eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.Znak sprawy 92/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.Znak sprawy 92/2009.
Numer ogłoszenia: 173059 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji.Znak sprawy 92/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego wg specyfikacji - łącznie 14 części. Część nr 1. 1.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych - 60000 szt; 2.Kraniki infuzyjne trójdrożne - 30000 szt; 3.Opaska uciskowa z zatrzaskiem - 200 szt; 4.Kieliszki do leków - 5500 op.; 5.Łopatka drewniana do języka - 50 op.; 6.Słój na mocz tulipan - 50 szt; 7.Worki do dobowej zbiórki moczu - 9000 szt; 8.Basen plastikowy - 30 szt; 9.Uchwyty na worki na mocz - 500 szt; 10.Kubki do moczu - 25000 szt; 11.Przyrząd do przetaczania krwi TS - 30000 szt; 12.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych IS - 100000 szt; 13.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax z troakarem - 50 szt; 14.Cewnik do drenażu klatki piersiowej typu Torax - 3800 szt; 15.Strzykawki j.u. - 70000 szt; 16.Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku a) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 2 ml - 41000 szt; b) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 5 ml - 80000 szt; c) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 10 ml - 250000 szt; d) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 20 ml -120000 szt; e) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 100 ml - 8000 szt; f) Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 1 ml do insuliny - 6500 szt; 17.Igły jednorazowego użytku a) Igły j.u. 0,5x25 - 0,9x40 - 1600 op.; b) Igły j.u. 1,1x40 - 1,2x40 - 2200 op.; 18.Igły do pobierania płynu z butelki - 19000 szt; 19.Zatyczki do sond żołądkowych - 1000 szt; 20.Dreny do przyrządu Redona - 500 szt; 21.Przedłużacze do pomp infuzyjnych bursztynowe - 8000 szt; Część nr 2. 1.Strzykawki 3-częściowe nakręcane Luer-Lock 10-20 ml - 10000 szt; Część nr 3. 1.Podkłady chłonne dla chorych a) Podkłady chłonne dla chorych - 7000 szt; b) Podkłady chłonne dla chorych - 20000 szt; Część nr 4. 1.Koce grzewcze j.u. dla dorosłych kompatybilne z urządzeniem EQUATOR 5000 -1500 szt; Część nr 5. 1.Etui do monitora Micropaq - 25000 szt; Część nr 6. 1.Urządzenia oddechowe sztuczny nos dla pacjentów po tracheostomii z portem do podawania tlenu - 1500 szt; Część nr 7. 1.Koreczki do venflonów - 100000 szt; 2.Koreczki zabezpieczające do strzykawek - 60000 szt; Część nr 8. 1.Dreny śródoperacyjne Torax do klatki piersiowej, miękkie, proste - 300 szt; Część nr 9. 1.Precyzyjny regulator przepływu w kroplówce - 1200 szt; Część nr 10. 1.Maski tlenowe z rezerwuarem tlenowym - 400 szt; 2.Maski tlenowe z nebulizatorem i rurką dla dorosłych - 100 szt; 3.Nebulizator tlenowy z drenem kompatybilny z respiratorem Bennett - 150 szt; 4.Obwód rur do respiratorów Bennett mod.7200; 840 ; 760 ; z łącznikiem kolankowym łączącym zaintubowanego pacjenta z układem oddechowym - 3000 szt; 5.Automatyczne zastawki do wkłuć żylnych i tętniczych - 10000 szt; Część nr 11. 1.Zestawy do nakłucia opłucnej - 300 szt; Część nr12. 1.Strzykawki do gazometrii pokryte heparyną litową kompatybilne z aparatem COBAS B221 - 50000 szt; Część nr 13. 1.Zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego - 40 szt; Cześć nr 14. 1.Elektrody do defibrylatora HP M1724A - 20 par;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 33.19.23.20 - Uchwyty do butelek na mocz 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw oddzielnie dla każdej części, których wartość nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego a która wynosi odpowiednio: Część nr 1- 275000,00 PLN; Część nr 2- 5800,00 PLN;Część nr 3 - 10500,00 PLN; Część nr 4 - 37000,00 PLN;Część nr 5 - 12300,00 PLN;Część nr 6 - 3000,00 PLN;Część nr 7 - 28800,00 PLN;Część nr 8 - 4600,00 PLN;Część nr 9 - 6 200,00 PLN;Część nr 10 - 65800,00 PLN;Część nr 11 - 6400,00 PLN;Część nr 12 - 61600,00 PLN;Część nr 13 - 1900,00 PLN;Część nr 14 - 1700,00 PLN; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ) i że spełnia spełnienia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4a do SIWZ) oraz następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, co najmniej jedna udokumentowana dostawa w zakresie części na którą jest składana oferta o wartości określonej w rozdziale VII. pkt 1 ppkt 2) SIWZ dla poszczególnych części. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 4 i 4a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ 2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 4a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa pokój 337 (na pisemny wniosek wykonawcy) koszt 15 zł netto + VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:15, miejsce: Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa pokój 337.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.