reklamowych na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za ich dostawę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi drukowania i dostawy banerów na potrzeby Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne druku: 1. Baner jednostronny: Format: 6 x 1,2 m Materiał: frontlight Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/0 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 6 sztuk W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa 2. Baner dwustronny: Format: 12 x 1,2 m Materiał: blackout dwustronny Gramatura: min. 510 g Kolor: 4/4 CMYK Druk: solventowy, o rozdzielczości 1040 dpi, bez brytowania Wykończenie: zgrzew wzmacniający, oczkowanie co 30 cm (na każdym boku) Ilość: 2 sztuki W zakres usługi wchodzi: - druk - pakowanie (zwinąć w gilzę, zabezpieczyć przed zniszczeniem folią) - dostawa Banery będą przez Wykonawcę drukowane, pakowane i dostarczane Zamawiającemu, każdorazowo w terminie do czterech dni kalendarzowych licząc od następnego dnia po przekazaniu Wykonawcy materiałów do druku w formie plików PDF. Banery będą dostarczane Zamawiającemu na adres: Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, III piętro, pokój 313. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt - koszt transportu oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia zostaną przez Wykonawcę wliczone w cenę brutto oferty, złożonej przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia banerów na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za ich dostawę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie, 02.01.2025 -30.06. 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Chorzów w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, ul. Pocztowa 3 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - II/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.