eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyDostawa bram garażowych do remizy OSP w Brusach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Brusy: Dostawa bram garażowych do remizy OSP w Brusach
Numer ogłoszenia: 173199 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Brusach, ul. Gdańska 3, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. 052 3982998, fax 052 3982832.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bram garażowych do remizy OSP w Brusach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brama przemysłowa HÖRMANN APU40 w wersji rozbudowanej lub równoważna - 1 szt. - Wymiary światła otworu: 5000 x 2800, - wymiary bramy: 5000 x 2875 - Kolor: RAL 3000, - ramy alu. z podwójną szybą z tworzywa sztucznego 16mm - Prowadzenie normalne N - Napęd osiowy WA400 - Fotokomórki jednokierunkowe - Złącze oświetlenia sygnalizacyjnego 2 x pomarańczowy - płyta wielofunkcyjna z dwoma wyjściami, do zaprogram. 2. Bramy przemysłowe HÖRMANN APU40 w wersji rozbudowanej lub równoważna - 5 szt. - Wymiary światła otworu: 3800 x 3500, - Wymiary bramy: 3800 x 3500 - Napęd osiowy WA400 - Fotokomórki jednokierunkowe - Złącze oświetlenia sygnalizacyjnego 2 x pomarańczowy - Płyta wielofunkcyjna z dwoma wyjściami, do zaprogram.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o zamówienie jest: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem (dostawa bram przemysłowych) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 3) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie na formularzu (załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSP Brusy, ul. Gdańska 3, 89-632 Brusy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: OSP Brusy, ul. Gdańska 3, 89-632 Brusy.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.