eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalinowo › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kalinowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Kalinowo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kalinowo
Numer ogłoszenia: 173164 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalinowo , ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 87 60, faks 087 621 87 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kalinowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1Charakterystyka obszaru objętego przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kalinowo. Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Kalinowo w latach poprzednich przedstawia się następująco: a/2010 r. 404,58 Mg b/2011 r. 352,14 Mg c/2012 r. 388,60 Mg Zbiorcze zestawienie liczby nieruchomości i osób zamieszkałych w poszczególnych miejscowościach stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku ujawnienia nieruchomości, która nie jest ujęta do odbioru odpadów, Wykonawca ma obowiązek włączenia danej nieruchomości do zakresu wykonywanej usługi oraz powiadomienia o tym Zamawiającego. 2.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.2.1Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kalinowo i ich zagospodarowanie obejmuje: a/odpady zmieszane, b/odpady selektywnie zebrane jako: frakcja sucha frakcja mokra c/żużel i popioły paleniskowe, d/zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe, e/zużyte baterie. 2.2.2Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów, natomiast dla zabudowy wielolokalowej system pojemnikowo-kontenerowy, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kalinowo uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Kalinowo Nr XXI/153/13 z dnia 31 stycznia 2013r. - dostępna na stronie internetowej www.kalinowo.pl 2.2.3Wykonawca powinien być przygotowany do ewentualnego wynajmu, dzierżawy lub innej formy dostarczenia pojemników do zbierania odpadów komunalnych, na podstawie odrębnych umów z mieszkańcami /bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego/. 2.2.4Dostarczone pojemniki lub kontenery należy oznakować zgodnie z wprowadzonym systemem gromadzenia odpadów tj. napisami zmieszane,suche, mokre, popiół 2.2.5Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 20 dni od podpisania umowy naklejki do oznakowania istniejących pojemników w następujących ilościach: a/Zmieszane - 1000 szt. b/Suche - 1000 szt. c/Mokre - 800 szt. d/ Popiół - 600 szt. Projekt naklejek określi Zamawiający. 2.2.6Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami komunalnymi WPGO /Plan gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2011-2016/. 2.2.7Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r., poz. 21/. 2.2.8Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywania odpowiednich informacji wskazanych w umowie / jako załącznik do wystawionej faktury / dla Zamawiającego. 2.2.9Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych /Dz. U. z 2012r. poz. 645/ poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło, it. 2.3Częstotliwość odbierania odpadów - harmonogram: 2.3.1Wykonawca zobowiązany jest do odbierania z terenu nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych z częstotliwością: a/dla zabudowy jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b/dla zabudowy wielolokalowej /spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe/ - 2 razy w miesiącu, c/popioły i żużle - odbierane 1 raz w miesiącu w okresie grzewczym począwszy od października 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r., d/ zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, opony - 2 razy w okresie trwania umowy w formie tzw. wystawki bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości w terminach uzgodnionym z Zamawiającym i wskazanym w harmonogramie, e/zużyte baterie - wykonawca zobowiązany wyposażyć do 1 lipca 2013 r. instytucje publiczne oraz szkoły położone na terenie gminy w specjalne oznakowanie pojemnik/szt. 8 - które stają się własnością Zamawiającego/ przeznaczone na zbieranie zużytych baterii oraz opróżniać je raz na kwartał. 2.3.2Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni robo/od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-20.00, za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy/. W przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 2.3.3System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 2.3.4Zabrania się Wykonawcy łączenia trasy pojazdu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy Kalinowo z trasami odbioru odpadów komunalnych w innych gminach. 2.3.5Projekt harmonogramu powinien zostać opracowany przez Wykonawcę i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien odpowiadać następującym wytycznym:wskazywać daty odbioru poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości oraz termin przeprowadzenia wystawki, sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów, jak też regularności i powtarzalności odbierania poszczególnych rodzajów odpadów; powinien obejmować cały okres trwania umowy; nie zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych, itp.; 2.3.6Projekt harmonogramu, co do treści i formy wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu projekt harmonogramu w formie pisemnej i elektronicznej. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów. Wykonawca odpowiedzialny jest w takim przypadku za bieżące poinformowanie Zamawiającego /w sposób określony w umowie / oraz właścicieli nieruchomości o każdej takiej zmianie. 2.3.7Zamawiający zaakceptuje projekt harmonogramu lub przedstawi uwagi do niego w terminie 5 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie do 5 dni wprowadza uwagi Zamawiającego i ponownie przedstawia projekt harmonogramu celem akceptacji przez Zamawiającego. 2.3.8Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zatwierdzonego harmonogramu wszystkim właścicielom nieruchomości w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zatwierdzonego harmonogramu i każdej do niego wprowadzonej zmiany przez Zamawiającego, w następujących formach: dla zabudowy jednorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego właściciela, dla zabudowy wielorodzinnej - l egzemplarz w formie papierowej dla każdego zarządzającego nieruchomością, a w przypadku braku zarządcy nieruchomości dla każdego właściciela lokalu. 2.4Wymagania dotyczące odbierania odpadów: 2.4.1Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego; w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru; niezależnie od warunków atmosferycznych; pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych rodzajów i frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie odpadów; w każdej ilości nagromadzonych odpadów, a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach; a także do: - zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu; w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania /zabrudzeń, plam, itd./; naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy /uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów, itp./. 2.4.2W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w oznakowanych pojemnikach Wykonawca obowiązany jest do weryfikacji rodzaju zebranych odpadów w celu uniknięcia mieszania poszczególnych rodzajów odpadów. 2.4.3Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości /Dz. U. z 2013 r. poz. 122/. 2.4.4Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. 2.4.5Wykonawca jest zobowiązany do ważenia ogólnej ilości odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych jako załącznik do faktury. 2.4.6Wykonawca przekaże Zamawiającemu hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 2.4.7Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami/, zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań oraz przekazywania ich Zamawiającemu oraz właściwemu Związkowi Międzygminnemu Gospodarki Komunalnej w Ełku. 2.4.8Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji /nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem/ w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia w formie telefonicznej lub pisemnej od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji, które dodatkowo weryfikowane będzie poprzez raporty systemu GPS, Wykonawca niezwłocznie potwierdza w formie pisemnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 12.000,00 złotych (dwanaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, iż wykonawca jest wpisany do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kalinowo, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kalinowo.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 złotych (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia. Opis i warunki tych zmian są zamieszczone w paragrafie 8 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kalinowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo, pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.