eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecRoboty budowlane dla zadania pnIzolacja cieplna budynku szkolnego części gimnazjum przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Sosnowcu - ETAP 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Sosnowiec: Roboty budowlane dla zadania pn: Izolacja cieplna budynku szkolnego części gimnazjum przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Sosnowcu - ETAP 2
Numer ogłoszenia: 173042 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 10 , ul. Czołgistów, 41-216 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 290 95 87, faks 032 290 95 87 w 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla zadania pn: Izolacja cieplna budynku szkolnego części gimnazjum przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Sosnowcu - ETAP 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie:wymiana obróbek blacharskich, parapetów,demontaż i ponowny montaż rur spustowych,wymiana instalacji odgromowej,remont pokrycia dachów wiatrołapów,docieplenie ścian zewnętrznych jako materiał izolacyjny styropian gr. 13,0 cm, cokół styropian gr. 12,0 cm, ościeża otworów styropian 2,0 cm,montaż i demontaż rusztowań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w SIWZ.Referencje inwestorów za okres ostatnich 5 lat potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia, tj: termomodernizacja - docieplenie budynku użyteczności publicznej. Wymagane są co najmniej dwie referencje każda o wartości nie mniejszej niż oferowana cena (brutto) oferty.Oferty oceniane będą stwierdzeniem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób - pracowników, którzy będą realizować zamówienie z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą nadzoru (przynajmniej 1 osoba z uprawnieniami w branży: konstrukcyjno-budowlanej wraz z wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego). Oferty oceniane będą stwierdzeniem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto .Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.Oferty oceniane będą stwierdzeniem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową na podstawie Przedmiaru robót - wg zał. Nr 2 do SIWZ, Opisu technicznego wraz z rysunkami (wyciąg z Projektu) - zał. 3 do SIWZ. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 5 lat,Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych w art. 148, ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. Nr 6 do SIWZ).Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy, wynikające z art. 8, ust. 3 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, o nie ujawnianiu informacji z oferty, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, na druku - zał. Nr 7 do SIWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86, ust. 4 cytowanej wyżej Ustawy.Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej (załącznik nr 9 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zachowaniem art.144,ust.1 Ustawy Prawo Zam. Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych ponizej. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić, gdy wystąpią : a) warunki atmosferyczne(gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów 2.1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym : a) nieterminowe przekazanie terenu(placu) budowy przez Zamawiającego b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej d) wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 2.2. Brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez okres powyżej 1 miesiąca 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.2, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia robót, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić w sytuacji, gdy wystąpi : 4.1. Konieczność wykonania robót budowlanych i/lub dostarczenia materiałów/urządzeń nie ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, mających wpływ na funkcjonalność lub przyszłe użytkowanie obiektu 4.2. Konieczność wykonania robot budowlanych objętych przedmiotem umowy i wynikających z dokumentacji projektowej , a nie występujących w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia z tytułu wystąpienia robót zamiennych na zasadach określonych w ust. 8 niniejszego paragrafu. 5.1. W przypadku wystąpienia okoliczności , o których mowa w ust. 4, pkt.4.1. i pkt.4.2.roboty będą przedmiotem zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art.67,ust.1,pkt.6) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Inna istotna zmiana jest dopuszczalna, gdy : 6.1. Nastąpi zmiana przepisów prawnych w zakresie finansów publicznych mająca negatywny wpływ na finansowanie inwestycji miejskich lub pogorszenie sytuacji finansowej Miasta. 6.2. Wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67,ust.1,pkt.5) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6.3. Nastąpi siła wyższa 6.4. Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT . W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów. 6.5. Nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami . 7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust.6 ,pkt.6.2. i pkt.6.3. zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty , nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7.1. W przypadku wystąpienia okoliczności , o których mowa w ust.6, pkt. 6.1. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy. Rozwiązanie umowy nastąpi przez przekazanie Wykonawcy powiadomienia, które wejdzie z dniem otrzymania tego powiadomienia przez Wykonawcę . Po wejściu w życie powiadomienia Wykonawca bezzwłocznie : a) zaprzestanie dalszej pracy, b) zabezpieczy wykonane roboty, obiekty w celu ochrony życia i własności, c) przekaże wszelkie dokumenty, materiały, urządzenia wytworzone lub zakupione w celu realizacji przedmiotu umowy, za które Wykonawca otrzymał wynagrodzenie, d) usunie wszystkie inne dobra z placu budowy, oprócz tego co jest konieczne dla bezpieczeństwa i opuści plac budowy, e) określi wartość wykonanych robót na dzień rozwiązania umowy. 7.2. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za wykonane roboty oraz wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie . Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 8.1. W przypadku , gdy wniosek Wykonawcy zawierać będzie wystąpienie o zatwierdzenie do zapłaty dodatkowych kosztów, wówczas do wniosku należy dołączyć , w zależności od charakteru prac : a) dokumenty jednoznacznie określające rodzaj i zakres robót( plany, rysunki lub inne) wraz z określeniem zmiany sposobu wykonania elementu w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej, b) lokalizację robót, c) oświadczenie, że roboty są objęte zamówieniem podstawowym, d) przedmiar robót zatwierdzony przez Projektanta, e) pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, f) kosztorys robót zawierający zestawienie planowanych prac do wykonania i przewidywanych kosztów oraz zestawienie prac ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, które nie będą wykonywane . Kosztorys robót należy sporządzić metodą szczegółową na podstawie składników cenotwórczych zastosowanych w kosztorysie ofertowym , w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR . 8.2. Wniosek Wykonawca przedkłada Zamawiającemu, który w ciągu 14 dni przeanalizuje otrzymane dokumenty i przedstawi Wykonawcy ocenę w formie pisemnej ,zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru robót. Zatwierdzony przez Zamawiającego wniosek jest podstawą do korekty ceny kosztorysowej netto wraz z należnym podatkiem VAT, określonej w §12. nn. Umowy. 9. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10, 41-216 Sosnowiec, ul. Czołgistów 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10 w Sosnowcu - sekretariat - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.