Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Zawada: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO w miejscowości
STARY KISIELIN ul. Pionierów Lubuskich 51
Numer ogłoszenia: 173159 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie, ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 068 3211279, fax 068 3212213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy Zielona Góra.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO w miejscowości STARY KISIELIN ul. Pionierów Lubuskich 51.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa tynków i malowanie elewacji budynku mieszkalnego, wielorodzinnego położonego w Starym Kisielinie przy ulicy Pionierów Lubuskich 51 w oparciu o dokumentację zatwierdzoną przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Ponadto do przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana i uzupełnienie wszystkich okien piwnicznych z zachowaniem istniejącego kształtu i wymiarów. Okna powinny być wykonane jako krosnowe z drewna, dwuskrzydłowe, otwierane. Podział szyby w skrzydle: na trzy pola w przypadku okna dużego i na dwa pola w przypadku okna małego. Drewno powinno być zaimpregnowane i dwukrotnie pomalowane farbą olejną w kolorze drzwi wejściowych do budynku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty: a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS, b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje zawodowe do kierowania i wykonania zamówienia, co potwierdzą kserokopią uprawnień oraz kserokopią przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) osoby wymienione w pkt b muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; e) wykonają zamówienie wyłącznie siłami własnymi - nie dopuszcza się podzlecania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzą oświadczeniem własnym., e) załączą zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia- nie spełnia), w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Wykaz osób posiadających kwalifikacje zawodowe do kierowania i wykonywania zamówienia (min.1 osoba) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i kserokopią przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (osoby wymienione w wykazie muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego) 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 5.Oświadczenie o wykonaniu zamówienia własnymi siłami 6.Zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zakładu, pokój nr 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zawada, ul. Szkolna 18, w sekretariacie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby: Centrum Usług Społecznych oraz Żłobka Gminnego z podziałem na dwa zadania- II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.