To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Warszawa: Usługi sprzątanie obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 173190 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68063 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, ul. Krucza 38/42, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątanie obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie (główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90910000-9). 2. Obiekt to siedmiopiętrowy budynek (dziewięciokondygnacyjny, podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9.868,10 m2, o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują: 1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku), b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji, 2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu, tj. usuwanie z niego śniegu, nawisów śnieżnych i sopli. 5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4.927 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1.182 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), b) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych będą świadczone w dniach pracy Zamawiającego, tj. w dniach roboczych, c) usługi sprzątania powierzchni zewnętrznych będą wykonywane codziennie, na bieżąco, we wszystkie dni tygodnia, d) w okresie zimowym usuwanie śniegu i oblodzeń powstałych w nocy musi być zakończone do godz. 800, w czasie ciągłych opadów usuwanie śniegu i oblodzeń musi być wykonywane na bieżąco, 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) na podstawie odrębnych zleceń, w uzgodnionych wcześniej przez przedstawicieli Stron terminach, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: -931 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, -454 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego). 6. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku): 1) parametry dachu: a) 1.476 m2 - powierzchnia dachu, b) 217 m - długość obrysu dachu, 2) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego: a) faxem lub e-mailem - w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, b) telefonicznie - poza godzinami pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy, 3) zlecenia będą przyjmowane przez Wykonawcę 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, 4) Wykonawca przystąpi do sprzątania dachu w terminie do 6 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia. 7. Wykonawca musi posiadać aktualną polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 8. Wykonawca przed złożeniem oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, może dokonać wizji lokalnej powierzchni podlegających sprzątaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175699.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie budynku, tj. sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz mycie okien i żaluzji
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AWIMA sp.j. Anna Małgorzata Wiśniewska, Bartosz Jakub Wiśniewski, ul. 3 Maja 2B lok. 22, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 163197,6
- Oferta z najniższą ceną: 163197,6 oferta z najwyższą ceną: 282056,8
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie dachu budynku
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLEAN-ARD Artur Remigiusz Cibor, ul. Wyszogrodzka 3 lok. 39, 03-337 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12502
- Oferta z najniższą ceną: 12502 oferta z najwyższą ceną: 22486
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.