To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-04
Lublin: Dostawa aprartury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 173089 - 2016; data zamieszczenia: 04.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107505 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aprartury i sprzętu medycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego, w tym aparatu EKG dla Oddziału Ginekologii i Przychodni Przyszpitalnej, wózka do przewozu pacjentów dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy nr 2 oraz kardiomonitora dla Oddziału Chirurgii Ogólnej, wraz z uruchomieniem, w trzech odrębnych pakietach: Pakiet nr 1 - Dostawa kardiomonitora - szt.1, Pakiet nr 2 - Dostawa aparatu EKG z wózkiem - szt.2, Pakiet nr 3 - Dostawa wózka do transportu pacjentów - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. pakietów zawiera Załącznik nr 1-3 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33..12.32.10-3: Urządzenia do monitorowania czynności serca, 33.11.23.40-3: Echokardiografy, 33.19.00.00-8: Różne urządzenia i produkty medyczne. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do pakietu nr 1-3: 3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego i aparatury na oddziały, przychodnie wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW będącego przedmiotem zamówienia, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1-3 do specyfikacji. 3.3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.3.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania aparatury i sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 3.3.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). 3.3.6. Wykonawca/Producent musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem. 3.4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.11.23.40 - Echokardiografy 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Dostawa kardiomonitora - szt.1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANMEDIQ S.C. Eryk Goś, Paweł Pyrzalski, ul. ZWM 16/15, 02-786 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4166,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Dostawa EKG z wózkiem - szt. 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE GROVIS-BOGDAN GROCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE GROVIS-BOGDAN GROCHOWSKI
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe GROVIS Bogdan Grochowski, ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9537,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9391,68
Oferta z najniższą ceną: 9391,68 / Oferta z najwyższą ceną: 10197,36
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
więcej: Echokardiografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.