Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN
Numer ogłoszenia: 17315 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 775 53 95, faks 22 775 89 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydwormaz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.03.2014 r. do dnia 31.08.2014 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/14/PN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.00.00 - (6) Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych 79.61.00.00 - (6) Zapewnianie usług personelu 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, wydanego przez Marszałka województwa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie agencji zatrudnienia z dnia 26.01.2009r. (Dz. U. Nr 17, poz. 91). Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz certyfikatu, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto w zakresie świadczenia usług polegających na skierowaniu do pracy biurowej minimum 9 pracowników, na okres trwający nieprzerwanie co najmniej 6 miesięcy oraz załączą dokument (np. referencje) potwierdzający, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu usług (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzonych pozytywnymi referencjami oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SIWZ ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunek,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Liczba wykonanych przez wykonawcę usług - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy - projekcie, stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Udział w przetargu jest jednoznaczny z przyjęciem warunków umowy zawartych we wzorze umowy - projekcie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: a)w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, w zakresie: - sposobu realizacji umowy; - terminu realizacji umowy; - warunków płatności; - wysokości stawki podatku VAT i związanej z tym ceny brutto; - zmiany wysokości miesięcznego wynagrodzenia i związanej z tym ceny brutto, b) w sytuacji przedłużającej się procedury przetargowej, w szczególności na skutek wniesienia środków ochrony prawnej, w zakresie: - sposobu realizacji umowy; - terminu realizacji umowy, - zmiany wysokości miesięcznego wynagrodzenia i związanej z tym ceny brutto, c) w szczególnych przypadkach, spowodowanych potrzebami zamawiającego, liczba zatrudnionych pracowników tymczasowych, tj. Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych może ulec zmianie (zmniejszeniu) po wcześniejszym zawiadomieniu wykonawcy, co najmniej na 10-dni przed planowaną zmianą ilości pracowników tymczasowych, d) w sytuacji ograniczenia liczby pracowników Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych - zakresu przedmiotu umowy nie będzie upoważniało wykonawcy do dochodzenia jakiegokolwiek odszkodowania, w tym zapłaty za zmniejszoną liczbę zatrudnionych pracowników Pracowników Biurowych i Koordynatorów Prawnych. W przypadku ograniczenia przedmiotu umowy łączne wynagrodzenie określone w ofercie Formularzu ofertowym- Kalkulacji Cenowej wykonawcy ulegnie zmniejszeniu. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zrealizowaną usługę. W razie nieobecności pracownika tymczasowego wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone o czas nieświadczenia usługi. Wykonawca winien pomniejszyć miesięczną fakturę VAT/rachunek o wartość wynikającą z równania: ilość dni nieobecności pracowników pomnożona przez dniówkę brutto wynikającą z załącznika nr 3 do umowy. e) w przypadku osób zatrudnionych na umowy o pracę przez wykonawcę, które świadczą pracę na rzecz zamawiającego (zmiana dokonywana poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną) 4. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawnej aktów prawnych przywołanych w umowie, sposobu realizacji umowy, zmian kar umownych, zmiany treści załączników, które będą stanowić integralną część umowy. 5. Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu, z wyjątkiem zmiany umowy, o której mowa w ust. 3 lit. c, d, e , f. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w szczególnych przypadkach, spowodowanych potrzebami zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydwormaz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Słowackiego 19, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- "USŁUGI CATERINGOWE"
- Cz. I: Remont instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Siedlce Cz. II: Budowa instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 52 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.