Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-10
Kielce: EZ/ZP/73/2015 Dostawa leków refundowanych objętych programem terapeutycznym.
Numer ogłoszenia: 173252 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3671339, faks 041 3660014, 3671226, 3455584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wszzkielce.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZ/ZP/73/2015 Dostawa leków refundowanych objętych programem terapeutycznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków refundowanych objętych programem terapeutycznym dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadają wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako - zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną dostawę której przedmiotem był asortyment o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o wartości (umowy) brutto minimum: dla pakietu nr 1 - 25 000 zł każda dla pakietu nr 2 - 250 000 zł każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie dostawy o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia na rzecz Zamawiającego, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o wartości (umowy) brutto minimum: dla pakietu nr 1 - 25 000 zł każda dla pakietu nr 2 - 250 000 zł każda Do wykazu Wykonawca winien załączyć dla co najmniej jednej dostawy dowód, iż została wykonywana należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
16. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty: Oferta musi dodatkowo zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony i podpisany formularz cenowo - asortymentowy, (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ), Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest ujawnić w. ww. oświadczeniu jaką część przedmiotu zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w ofercie ww. oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 4) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, 5) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: a) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. b) określenie zakresu pełnomocnictwa, c) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 6) dokumenty na potwierdzenie, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty: a) oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na trenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271-j.t.). - jeżeli dotyczy danego pakietu/produktu b) oświadczenie, iż oferowany wyrób zaliczony do kategorii leków znajduje się w Urzędowym Wykazie Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych na trenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełnia wymogi Ministerstwa Zdrowia i Farmakopei Polskiej, posiada wymagane prawem świadectwo rejestracji, deklaracje, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - jeżeli dotyczy danego pakietu/produktu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 7, b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a. zmiany produktu leczniczego na inny równoważny produkt leczniczy w razie udokumentowanego braku produktu leczniczego objętego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; w takim przypadku Wykonawca zobowiązuję się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie o braku produktu leczniczego i wymagana jest w tym zakresie każdorazowo akceptacja Zamawiającego, zaś zmiana ta nie może powodować podwyższenia cen, b. zamiany numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego, zmiana po akceptacji przez Zamawiającego c. zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust 2, d. zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony 3. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: a. w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową. b. zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość. Zamawiający zastrzega maksymalnie 50% udział w poniesieniu kosztów związanych z zaistnieniem przedmiotowych okoliczności d. w związku z art. 9 ust. 1 i 2 Ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych z dnia 12 maja 2011 (Dz. U. Nr 122, poz. 696 ze zm.), dotyczących cen i marż maksymalnych e. w związku z przepisami ustawy o refundacji leków, w oparciu o które ceny produktów leczniczych mogą podlegać zmianom, wynikającym z publikacji przez ministra zdrowia na podstawie art. 37 powołanej ustawy kolejnych obwieszczeń w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, zawierających obowiązujące ceny urzędowe zbytu, f. zgodnie z art. 537 i 538 kodeksu cywilnego - w przypadku ustanowienia cen sztywnych i maksymalnych, zbywca nie może pobierać cen wyższych od ustanowionych, 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wszzkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lanthanum Carbonate.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Symeprevirum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą igieł do portu dożylnego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.287.2024.JM
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
- Sukcesywne dostawy endowaskularnego systemu do cięcia i koagulacji tkanek naczyń krwionośnych wraz z użyczeniem płyty ramiennej oraz generatora dla potrzeb Klinicznego Oddz. Chir. Naczyn. WSZZ Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa produktu leczniczego - Verteporfinum
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Oddziału Neurochirurgii (ZP-130/2024)
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Dostawa radiofarmaceutyku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.