Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Dolice: Kompleksowa naprawa autobusu marki AUTOSAN H 9-21
Numer ogłoszenia: 173210 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice , ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, faks 091 5640237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dolice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa naprawa autobusu marki AUTOSAN H 9-21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa naprawa autobusu marki AUTOSAN H 9-21 tj: a) demontaż autobusu, b) naprawa dachu oraz wywietrzników dachowych, c) naprawa szkieletu nadwozia, wymiana elementów skorodowanych, d) wymiana elementów wewnętrznych nadwozia, jak: nadkola, elementów podłogi, komór akumulatorów i ogrzewania, e) naprawa drzwi z wymianą poszyć zewnętrznych wykonanych z blachy obustronnie ocynkowanej, f) naprawa i wzmocnienie ramy pojazdu, g) wykonanie stopni wejściowych z blachy aluminiowej, h) zabezpieczenie antykorozyjne szkieletu nadwozia, i) montaż poszyć zewnętrznych szkieletu nadwozia wykonanych z blachy obustronnie ocynkowanej, j) wykonanie konstrukcji i montaż ściany przedniej i tylnej z tworzywa sztucznego typ A 10 (okrągłe lampy), k) montaż wszystkich pokryw/klap zewnętrznych z blachy aluminiowej wyposażonych w klamki kasetowe, zawiasy aluminiowe z wkładami gumowymi - prawa strona pojazdu, l) montaż pokrywy uchylnej z tworzywa sztucznego do zbiornika paliwa, ł) montaż błotników z tworzywa sztucznego, m) wymiana zużytych elementów podłóg wewnętrznych i bagażników - sklejka wodoodporna, wykładzina antypoślizgowa w czarnym lub siwym kolorze ( na wejściach w kolorze żółtym) wykładziny łączone szczelnie przez spawanie sznurem PVC, n) naprawa i wymiana elementów wnętrza: poszycia bocznego, drzwi - wyklejenie materiałem remontowym (wykładzina) w kolorze niebieskim, o) wygłuszenie i ocieplenie nadwozia płytami styropianu, p) przegląd, naprawa kompletna wiązki-instalacji elektrycznej pojazdu wraz z inst. oświetlenia wewnętrznego i nagłośnienia, r) montaż układu ssącego silnika w sposób umożliwiający bezpośredni dostęp do wkładu filtra powietrza, s) regeneracja wszystkich nagrzewnic i wymiana wszystkich silników na nowe, wymiana rur układu ogrzewania na nowe (rury miedziane lub mosiężne) t) regeneracja/wymiana elementów ogrzewania webasto, u) wymiana całego-kompletnego pulpitu kierowcy rozprowadzenie powietrza, w) przegląd całości układu-instalacji pneumatycznej (przewody poliamidowe) i paliwowej z naprawą i wymianą uszkodzonych elementów, x) antykorozyjne zabezpieczenie elementów szkieletu nadwozia i ramy, y) montaż nowych listew zewnętrznych, z) lakierowanie lakierami akrylowymi całości pojazdu w kolorze pomarańczowym RAL 2003, aa) kompleksowa regeneracja silnika z całkowitym osprzętem, skrzyni biegów, osi przedniej, mostu i wału napędowego, układu kierowniczego, zawieszenia i resorowania w razie konieczności z wymianą części na nowe, ab) wymiana krzyżaków drążka zmiany biegów, ac) wymiana tłumika wydechowego, ad) montaż nowych lusterek bocznych typu turystycznego, ae) kompletna wymiana tapicerki siedzenia kierowcy i pilota, af) montaż radioodtwarzacza (CD) wraz z podłączeniem i sprawdzeniem, ag) montaż firanek wewnętrznych na bokach, ah) montaż tablic informujących o przewozie dzieci zgodnie z przepisami, ai) wykonanie przeglądu technicznego i przedłożenie zaświadczenia o pozytywnym wyniku badań technicznych pojazdu, aj) piaskowanie i malowanie kompletu felg, ak) wymiana 6 szt opon na fabrycznie nowe, al) wykonanie innych prac wyżej nie wymienionych a niezbędnych do ich wykonania, ał) w dostarczonym przez zamawiającego autobusie będą zamontowane siedzenia pasażerski, które nie podlegają wymianie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; załącznik nr 5 do SIWZ, dowodami, o których mowa wyżej mogą być: - poświadczenie, referencje, protokół odbioru, - inny dokument jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi polegające na kompleksowym wykonaniu remontu autobusu w zakresie porównywalnym z będącym przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł. każda. Przedstawione usługi bez załączonych dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże wykonanie co najmniej 3 usług, o których mowa wyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów. Ocena na podstawie oświadczenia załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów. Ocena na podstawie oświadczenia załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów. Ocena na podstawie oświadczenia załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku stwierdzenia w trakcie demontażu autobusu lub wykonywania prac określonych w § 1 ust. 1 konieczności wykonania innych prac w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając zakres prac niezbędnych do wykonania z określeniem przewidywanego kosztu ich wykonania zawierającego wartość robót, części zamiennych itp. 2. Zamawiający podejmuje decyzję w sprawach, o których mowa w ust 1 w terminie do 7 dni od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany treści umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany treści umowy w zakresie dotyczącym terminu wykonania usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dolice, kod pocztowy 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, kod pocztowy 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa 16, pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.