Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Lubliniec: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych:
- Kurs obsługi komputera,
- Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym
dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 173046 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych: - Kurs obsługi komputera, - Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs obsługi komputera I. Liczba osób - 12 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 120 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 h lekcyjna) + przerwy : obiadowa i kawowe II. Program szkolenia Obsługa systemu operacyjnego MicrosoftWindows, Podstawy MS Word, MS Power Point - tworzenie własnej prezentacji Uruchamianie, wyłączanie, obsługa myszki, klawiatury i monitora Aplikacje wbudowane w system operacyjny Obsługa popularnych programów użytkowych, Tworzenie folderów, plików, dokumentów Internet : Podłączenie komputera do Internetu Obsługa przeglądarki Internetowej Wyszukiwanie informacji Popularne serwisy internetowe Poczta elektroniczna Komunikatory Internetowe 2. Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym I. Liczba osób - 5 Program kursu powinien obejmować 60 godzin lekcyjnych -30/30 teoria i praktyka ( 1 godz lekcyjna = 45 min) oraz egzamin w Woj. Ośrodku Ruchu Drogowego w Częstochowie. II. Program Program zgodny z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2005 r, Nr 108, poz. 908, z póź. Zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z dnia 27 października 2005r (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834, z póź. Zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Kurs obsługi komputera za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - dokument wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - oświadczenie potwierdzające dokonanie aktualizacji posiadanego wpisu na 2011 rok (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) 2. Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kandydatów na kierowców wydany przez właściwy organ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Kurs obsługi komputera - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 usług szkoleniowych, w których program obsługi komputera zawierający niżej wymienione elementy obejmował co najmniej 60 godzin zajęć. Elementy programu szkoleniowego: - elementy obsługi systemu operacyjnego MicrosoftWindows, - podstawy MS Word, MS Power Point z obsługą popularnych programów użytkowych, - umiejętność korzystania z Internetu. ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). 2. Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi polegające na kompleksowej organizacji szkolenia obejmującego swoim zakresem kurs prawa jazdy kat. B dla grup liczących co najmniej 5 osób ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.bip.info.pl/index.php?idmp=128&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Oświęcimska 30
42 - 700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Oświęcimska 30 42 - 700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku w Gminie Lubliniec współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługi komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 12 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 120 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 h lekcyjna) + przerwy : obiadowa i kawowe II. Program szkolenia Obsługa systemu operacyjnego MicrosoftWindows, Podstawy MS Word, MS Power Point - tworzenie własnej prezentacji Uruchamianie, wyłączanie, obsługa myszki, klawiatury i monitora Aplikacje wbudowane w system operacyjny Obsługa popularnych programów użytkowych, Tworzenie folderów, plików, dokumentów Internet : Podłączenie komputera do Internetu Obsługa przeglądarki Internetowej Wyszukiwanie informacji Popularne serwisy internetowe Poczta elektroniczna Komunikatory Internetowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B wraz z badaniami i egzaminem państwowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Liczba osób - 5 Program kursu powinien obejmować 60 godzin lekcyjnych -30/30 teoria i praktyka ( 1 godz lekcyjna = 45 min) oraz egzamin w Woj. Ośrodku Ruchu Drogowego w Częstochowie. II. Program Program zgodny z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2005 r, Nr 108, poz. 908, z póź. Zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z dnia 27 października 2005r (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834, z póź. Zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.