eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiPrzebudowa - roboty ziemne drogi gminnej w Rzeczycy /ul. Przeciętka/



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Międzyrzec Podlaski: Przebudowa - roboty ziemne drogi gminnej w Rzeczycy /ul. Przeciętka/
Numer ogłoszenia: 173165 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - roboty ziemne drogi gminnej w Rzeczycy /ul. Przeciętka/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi Gminnej na długości 1 700 m w miejscowości Rzeczyca obejmująca wykonanie: - roboty pomiarowe przy odtworzeniu drogi - roboty ziemne ręczne - 454 m3 - roboty ziemne wykonane koparką - 387 m3 - ręczne formowanie nasypów - 712 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie 11 050 m2 - wykonanie warstwy odsączajacej z piasku gr. 15 cm 9 010 m2 - wykonanie warstwy pod stabilizację gr. 16 cm 9 010 m2 - wykonanie naierzchni żwirowej na wjazdach 147 m2 - wykonanie przepustów pod zjazdami 84 mb - wykonanie przepustów pod drogą fi 60, 2 szt sk - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.39.00 - 45.23.39.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 5 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp : a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 ust 1 Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z Wykonawców. Ponadto spełniają następujące warunki : 1)Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty ziemne ) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone dokumenty muszą potwierdzać , że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą posiadającą wymagane przez Prawo Budowlane w danej specjalności uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa drogowego oraz przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu obsadzenia poniższego stanowiska Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania. - min 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót drogowych 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek (konsorcja), warunki określone w pkt. 1,2, winny być spełnione łącznie 5) Potencjał sprzętowy Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. 6)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. V niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2. Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Dane dotyczące wiarygodności prawnej ,finansowej i technicznej Wykonawcy: 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4.Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 PZP złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5.Kserokopie dokumentów stwierdzających przydatność gruntu do robót ziemnych w budownictwie drogowym tj. : a grunty do wykonania warstwy odsączającej powinny spełniać wymogi zwarte w (SST) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej D-04-.02.01 WARSTWY ODCINAJĄCE I ODSĄCZAJĄCE pkt. 2 Materiały b/grunty przeznaczone do stabilizacji cementem powinny spełniać wymogi zawarte w SST D-04.05.01 PODBUDOWA I ULEPSZONE PODŁOŻE Z GRUNTU LUB KRUSZYWA STABILIZOWANEGO CEMENTEM pkt. 2 Materiały ppt. 2.3 Grunty tablica 2 , 2.4 Kruszywa tablica 3 wystawionych przez uprawnione laboratorium. 6.Wykonawca złoży aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8. Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na załączniku Nr 4. 10.Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na załączniku Nr 5 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty od poprzednich zamawiających). 11. Zaakceptowane przez Wykonawcę Istotne postanowienia umowy 12. Dowód wniesienia wadium 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 6., 7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 8., 9., 10., 11., 12 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w części III. Instrukcji dla Wykonawców; 14.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3,6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20; 21-560 Międzyrzec Podlaski pok Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.