eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryZakup laptopów wraz z oprogramowaniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Tarnowskie Góry: Zakup laptopów wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 173285 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147745 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup laptopów wraz z oprogramowaniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 55 laptopów i ich konfiguracja. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Koszt realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do dnia 17.06.2011r. 5. Wykonawca zobowiązany jest skonfigurować i dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry w godz. 8.00 do 12.00. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy, pracowników Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, tj. informatyk, koordynator projektu, pracownik Wydziału Gospodarki Mieniem (który naniesie na sprzęt numery inwentaryzacyjne). Odbiór będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek, Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterki w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę, wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone laptopy od dnia 17.06.2011r. 10. Wykonawca przedstawi w formie tabelarycznej wykaz wszystkich elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zakup laptopów wraz z oprogramowaniem z rozbiciem na ilości, cenę netto, brutto oraz wysokość podatku VAT w formie pliku PDF na adres email biznes@tarnogorski.pl oraz majatek@tarnogorski.pl. 11. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowy sprzęt dobrej jakości, pochodzący z legalnego źródła i kanału dystrybucji, pozbawionego wad ukrytych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Innowacyjna Gospodarka, Priorytet VIII Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nazwa projektu: Przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu -Internet w domu i w szkole.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Komputerowego, ul. Królowej Jadwigi 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188455,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 258423,00

  • Oferta z najniższą ceną: 258423,00 / Oferta z najwyższą ceną: 311190,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.