Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Kielce: Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów
kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego
Numer ogłoszenia: 173260 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej , ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, faks 041 3451847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wszon.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub umów. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 zadaniach częściowych. Każda część zamówienia określona jest mianem PAKIET, który został oznaczony w dokumentacji jako pakiet od nr 1 do nr 3: PAKIET nr 1 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, płynów myjących, filtrów wymiennych do stacji uzdatniania wody HP5HQ, materiałów zużywalnych do analizatora RX DAYTONA firmy FURNO ELECTRIC CO LTD.RANDOX ; PAKIET nr 2 -Dostawa pasków odczynnikowych do analizy moczu wraz z ciekłym materiałem kontrolnym na dwóch poziomach normalnym i patologicznym do aparatu DIRUI model H-500, PAKIET nr 3 -Dostawa odczynników do pracy manualnej. Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres dostaw w poszczególnych rodzajach asortymentu określają załączniki nr 1 -3 do specyfikacji (SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń (zasada spełnia-nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składając ofertę winien do niej dołączyć: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z mocy art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - zał.nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt. 1,2,3, składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 188, poz.1155). Inne dokumenty wymagane od Wykonawców składające się na ofertę: 1. wypełnione formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 1 - 3 do SIWZ; 2. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ - warunki graniczne dla pasków do aparatu DIRUI H-500; 3. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ; 4. oświadczenie wykonawcy o podwykonawcach, czyli wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy ewentualnie podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ; 5. deklaracje zgodności CE dla przedmiotu zamówienia lub certyfikat CE oraz wpisy lub zgłoszenia do rejestru Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,jeżeli Ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r. tego wymaga. 6. karty charakterystyki w języku polskim dla każdego zaoferowanego odczynnika do pracy manualnej /przy pierwszej dostawie odczynników/. W/w dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie złożone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wszon.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47, w pokoju
nr 55 -Dział Administracyjno-Techniczny..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 w pokoju nr 58 /sekretariat/ lub przesłać pocztą na adres zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.