eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikDostawa oraz zaprojektowanie, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w 10 pomieszczeniach biurowych Rybnickiego Centrum Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Rybnik: Dostawa oraz zaprojektowanie, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w 10 pomieszczeniach biurowych Rybnickiego Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 173118 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 129099 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Centrum Kultury, ul. Saint Vallier, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222132, 4223235, fax 032 7395831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz zaprojektowanie, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w 10 pomieszczeniach biurowych Rybnickiego Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Opracowanie rozwiązania technicznego i wykonanie projektu systemu klimatyzacji pomieszczeń biurowych nr 201,213,214,219,220,221,222,224,225,226 znajdujących się na pierwszym piętrze budynku RCK w wersji chłodząco-grzewczej oraz projektu niezależnego zasilania elektrycznego klimatyzatorów: - zainstalowanych w pomieszczeniach nr 219,220,221,222,224,225,226 z wykorzystaniem wolnego przyłącza w rozdzielni głównej budynku RCK, - zainstalowanych w pomieszczeniach nr 201,213,214 z rozdzielnicy elektrycznej znajdującej się w pomieszczeniu nr 213. - instalacja klimatyzacji oparta na klimatyzatorach typu Split lub Multisplit. 2. Wykonanie innych niezbędnych opracowań projektowych i dokumentacji, w tym potrzebnych dla uzyskania ewentualnych decyzji administracyjnych przewidzianych w ustawie Prawo Budowlane lub innych przepisach prawnych. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby, uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych na wykonanie niezbędnych prac budowlanych. 3. Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję wykonania instalacji klimatyzacji w terminie 10 dni od daty podpisania umowy a Zamawiający zastrzega sobie 5 dni roboczych na przedstawienie uwag do wstępnej koncepcji przedstawionej przez Wykonawcę. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego wstępnej koncepcji przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 4. Dostawa do siedziby Rybnickiego Centrum Kultury kompletu urządzeń. 5. Montaż instalacji i urządzeń zgodnie z projektem systemu klimatyzacji i projektem zasilania elektrycznego klimatyzatorów. 6. Uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu zainstalowanego systemu klimatyzacji. 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu klimatyzacji i zasilania elektrycznego w zakresie objętym pracami i przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy w wersji papierowej i w formacie PDF na płytach CD, w formacie obsługiwanym przez program WORD. Protokoły techniczne z wymaganych przepisami prób i badań zainstalowanych urządzeń i zamontowanych instalacji. Projekty, dokumentacje budowlane i protokoły techniczne muszą być sporządzone i sygnowane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami przepisów prawa. 8. System klimatyzacji powinien składać się z jednostki lub jednostek zewnętrznych sterowanych inverterowo i minimum 10 jednostek wewnętrznych naściennych. 9. Jednostki zewnętrzne należy zainstalować na dachu budynku. 10. Skropliny wytworzone podczas pracy urządzeń powinny być odprowadzane na dach budynku. 11. Moc klimatyzatorów należy dobrać tak, aby zapewnić temperaturę w pomieszczeniach nie większą niż + 24 stopni Celsjusza w okresie letnim, 12. Jednostki wewnętrzne muszą spełniać następujące wymagania: - wydajność jednostki /moc chłodnicza znamionowa/ adekwatna do zapotrzebowania dla danego pomieszczenia, - być w klasie energetycznej A/A, - poziom hałasu na najniższym biegu 32 dB(A) lub mniej, mierzony w odległości 1m od urządzenia - być sterowane pilotem bezprzewodowym, - posiadać trzystopniowy lub płynnie regulowany nawiew, - możliwość ustawienia żaluzji nawiewnych w pozycji poziomej i pionowej, - być estetyczne i łatwe do czyszczenia, 13. Przewody instalacji należy umieścić w korytkach, rurkach kablowych lub pod tynkiem. 14. Dostawa musi obejmować pełny zakres materiałów eksploatacyjnych w tym elementów koniecznych do uruchomienia instalacji oraz pełną dokumentację techniczno-ruchową urządzeń. 15. Urządzenia muszą spełniać normy bezpieczeństwa CE i być w pełni przystosowane do zasilania z sieci elektrycznej o parametrach zgodnych ze standardami obowiązującymi w Polsce. 16. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia instruktażu dla dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacji. 17. Okres gwarancji wraz z serwisem gwarancyjnym musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od daty sporządzenia protokółu odbioru potwierdzającego sprawność techniczną urządzeń i ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia / w okresie gwarancji/. Przez serwis gwarancyjny rozumie się konserwację, przeglądy, usuwanie uszkodzeń oraz wykonywanie wszelkich czynności przewidzianych w instrukcjach serwisowych, dokumentacji techniczno-ruchowej, bądź innych dokumentach, a także wymianę materiałów eksploatacyjnych stanowiących koszt Wykonawcy. 18. Czas rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę - nie dłuższy niż dwa dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni roboczych. 19. Urządzenia dostarczone w ramach realizacji umowy będą zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta oraz będą nowe, nieużywane i posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 20. Dostawca jest zobowiązany do świadczenia pomocy technicznej przy rozwiązywaniu ewentualnych problemów z testowaniem urządzeń klimatyzacyjnych przez okres 24 miesięcy od daty rozruchu instalacji. 21. Wymagane jest dostarczenie wraz z urządzeniami pełnej instrukcji obsługi w języku polskim. 22. Po wykonaniu wszystkich prac instalacyjnych i montażowych należy przywrócić pomieszczenia, w których odbywały się te prace do stanu poprzedniego. Prace będą wykonywane na obiekcie czynnym. Wycena ofertowa winna uwzględniać wszelkie utrudnienia i uwarunkowania wynikające z prowadzenia prac w czynnych pomieszczeniach, w szczególności: - niedopuszczenie do zapylenia pomieszczeń podczas wykonywania przebić i otworów (zabezpieczyć urządzenia i meble), - przemieszczanie sprzętu znajdującego się na trasie przewodów, - dostosowanie się do godzin pracy wyznaczonych przez kierownictwo obiektu, tak, aby umożliwić stałe funkcjonowanie pomieszczeń. Prace objęte umową prowadzone będą podczas normalnej eksploatacji obiektu, tak, więc nie mogą jej uniemożliwiać, ani w istotnym stopniu ograniczać. Nie ma możliwości wykonywania hałaśliwych robót w czasie przygotowania i trwania imprez artystycznych, prób, kursów, itp. w sąsiadujących pomieszczeniach, - prowadzenie na bieżąco prac porządkowych, zarówno w pomieszczeniach objętych montażem jak i na trasie transportu materiałów oraz sprzątanie i odkurzanie po wykonaniu każdego etapu prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37860 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Dudek Bernard, ul. Brodecka 1, 44-245 Żory, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 37860.00
  • Oferta z najniższą ceną: 37860.00 / oferta z najwyższą ceną: 68013.84
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.